Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mage

Member
Eli ketju, jossa voidaan sopia MoHH 2 matseja.

Eli aloitan kun tästä oli jo puhetta tuolla originaalissa ketjussa:

To-La (14.2 - 16.2) välisellä ajalla (iltaisin) olisi tarkoitus vääntää matseja. Minulle passaa kaikkina iltoina. Kellonajat voidaan sopia vielä tarkemmin täällä (miksei tosin vaikka ircissäkin).
Asetukset (mahd. aseet, pelimuodot jne.) sovitaan sitten ajallaan. Servu suojataan tietty salasanalla, ettei muita pääse mukaan häiritsemään. Eli huomenna vain kaikki halukkaat mukaan.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Vaikka onkin pieni, hyvin pieni mahdollisuus, etten pääsisi mukaan, niin eiköhän minut siellä näe. Niin, ja tientenkin 0wnaan muut. :p
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Elikkä tänään olisi siis tarkoitus vääntää matsia. Laitan servun tulille vaikka klo 18.00, ja huoneen nimeksi vain KFin. Salasanaksi suomi.

CTF olisi muotona ja mahdollisia aselukituksia saa ehdotella. Minulla passaa kaikki. Ranked matsia tietty niin pääsee sitten keulimaan kun ranking nousee :)
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Voiko privapelejä sitten laittaa rankatuiksi? Eikös se voisi mahdollistaa jonkinasteisen huijaamisen.

CTF passaa. Ja aseita ei välttämättä tarvitse lukittaa.

Olen heti kuuden jälkeen servulla.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Otin pienen varaslähdön ja tein jo Konsolifin huoneen. Salasana on suomi. En tiedä kauanko kerkeän pelaamaan eli jos lähden pois niin mitä tapahtuu servulle? Mage voit sitten tehdä uudestaan sen servun jos tosta ei tuu mitään.

Edit: Teme tuu nyt vaikka heti tesmiin mua vastaan tota lipunryöstöö? Vaikka et niin välttämättä välittäisikään;). Saa nähdä muuten kuinka paljon porukkaa on tulossa. Tällä hetkellä ei todellakaan hirveästi :(.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Otetaanko joku toinen ilta dm tai tdm sitten? En ole ikinä ollut lipunryöstön suurin ystävä oli peli mikä tahansa.

Joo, jos isompi porukka niin tdm ehdottomasti myös, pienemmällä porukalla sitten mukavampi vääntää dm.

Kaupparin kanssa ollaan nyt sen servulla vääntämässä, joten liittyä saa ja kannattaa.

Edit: putosin servulta... pershe.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Putosin kans. Pidän samalla sitte pikku tauon. (Pelasin tuota aiemmin myös muilla servuilla)

Kumman vähän tätä ihmiset yleensäkkin pelaa netissä. Luulisi että näinkin tunnettu pelisarja saa massat liikkeelle.

Jospa me vielä tänään saataisiin 2vs2 matsia aikaan.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Joo ihmettelinkin mihin hävisitte. On tuo kyllä vähän kankeaa noin vähällä porukalla. En oo varma ehinkö tänään vielä pelaan mutta tuun kyllä jos kerkeen. Pitäisi lisätä sut Migge tonne frendi listalle vielä.

Olin kyllä vähän hukassa:D. Tuntui että vaikka kuinka ammun niin ei kuole.

E: ok puolseiskalta koitan sit tulla vie vähäks aikaa.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Melkein saatiin porukat kasaan... katsotaanko kohta uudestaan? Temekin tuli paikalle mutta muita ei näkynyt enää. Monelta? Noin puoliseittämän... saataisiin kaikki samoihin aikoihin kehiin.

Edit: kauppari, joo kyllä välillä sai roiskia ihan tarpeeksi, ennenkuin henki lähtee :D
Eli puolseittämän kokoonnutaan KFin tai Konsolifin huoneeseen matsaamaan.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Mie veistelen vähän sapuskaa tuossa ja syön niin sen jälkeen tuun. Menee ehkä sinne puol seiskaan.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Heti kun oli vähän enemmän porukkaa niin oli paljon mielekkäämpää. Jouduin jo itse valitettavasti lähtemään koska sensorbarista loppui patterit ja pitää mennä vie syömäänkin. Mutta ihan tasaista vääntöö. Aina en vain tiedä kumpi on vastustaja ja kumpi oma.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Vähän ois kaivannu lisää ihmisiä. Lähin pois koko pelistä kun kahdestaan Magen kanssa oltiin Miggeä vastaan niin ei ollu oikein reilu peli. Kuusi jos löyty pelaamaan niin sais jo ihan hyvät capture the flagit.

Lätkäytin Magelta yhessä pelissä kahdesti hengen pois. Vahinkoja sattuu sano.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Kyllähän tuo oli mielekkäämpää noin 2 vs 2 matseinakin. Pyramid ja Teme matkaan ensikerralla niin saadaan 3 vs 3 jo, tai ihan dm. Mitä enempi niin parempi. Kiitän peleistä, messevää oli. Taidan tästä itse siirtyä "vapaalle". Huomenna uutta jos mahdollista?

Kurimukselle kiitos, näitä sattuu :D
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Juu huomenna sitten dm tai tdm, ellei huomattavasti suuremmalla porukalla pelata. Nyt tuo oli jotenkin, noh, yksipuolista. Magen kranaattien käsittely on kyllä taidokasta. Itse en ole oikein sisäistänyt niitä.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Ei tänään kerinny oikein pelaamaan. mutta käväsimpä kuitenkin pikasesti paikalla katsomassa. En kyllä takaa loppuviikostakaan mitään, kun on niin paljon menoa, mutta yritetään.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Mä ilmottaudun peleihin heti kun on mahdollista. (Wii väärässä paikassa ja rahat finaalissa :p) Pelaajamäärät tulee nousemaan ajan myötä, pelin yleistyttyä.

Toivottavasti oli hyvät pelit :D
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Meikäläinen ilmestyy sotatantereelle kunhan peli vain löytyisi/saapuisi. Näyttäisi siltä että yksin pelillä harjoittelu jaa osaltani todella vähäiseksi ja sotaveteraanin statuksen metsästys alkaa heti nettirähinöillä. Siis osaltani pelin metsästys jatkuu tänään, toivottavasti hyvällä onnella.

Siis tapaamisiin kun peli on hallussa.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Magen kranaattien käsittely on kyllä taidokasta. Itse en ole oikein sisäistänyt niitä.

Tattis, tosin hazardeja sattuu silti kovalla prosentilla :D

Tänään taas illemalla dm tai jos porukkaa tulee enemmän niin vaihdetaan tdm. Samoihin aikoihin(ko), eli kuuden-puolen seittämän välillä?

Edit: Noh, porukkaa... miggen kanssa väännetään jo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Täytyy koittaa keretä pelailemaan. Itse ilmaannun kenties huomenna. :eek:
 
Ylös Bottom