Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Tänään sain hankittua pelin...jee jee. Meikäläinen voi hyppiä peliin mukaan, kunhan oppis tuota tähtäystä paremmin.... ilmottakaa millä nimellä peli pistetään pystyyn ja onko salasanaa????
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Mitenkä on? Ötzi on tulossa lauantaiksi, ja itse olen hiukan vielä sairaana (v*tun kuume) joten lauantai sopisi tännekkin paremmin. Kellonaikoja voi heitellä ilmoille, menoja ei ole mihinkään joten koko päivä on vapaana minulla, mutta mitenkäs muut? Jos tuurillaan saataisiin kaikki pelaamaan niin meitä on silloin 6. DM:llä mennään vissiin? Servuna on edelleen sama KonsoliFIN ja salasanana on suomi, jos halutaan ettei muita sekaannu.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Ainoastaan tänään ehdin pelaamaan. Kyttäilen tätä keskustelua, jos joku haluaa tehdä huoneen. Voi jättää avoimeksi, niin saadaan enemmän pelaajia.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Silleen ois hyvä että Konsolifin vs. muu maailma. Taitaa olla vaan liian vaikea toteuttaa(?).
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Silleen ois hyvä että Konsolifin vs. muu maailma. Taitaa olla vaan liian vaikea toteuttaa(?).

Sopimalla etukäteen ainoastaan...

Mutta kun tuo kuume eilen hävisi ja tänään on jo hyvä olla, niin voin huoneen (KonsoliFIN ja avoin) tehdä. Kellonaikaa en osaa sanoa, joten jätän sen teidän päätettäväksi.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Jotain toista foorumia vastaan jos järjestäs pelit, oisko siinä mitään ideaa?
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Tänään käy myös pelit jos porukka on myöhään pelaamassa. Klo2030 alkaa rambo leffateatterissa niin kunhan sieltä joutaa kotia niin sitten onnistuu. Haen vähän vaikutteita..
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Teen tuossa kahdeksalta pelin (KonsoliFIN), saa tulla kuka haluaa.

En vielä ole käynyt muilta foorumeilta kyselemässä seuraa, mutta pitää ruveta sieltäkin etsimään.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Onkos sitä nyt kukaan pelaamassa? Teen tuossa vähän ruokaa ja sit tulen mukaan
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Nyt tästä kellonlyömästä eteenpäin voisin vähän tuota peliä pelailla. On tässä kyllä muutakin hommaa, mutta täytyy vähän pitää tilannetta silmällä, josko vaikka saataisiin porukkaa kasaan.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Pistän tänne kun tuli ensimmäinen huijari tässä pelissä vastaan.

Eli jos Eddy76 tuloo vastaan niin älkää turhaan jääkö ammuskelemaan kun se ei kuole mitenkään. Pääsin yllättämään sen takaapäin sniperin kanssa ja viisi laukausta päähän ei tiputtanut sitä. 32 tappoa ja 0 kuolemaa oli Eddyn tilastot kun lopetin, ei oikein napannu tuollasen kanssa pelata.

Jotenkin kun sais tuossa ilmotettua kanssapelaajille mutta kun ei oikein onnistu. KickVotea lätkin mutta kun ei kukaan muu pistäny sitä niin jäi Eddylle mahollisuus kasvattaa statsejaan.

EDIT:Ne jotka epäilee vaan minun pelitaitoja niin tulkaa kattomaan. SnipePistol tai joku sellanen on huoneen nimi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Montakohan votea tarvitaan että saa nuo äpärät pihalle? Houkan kanssa koetettiin potkia pois mutta ei lähteny.

Tule Teme vielä tuolla käymään niin saadaan kaveri pihalle. Ihan vaan periaatteen vuoksi täällä nyt valitan tuosta apinasta.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Vai on tässä pelissä tälläisiäkin. Itse olen kanssa miettin, että miten vitussa jotkut ei vaan kuole, Saatanan EA kun päästää tuollaisia joutumaan peliin. Luulin, että moisista huijaajista päästiin eroon kun pelaa konsolilla.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Perskule nyt törmäsin itsekin ensimmäistä kertaa tällaiseen glitchaantuneeseen pelaajaan, ei kuollu tyyppi millään vaikka kuinka ammuin :mad: Tyhjensin varmaan koko springfield riflen lippaan ja ammuin vielä pistoolilla ja ei, siinä tyyppi vielä seisoo hyvissä voimissa. Laitoin oitis cheating- palautteen tyypille.

Kannattaa ottaa ne nimet muistiin niin voi sitten muukin porukka vaikka täällä foorumilla laittaa ne cheatingit päälle.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2 - Peliseuraa

Olisko porukkaa pelaamaan tälle illalle? Ite sain tuon pelin kanssa, joten tekisi mieli ottaa matsia ihan suomalaisten kesken.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom