Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor Heroes 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tOn1ni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Jooseppi sanoi:
Niin, järkeäkö on tuollaista arvostelua ulos laittaa kun peli on kumminkin moninpeli painotteinen. Eli tässä tapauksessa pelkän yksinpelin arvostelu ei liene kovin fiksua.
Se nyt ei ole lehden vika, jos peliä markkinoiva osapuoli on lähettänyt vajaan version. Jos pelin markkinoija (EA?) antaa arvosteluun vain yksinpelin, vaikka peli olisikin moninpelipainotteinen, on se lähinnä EA:n tyhmyyttä.

Josp sanoi:
Se nyt ei ole lehden vika, jos peliä markkinoiva osapuoli on lähettänyt vajaan version. Jos pelin markkinoija (EA?) antaa arvosteluun vain yksinpelin, vaikka peli olisikin moninpelipainotteinen, on se lähinnä EA:n tyhmyyttä.

No, Pelaaja näköjään halusi olla ensimmäinen suomalainen pelilehti joka pelin on arvostellut. Pelihän ilmestyy vasta ensi kuussa, olisiko ollut järkevää odottaa sen verran että saisi kokoversion arvosteluun?

Toinen vaihtoehto on se että Pelaaja julkaisee arvostelun myös moninpelipuolesta tulevaisuuden numerossaan. Se olisi minusta reilua sekä itse peliä että pelaajia kohtaan.

Voiko joku kertoa että onko tässä ollenkaan saman koneen yksinpeliä??

ompa ikävä uutinen jos ei tue samalla koneella moninpeliä. kovasti olen ettinyt jotain jaetun ruudun wii räiskintää, että pääsisi kaverin kanssa räiskimään. sotii kovasti tota wii ideologiaa vastaan jos näin on.

teme1986 sanoi:
Jenkeissä on raportoitu että pelikotelossa lukee pelin sisältävän tuen 1-4 pelaajan samanaikaiseen moninpeliin samalla televisiolla, joka on kuitenkin todettu virheelliseksi tiedoksi ja moninpeli on mahdollinen vain verkossa.
tää peli tais just tippua mun ostoslistalta oli kontrollit kuinka hyvät tahansa ja vaikka nettipeli onkin ja toimiva semmoinen. ei vain ikinä mee nettimoninpeli normaalin splitscreenin edelle fps genressä.

Ikinä en ole verkossa konsolilla pelannut ja odotukset ovat mitä suurimmat. Tilasin ko. pelin ennakkoon. Kuinka hyvin ilmestymispäivät pitävät paikkaansa?

Ikinä en ole verkossa konsolilla pelannut ja odotukset ovat mitä suurimmat. Tilasin ko. pelin ennakkoon. Kuinka hyvin ilmestymispäivät pitävät paikkaansa?

Ei hyvin yleensä, mutta tässä tapauksessa kyllä uskaltaa luottaa siihen että peli tulee 7.2 ulos. :)

Eikun konsolifinin huone vaan pystyyn heti kun peli ulos tulee.

Yksinpeli on verkkopeliä harjoittelua varten. Harva varmasti hankkii pelin yksinpelin vuoksi.

Niin ja sittenkun konsolifinin porukoilla alkaa olla tää peli niin miksei tehtäis kiltaa??? Ja sitte hakattais kaikki ryssät ja hurrit!!!

EDIT:Klaanin tekohan yleensä tapahtuu niin että nimen eteen tai taakse lisätään joku tietty pääte esim: FINsUuRiMiEs:rolleyes:

Nyt on peli tilattu, mutta veikkailen että menee ensiviikolle ennenkuin saapuu kätösiini kyseinen tuote. Katsellaan sitten jos saadaan täältä tarpeeksi pelaajia, niin konsolifinin porukoilla peliä pystyyn ehdottomasti.

Niin, Yksinpeli kiinnostaa vain siksi että ei ole vielä netti mahdollisuutta pelata..::mad::mad::mad::mad: Pitäisi se kyllä hankkia..

Itse ostan tämän juuri nettipelin takia. Ja sen voin taata tässä ja nyt kun se klaani on valmis niin liityn siihen ja sitten viedään kaikki!

Itse en voi heti ostaa tätä peliä, syynä työharjoittelu toisella paikkakunnalla. Ei ole wiitä käytössä eikä rahaa... :rolleyes: Mutta parin kuukauden päästä kun elämä normalisoituu niin pelin hommaan. Mutta katsellaan kuinka paljon porukkaa pelin hommaa että minkälaiset mähinät saadaan aikaiseksi.

Itse ostan tämän juuri nettipelin takia. Ja sen voin taata tässä ja nyt kun se klaani on valmis niin liityn siihen ja sitten viedään kaikki!

Samoin. Olen odottanut, että Wiille tulisi FPS, jossa olisi nettipeli ja kun tuossa on aika hvyin toimiva sellainen, ei voi olla ostamatta.

Kävin aikaisemmin lauantaina kyselemässä Myyrmannin Savepointista, ja sanoivat että perjantaina olisi tulossa(eli juuri silloin kun pitääkin), joten silloin varmaan itse ostan, vaikka joutuukin olemaan viikon taas syömättä.

Ja jos täällä pistetään klaani pystyyn, niin olen mukana.:)

Samoin. Olen odottanut, että Wiille tulisi FPS, jossa olisi nettipeli ja kun tuossa on aika hvyin toimiva sellainen, ei voi olla ostamatta.

Kävin aikaisemmin lauantaina kyselemässä Myyrmannin Savepointista, ja sanoivat että perjantaina olisi tulossa(eli juuri silloin kun pitääkin), joten silloin varmaan itse ostan, vaikka joutuukin olemaan viikon taas syömättä.

Ja jos täällä pistetään klaani pystyyn, niin olen mukana.:)

Jep, toivotaan vain että pingi pysyy tarpeeksi alhaisena ettei peli lagaa. On huonoja kokemuksia noista Wiin nettipeleistä.

On huonoja kokemuksia noista Wiin nettipeleistä.

Ai? Minulla on tähän asti toimineet nettipelit hyvin.

Minä en osta peliä ensisijaisesti nettipelin takia vaan ohjauksen. Metroidin ohjaus oli niin hieno kokemus, että jos siitä paremmaksi pistetään niin peli on pakko kokea. Aihe ei tosin kiinnosta, eikä pelin yksinpeli varmasti mikään aivan paras ole, mutta kyllä tuo ohjaus auttaa paljon. Ja odotan minä sitä nettipeliäkin. Onhan siinäkin tuo ohjaus joka tekee siitä mielenkiintoisen. Mitä olen kuullut amerikan version pohjalta niin nettipelin pitäisi tässä pelissä toimia ongelmitta.

Ylös Bottom