Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor [PS3]

Cobretti

New Member
Peli: Medal of Honor
Ilmestyy: syksy 2010
Kehitys: EA Los Angeles ( http://en.wikipedia.org/wiki/EA_Los_Angeles ) ja DICE (nettipeli)
Julkaisija: EA
Alustat: PS3, Xbox 360, Windows
Genre: Moderni sota, sijoittuu Afganistaniin

Kuvaus: "Medal of Honor, an all-new first-person shooter game, will introduce the Tier 1 Operator: a relatively unknown entity directly under the National Command Authority who takes on missions no one else can handle. The development team has been working closely with Tier 1 Operators from the U.S. Special Operations Community since the earliest stages of development to create the most authentic modern war experience. Inspired by real events, Medal of Honor reveals the mission of today’s most elite American soldier – his will, his mindset and his uncompromising professionalism."

Eka trailer: First gameplay footage of Medal of Honor revealed [update]

Eka press release: http://www.medalofhonor.com/en_GB/news/2009/12/press-release

Viralliset sivut (UK): Medal of Honor

Trailer ei ainakaan ole pettymys. Hyvältä vaikuttaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Hyvältä näyttää juu. Tulee vain miettineeksi että, mitä uutta tämä tuo meille call of dutyjen jälkeen?
Mitä itse huomasin nii pelissä näemmä juostaa israelin armeijan kengissäkin.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Erittäin siisti, kyllä, mutta tuo kansi raivostuttaa.
Missä kohtaa muutes havaitsit että tuossa oltaisiin Israelin armeijassa?
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Erittäin siisti, kyllä, mutta tuo kansi raivostuttaa.
Missä kohtaa muutes havaitsit että tuossa oltaisiin Israelin armeijassa?

Kohdassa, jossa kolme kaveria potkasee oven auki ja hyökkää rakennukseen, mutta tarkemmin katottuani ei taidakkaa olla israelin armeijaa. Tuo kaunis AK47 herran kädessä hämäsi hieman. :rolleyes:
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Aika rohkea veto viedä tapahtumat Afganistaniin. Trailerista päätellen kyseessä näitä samoja partajaakkoja - pataanimyssyt päässä, joita näkee välillä sotatoimialueelta otetuissa kuvissa. Nappaavat vihollisen avainhenkilöitä tai omia kaapattuja takaisin. Tämän teeman ympärille voisi arvata pelinkin sijoittuvan. Mielenkiintoista, kunhan ei tarvitse koko maailmaa pelastaa.

specops_af.jpg
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Katoin trailerin ja olin myyty. Tätä pitää kyllä oikeasti ruveta tarkkailemaan.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Hyvänä puolena tuo, että nettipeliä kehittää DICE. Porukka on kuitenkin saanut aika hyvää kokemusta parista Battlefieldistä. Perinteisestihän EA:n nettikoodi on aivan kauheeta shaibaa (poikkeuksena Burnout Paradise), mutta ehkä siinäkin lafkassa vähitellen aletaan oppia jotain.

Jotenkin tuntuu vain oudolta odottaa uutta Medal of Honoria. Siinä on jotain... väärää?
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Jotenkin tuntuu vain oudolta odottaa uutta Medal of Honoria. Siinä on jotain... väärää?

Hei, MoH on OG - "The Original Gangsta". CoD leikki vielä nukeilla silloin kun me pelattiin Jimmy Pattersonin saappaissa. ;)

Vakavasti puhuen en oikein ymmärrä sitä, että miksi "vain" MW voisi tehdä laadukasta modernia sotaa. Vähän sama kuin sanoisi, että vain Scorsese voi tehdä laadukkaita mafialeffoja... Mutta arvostelujen aika on tietenkin vasta kuin tämä uusi MoH ilmestyy. Sitä ennen mennään enemmän tai vähemmän hype/spekulointi-osastolla...

Mutta samaa mieltä tuosta DICE-kommentista. Tässä pelissä on PAKKO olla myös laadukas nettipeli ja sen varmaan EA myös ymmärtää..
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Hei, MoH on OG - "The Original Gangsta". CoD leikki vielä nukeilla silloin kun me pelattiin Jimmy Pattersonin saappaissa. ;)
Juu, itse pelailin Normandian maihinnousua PC:llä (kun en ollut silloin vielä kokenut konsoliherätystä) ja hauskaahan se oli. Samanlaista putkijuoksua kuin CoD:t. Infinity Wardihan on pitkälti sitä porukkaa, jotka tekivät ekat Medal of Honorit, mutta lähtivät EA:lta kun ei pelien kehittäminen siellä ollut hauskaa.Talk about irony.

Itse kyllä olen tykännyt MoH:eista siinä missä CoD:eistakin, annoinhan mä Airbornelle ihan hyvät pisteet. Hauskaa hupiahan nuo ovat, ja iso osa pahasta maineesta tulee EA-brandista ja toisaalta siitä, että MoH profiloitui jossain vaiheessa vuosipäivitysräiskinnäksi ja CoD oli piristävä vaihtoehto (ironiaa tässäkin).

Ennakkoluuloista on hyvä yrittää ravistautua irti. Paitsi Activisionia on ihan okei vihata.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Vakavasti puhuen en oikein ymmärrä sitä, että miksi "vain" MW voisi tehdä laadukasta modernia sotaa.

Minua ei ole Modern Combatin jälkeen kiinnostanut Battlefield.. myöskin oletan että hahmotat miksi. Loppujen lopuksi tuo Battlefield-sarja ei minun mielestäni ole verrattavavissa mihinkään kovaan sotapelisarjaan. Nyt tietysti ensi vuonnahan se voi sitten hypätä mukaan.

(Pelkään pahoin että Afganistania ruvetaan toistamaan peleissä yhtä paljon kuin toista maailmansotaa. Mutta ei se mitään, alussahan me vasta ollaan.)
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 hype]

Minua ei ole Modern Combatin jälkeen kiinnostanut Battlefield.. myöskin oletan että hahmotat miksi. Loppujen lopuksi tuo Battlefield-sarja ei minun mielestäni ole verrattavavissa mihinkään kovaan sotapelisarjaan. Nyt tietysti ensi vuonnahan se voi sitten hypätä mukaan.

(Pelkään pahoin että Afganistania ruvetaan toistamaan peleissä yhtä paljon kuin toista maailmansotaa. Mutta ei se mitään, alussahan me vasta ollaan.)

Mutta tämä onkin Medal of Honor ;)

Saa nähdä että viitsinkö ostaa tätä peliä kun luultavasti olen tahkonut modernia sotaa ihan tarpeeksi jo ensi vuoden syksyyn mennessä :rolleyes:
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Täst vois tullakki jotain ku toi MW2 floppas kaiken sen hypen jälkee ja tält ku ei odota yhtään mitään ni ehkä syksyllä jengi kerääntyy futis stadioneille polttaa codi-saagansa ( niinku disco musiikille kävi aikoinaan) ja pelaa tätä.?¿
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Hyvältähän tämä näyttää ja vieläpä ihan näteissä maisemissa mennään, toivottavasti menevät tarinan kanssa johonkin suht realistiseen suuntaan.
Täst vois tullakki jotain ku toi MW2 floppas kaiken sen hypen jälkee ja tält ku ei odota yhtään mitään ni ehkä syksyllä jengi kerääntyy futis stadioneille polttaa codi-saagansa ( niinku disco musiikille kävi aikoinaan) ja pelaa tätä.?¿
Mitenniin MW2 floppasi. Ite en ole vielä pelannut mutta ajattelin ostaa. Oikeastaan kaikki palaute mitä olen kuullut niin on ollut hyvää lukuunottamatta alun nettipelihäröilyä, eikä myyntiluvutkaan taida huonoimmasta päästä olla.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Hyvältähän tämä näyttää ja vieläpä ihan näteissä maisemissa mennään, toivottavasti menevät tarinan kanssa johonkin suht realistiseen suuntaan.

Mitenniin MW2 floppasi. Ite en ole vielä pelannut mutta ajattelin ostaa. Oikeastaan kaikki palaute mitä olen kuullut niin on ollut hyvää lukuunottamatta alun nettipelihäröilyä, eikä myyntiluvutkaan taida huonoimmasta päästä olla.

Kyllähän se varmaan hyvä peli on jos tykkää tollasesta casual räiskinnästä autoaimilla. Ite ainakin odotan tästä haastajaa MW1:selle.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Hyvältähän tämä näyttää ja vieläpä ihan näteissä maisemissa mennään, toivottavasti menevät tarinan kanssa johonkin suht realistiseen suuntaan.

Mitenniin MW2 floppasi. Ite en ole vielä pelannut mutta ajattelin ostaa. Oikeastaan kaikki palaute mitä olen kuullut niin on ollut hyvää lukuunottamatta alun nettipelihäröilyä, eikä myyntiluvutkaan taida huonoimmasta päästä olla.

No myynneissä MW2 ei flopannut mutta muuten se on kyllä sellaista tuubaa kun voi olla vain. Ootko edes lukenut tuota MW2 ketjua kun et kerran mitään huonoa pelistä ole kuullut? ;)
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Kaikilla pitää saada olla mielipide ja myös omani on, että MW2 oli pelillisesti floppi, jopa katastrofi kaikessa monipuolisuudessaan. Älkää nyt alkako kuitenkaan vinkumaan, jos peliä ei ole vielä tullut edes ostettua, jättäkää hyllyyn sanon minä, säästätte hyvät rahat.

Itse lopetin MoH pelisarjat PS2 puolella olikos Rising Suniin. Voin kertoa, että sen parissa on vietetty lukemattomia tunteja kavereiden kanssa jaettuaruutua mättäessä, se oli todella hauskaa. Frontline oli mielestäni loistava yksinpeli (se oli sitä aikaa kun keskityin yksinpeleihin, muistan sen hetken kun löydettiin ystävän kanssa kartta erään taulun takaa :D) ja Rising Sun oli loistavaa antia jaetulla ruudulla.

Katsotaan löytyykö PS3 tästä huushollista vielä tuolloin, mutta odotan tältä enemmän kuin MW2, jolta en odottanut mitään ja olen itseeni hyvin tyytyväinen siinä mielessä.
 
Ylös Bottom