Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor [PS3]

Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Onko tuo Medal of Honor: Frontline HD hyvä mikä tulee tämän pelin mukana? Siis kun verrataan alkuperäiseen?
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Onko tuo Medal of Honor: Frontline HD hyvä mikä tulee tämän pelin mukana? Siis kun verrataan alkuperäiseen?

On se hyvää pelattavaa jopa trophyjen kannalta.

Mulla on myös ps2 toi Frontline.

Pelissä on suht paljon tekemistä että saa kaikki trophyt.
Ja en osaa sanoa kumpi on parempi. Mutta molemmat on hyviä.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

On se hyvää pelattavaa jopa trophyjen kannalta.

Mulla on myös ps2 toi Frontline.

Pelissä on suht paljon tekemistä että saa kaikki trophyt.
Ja en osaa sanoa kumpi on parempi. Mutta molemmat on hyviä.

Onko grafiikka saanut kunnollisen kunnon kohotuksen?
Ääni maailma hyvä?
Kontrollit kunnossa?
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

(Medal of Honor: Frontline)

Onko grafiikka saanut kunnollisen kunnon kohotuksen?
Ääni maailma hyvä?
Kontrollit kunnossa?

Omia mietteitä toisessa ketjussa ( http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...-2-pelit-playstation-3-lle-hd-trophyt-10.html ), lähinnä viesti #193.

Alkuperäiset kontrollit ovat tippuneet aika kauas nykypäivästä, mutta modernimmat voi myös valita. Graffoja ei olla kauheasti päivitetty, eli mitään Sonyn HD remaster -tasoa ei kannata tästä odottaa. Mutta hauska peli edelleen jos WW2-meininki uppoaa.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Tiedän, että tämä on vanha peli jo, mutta noin viikko sitten tuli palattua tämä pariin. En tiedä miksi tämä jäi unholaan! Olen kuitenkin ostopäivästä saakka pelannut vain ja ainoastaan Moninpeliä. Ja sekin on kuolemaisillaan, kun pelaajia on kerrallaan ~1000. Tänään nyt sitten aloitin tuon Kampanjan. VIHDOIN! Eli moni on kehunut, että se on tämän pelin helmi ja olen samaa mieltä. Se on täyttä rautaa!

Pistän nyt tähän hieman näitä hämmentäviä asioita kampanjasta ja seuraavaksi listattuna tähän mennessä tulleet ''WOW''-elämykset.

Eli joissain tilanteissa tulee näitä kohtia, jossa on mentävä seisomaan tismalleen oikeaan pisteeseen, jotta peli ymmärtää, että on aika antaa lisäohjeita.
Sitten on niitä kohtia, joissa tiimin on mentävä tismalleen oikeassa järjestyksessä, esim. jonkin esteen ylityksessä. Ja sankarimme tulee lähes aina joukon viimeisenä. Jos yrittää mennä ennemmin niin ei onnistu.
Myös ne kohdat ovat outoja, joissa AI:n ohjaama heppu kiipeää helposti itse pienen jyrkänteen ylös, mutta sankarin (eli minun) on odotettava, että AI-heppu on valmis nostamaan minut ylös.
Sitten tämä M82 Barrett .50cal sniputus on hupaisaa, sillä ensin AI sanoo, että käännä kiikaria vasemmalle. Herää kysymys: Kuinka paljon vasemmalle? Noo... jos en löydä kohdetta riittävän nopeasti niin peli paljastaa sijainnin pelaajalle. Miksi siis edes yrittäisin löytää kohteen itse?
Myös tuo haulikoilla rynniminen Talibaanien kimppuun on hauskaa. Ihan sama vaikka ammun jalkaan niin pää jysähtää aina :D

Pistän nämä ''WOW''-elämykset spoileriin. Huom. Ainoana adjektiivina: Mahtava!
1. Proloquessa oli yksi hauska kohta, missä talosta katkaistiin sähköt ja Night Visionin avulla hiippailtiin ampumaan "sokeita" Talibaaneja.
2. Day 1:ssä heti alussa ajettiin mönkijällä mikä oli aivan mahtavaa settiä ja heti sitä seurasi Stealth tehtävä Talibaanien eräässä basessa, mikä oli mahtavasti toteutettu. Samaiseen tehtävään kuului myös lyhykäinen M82-sniputus osio, mahtavaa!
3. Day 1:ssä helikopterin tykkimiehenä oleminen oli aivan mahtavaa!
4. Day 1:ssä on myös tämä pidempi M82 sniputus osio vuorilla, missä olen tällä hetkellä. Varmasti tulee olemaan mahtava kohta.

Ihan loppuun haluan mainita tuosta valitettavasta ruudun päivityksestä. Jos ruudulla on vähänkin enemmän actionia, niin peli menee niin pahaan jamaan, että väkisin tulee ajatus jäätymisestä. Sitä ei vain ikinä tapahdu vaan peli hitaasti, mutta varmasti, palaa 30fps tasolle. Tätä ongelmaa en ole kuitenkaan moninpelissä kohdannut... onneksi :)
Mutta Kampanja jatkuu ehdottomasti loppuun saakka ja Moninpeli voi olla jäähyllä sen aikaa.
 
Ylös Bottom