Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hah, taso on pysynyt samanaTänään vasta matti myöhäsenä hankin tän pelin, vaikkakin on paljon muutakin pelattavaa, mut halvalla sain. Multiplayerissa on melko huonoja pelaajia, koska melkee joka matsissa oon top 1 ja statsit tyyliin 25-7Pelejä löytyy hyvin, vaikka alussa pelkäsin ettei löytyisi pelejä, koska kaikki on siirtyny on bäfä 3:n pariin. Singleplayeriä en oo viel alottanu, eiköhän sekin jossai vaihees mene.
![]()
Hah, taso on pysynyt samanaMedal of Honor on varmaan ainut sotapeli, jossa olen ollut jatkuvasti kierroksen parhaita pelaajia.
Tosiaan campaign oli yksi parhaimpia PS3 pelien campaigneja mun mielestä, erilaisia tehtäviä, mutta erilaisia miljöitä olisi saanut olla.Tuli pelin yksinpelikampanja pelattua tuossa muutama päivä sitten läpi ja täytyy kyllä ihmetellä miksi se on saanut niin paljon kritiikkiä. Itse pidin siitä enemmän, kuin esim. Killzone 3 ja CODien vastaavista. Moninpeli on sitten asia erikseen.
Munki mielestä yks parhaista fps campaingeista hetkeen, vetäsin just viime sunnuntaina Hardilla läpi, mutta multiplayeri on kanssa hyvä. Siinä on omat paskat puolensa kuten Codeissa ja Battlefield sarjassa, samoin myös omat hyvät puolensa kuten noissa kahdessa muussa sarjassa..
Joten BFän kommenttiin sanon, että ihan yhtälailla tämä kuin nekin.
+Tietenkin Killzone 3 ei oo kokemusta, mut kaveri sano että se oli pettymys.
Ja Killzone 3 ostan kun saan sen alle 20e koska lähinnä offline botit on ne jotka (mun huonon netinlaadun takia) kiinnostaa, ja kampanja ei kiinnosta niin paljoa mutta tokihan sen paahdan läpi jos se kerta on..
tarinahan oli aika mitäänsanomaton...
Itseä miellyttää myös nämä tämän pelin point streakit.
Tuota clean sweep-pelimuotoakin olisi kyllä kiva pelata, mutta siellä ei ole koskaan oikeen pelaajia, ei ollut edes silloin kun se pelimuoto julkaistiin, joka kyllä hieman ihmetytti...
Munki mielestä yks parhaista fps campaingeista hetkeen, vetäsin just viime sunnuntaina Hardilla läpi, mutta multiplayeri on kanssa hyvä. Siinä on omat paskat puolensa kuten Codeissa ja Battlefield sarjassa, samoin myös omat hyvät puolensa kuten noissa kahdessa muussa sarjassa..
Joten BFän kommenttiin sanon, että ihan yhtälailla tämä kuin nekin.
+Tietenkin Killzone 3 ei oo kokemusta, mut kaveri sano että se oli pettymys.
Ja Killzone 3 ostan kun saan sen alle 20e koska lähinnä offline botit on ne jotka (mun huonon netinlaadun takia) kiinnostaa, ja kampanja ei kiinnosta niin paljoa mutta tokihan sen paahdan läpi jos se kerta on..
On pelaajia sillä tossa perjantai-iltana just pelasin.Ketjun viimeinen viesti joulukuulta?!
Nooh silti:
Tuli pistettyä tämä tuossa lauantaina tilaukseen, sillä ihan Warfighterin takia haluan tutustua tähänkin sarjaan. Ikinä en siis ole tämän sarjan pelejä pelannut.
Kysymykseni onkin seuraava: Onko multiplayerissä vielä pelaajia? Vai onko BF3 ja MW3/BO imenyt kaikki mukanaan?
Ainakaan nyt vielä ei mitään bugeja ja jäätymisiä tullut kohdattua, vaikka paljon olen siitä saanut lukea, että pelissä niitä piisaa.
Hassua ettei aseisiin ole koodattu yhtään rekyyliä (tai itse nyt vain pelasin AK-47:lla ja M16:lla, joten en osaa sanoa muista aseista).
Nyt kuitenkin kysymys pelin veteraaneille: Eikö pelissä siis ole mitään rank uppeja? Siis sen tajusin, että kaikissa aseluokissa (Rifleman, Special Ops ja Sniper) on maksimi level 15. Mutta siis eikö itse sotilaalla ole mitään ''arvoja''?
Onko Medal of Honor: Frontlinessa Trophy-tuki?