Vastaus: Medal of Honor [PS3]
Eli omat kokemukset ensimmäiseltä sessiolta joka kesti... 1½ tuntia kai.
Ja tiiän, että tää tulee semmoset 2 vuotta myöhässä, mutta haluan kirjottaa tän tänne.
Ei menny rahat hukkaan. Olit sitten BF Fanboy tai CoD Fanboy, tämä sopii loistavasti pelikokoelmaan.
Alkuperäinen Frostbite toimii tässäkin pelissä mainiosti. Ainakaan nyt vielä ei mitään bugeja ja jäätymisiä tullut kohdattua, vaikka paljon olen siitä saanut lukea, että pelissä niitä piisaa.
Kaksi suurta huomiota löytyy:
1. Ei killcamia. Jos saat tapon, hyvä juttu. Jos kuolet, huono juttu. Vähän jäin arpomaan, että pidänkö ominaisuudesta. Tietysti jos tykkää pelata Sniper-luokalla, niin ominaisuus on mitä mainioin. Itse nyt kuitenkin pelkästää Riflemanilla pelasin.
2. Pieni jäätyminen aina kuoleman kohdatessa. Tämä nyt ei ole mikään suuri juttu, mutta aina kun kuolee niin tulee sellainen pikku nykäisy televisioruudulla. Tämän kuitenkin tiedän kuuluvan peliin, enkä siis epäile peliä itsellä rikkinäiseksi.
Hassua ettei aseisiin ole koodattu yhtään rekyyliä (tai itse nyt vain pelasin AK-47:lla ja M16:lla, joten en osaa sanoa muista aseista).
Score chain on mainio keksintö. Aina tietyssä kohdassa saa valita defensiven tai offensiven ''kill streakin''. Esim. UAV(defensive) tai Mortar Strike(offensive).
Paras score chain tänään oli 240. Hyvä vai huono? En tiedä
Nyt kuitenkin kysymys pelin veteraaneille: Eikö pelissä siis ole mitään rank uppeja? Siis sen tajusin, että kaikissa aseluokissa (Rifleman, Special Ops ja Sniper) on maksimi level 15. Mutta siis eikö itse sotilaalla ole mitään ''arvoja''?