Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Tänään oli eka kerta, kun mua spawnlockattiin ja sekin päättyi 2 kuoleman jälkeen ragequitilla.
Että osaa kyllä tollatteen pilata päivän...

Tänään tuli vähän pelailtua.
Parhaimmillaan statsit oli 25 tappoa 3 kuolemaa, ja pisteitä melkeen 500.
Loppuillasta olin melkein 40 tappoa plussalla! Mahtava peli!

Mitä se ensimmäinen merkki tarkottaa siellä tier 1 moden leaderboardseis siinä player statseis?

Tänään vasta matti myöhäsenä hankin tän pelin, vaikkakin on paljon muutakin pelattavaa, mut halvalla sain. Multiplayerissa on melko huonoja pelaajia, koska melkee joka matsissa oon top 1 ja statsit tyyliin 25-7 :D Pelejä löytyy hyvin, vaikka alussa pelkäsin ettei löytyisi pelejä, koska kaikki on siirtyny on bäfä 3:n pariin. Singleplayeriä en oo viel alottanu, eiköhän sekin jossai vaihees mene. :p

Tänään vasta matti myöhäsenä hankin tän pelin, vaikkakin on paljon muutakin pelattavaa, mut halvalla sain. Multiplayerissa on melko huonoja pelaajia, koska melkee joka matsissa oon top 1 ja statsit tyyliin 25-7 :D Pelejä löytyy hyvin, vaikka alussa pelkäsin ettei löytyisi pelejä, koska kaikki on siirtyny on bäfä 3:n pariin. Singleplayeriä en oo viel alottanu, eiköhän sekin jossai vaihees mene. :p
Hah, taso on pysynyt samana :) Medal of Honor on varmaan ainut sotapeli, jossa olen ollut jatkuvasti kierroksen parhaita pelaajia.

Hah, taso on pysynyt samana :) Medal of Honor on varmaan ainut sotapeli, jossa olen ollut jatkuvasti kierroksen parhaita pelaajia.

:DD Ittellä taas codissa yleensä parhaat statsit, ja mohissa menee välil ihan perseelleen..

Ja kannattaa alotella singleplayeria se on ihan loistava, varsinkin jos on mahollisuudet hyvään äänentoistoon (kotiteatteri tjsp ) ja HD kuvalla:D
ite sain tän ps3 kylkiäisenä ja iloinen siitä olen.

Tuli pelin yksinpelikampanja pelattua tuossa muutama päivä sitten läpi ja täytyy kyllä ihmetellä miksi se on saanut niin paljon kritiikkiä. Itse pidin siitä enemmän, kuin esim. Killzone 3 ja CODien vastaavista. Moninpeli on sitten asia erikseen.

Tuli pelin yksinpelikampanja pelattua tuossa muutama päivä sitten läpi ja täytyy kyllä ihmetellä miksi se on saanut niin paljon kritiikkiä. Itse pidin siitä enemmän, kuin esim. Killzone 3 ja CODien vastaavista. Moninpeli on sitten asia erikseen.
Tosiaan campaign oli yksi parhaimpia PS3 pelien campaigneja mun mielestä, erilaisia tehtäviä, mutta erilaisia miljöitä olisi saanut olla.
Ironista, että mun mielestä nettipeli on samaan aikaan hauska ja todella p*ska.
Itse pelaaminen on hauskaa, mutta erilaiset unlocit on täyttä .... en viiti sanoa.

Munki mielestä yks parhaista fps campaingeista hetkeen, vetäsin just viime sunnuntaina Hardilla läpi, mutta multiplayeri on kanssa hyvä. Siinä on omat paskat puolensa kuten Codeissa ja Battlefield sarjassa, samoin myös omat hyvät puolensa kuten noissa kahdessa muussa sarjassa..
Joten BFän kommenttiin sanon, että ihan yhtälailla tämä kuin nekin.

+Tietenkin Killzone 3 ei oo kokemusta, mut kaveri sano että se oli pettymys.
Ja Killzone 3 ostan kun saan sen alle 20e koska lähinnä offline botit on ne jotka (mun huonon netinlaadun takia) kiinnostaa, ja kampanja ei kiinnosta niin paljoa mutta tokihan sen paahdan läpi jos se kerta on ;) ..

Munki mielestä yks parhaista fps campaingeista hetkeen, vetäsin just viime sunnuntaina Hardilla läpi, mutta multiplayeri on kanssa hyvä. Siinä on omat paskat puolensa kuten Codeissa ja Battlefield sarjassa, samoin myös omat hyvät puolensa kuten noissa kahdessa muussa sarjassa..

Ja Killzone 3 ostan kun saan sen alle 20e koska lähinnä offline botit on ne jotka (mun huonon netinlaadun takia) kiinnostaa, ja kampanja ei kiinnosta niin paljoa mutta tokihan sen paahdan läpi jos se kerta on ;) ..

Multiplayer on iha jees täs, mut single oli jotenkin outo? Siis liikkuminen tuntuu erilaiselta ku multiplayerissä. ps. killzone 3 oli n.viikko sitten cdonis 4,95+postit ja ollut vaikka kuin pitkään markantalossa 9,90e ja ei ole posteja. :p

Omastakin mielestä on kyllä erinomainen yksinpeli, tosin pituutta olisi voinut olla hieman enemmän ja tarinahan oli aika mitäänsanomaton...

Multiplayer on hyvä, pelaajien taitotaso tosin on aika huono (kuten ketjussa jo aikaisemminkin todettiin), itekkin tulee oltua lähes poikkeuksetta top 3:ssa.

Itseä miellyttää myös nämä tämän pelin point streakit, ei ainakaan tarvitse pakoilla talon sisään taivaalla lenteleviä härpäkkeitä (kuten codeissa).

Tuota clean sweep-pelimuotoakin olisi kyllä kiva pelata, mutta siellä ei ole koskaan oikeen pelaajia, ei ollut edes silloin kun se pelimuoto julkaistiin, joka kyllä hieman ihmetytti...

tarinahan oli aika mitäänsanomaton...

Itseä miellyttää myös nämä tämän pelin point streakit.

Tuota clean sweep-pelimuotoakin olisi kyllä kiva pelata, mutta siellä ei ole koskaan oikeen pelaajia, ei ollut edes silloin kun se pelimuoto julkaistiin, joka kyllä hieman ihmetytti...

Singleplayerihän on luotu eliittisotilaiden avustuksella, joten en ite odottanut hyvää juonta, vaan enemmän sellasta mitä tämä nyt oli.

Jep, mikä parasta näissä point streakeissa on se että niitä ei tartte huorata tapoilla vaan niitä saa myös pelaamalla objectia.

Ja Clean Sweepissa on ajoittain pelaajia, joskus on hyvinkin porukkaa useimmin taas iha tyhjänä tai kolmesta neljään pelaajaan..

Ei se Killzone 3 itselle sinänsä ollut pettymys, paitsi siinä mielessä, että siinä oli hukattu se oma juttu ( Eli raskas ohjaus ja se, että rivisotilaatkin kestävät aika paljon osumia ) ja lähdetty kohti COD-pelejä.

Killzone-pelien dialogi on sitten ihan oma käsitteensä, joka saa jopa Jerry Bruckheimer-tuotannot vaikuttamaan mestariteoksilta.

Eli itselle Killzone 3 oli samanlainen kokemus kuin Bioshock 2. Eli periaatteessa kaikki hyvin ja jotkut asiat paremmin ja jotkin huonommin, mutta kokonaisuutena eivät yltäneet edeltäjiensä tasolle. En tiedä pelien myyntiluvuista, mutta siitä voisi olettaa, että ainakin jonkin verran floppasivat, kun 5-6 kk julkaisusta hinta pudonnut 10 euroon.

Ketjun viimeinen viesti joulukuulta?! :D
Nooh silti:

Tuli pistettyä tämä tuossa lauantaina tilaukseen, sillä ihan Warfighterin takia haluan tutustua tähänkin sarjaan. Ikinä en siis ole tämän sarjan pelejä pelannut.
Kysymykseni onkin seuraava: Onko multiplayerissä vielä pelaajia? Vai onko BF3 ja MW3/BO imenyt kaikki mukanaan?

Youtubessa tuli katsottua videoita ja hyvältä vaikutti. Pelaajamäärää lähdin kyselemään, koska videoiden päiväykset ovat sieltä vuodelta 2010-2011 alkupää.

Ketjun viimeinen viesti joulukuulta?! :D
Nooh silti:

Tuli pistettyä tämä tuossa lauantaina tilaukseen, sillä ihan Warfighterin takia haluan tutustua tähänkin sarjaan. Ikinä en siis ole tämän sarjan pelejä pelannut.
Kysymykseni onkin seuraava: Onko multiplayerissä vielä pelaajia? Vai onko BF3 ja MW3/BO imenyt kaikki mukanaan?
On pelaajia sillä tossa perjantai-iltana just pelasin.

Tää medalihan on eka moderni mohi. Ite tykkäsin yksinpelistäkin, se tuli pelattua 2 kertaa läpi. Easylla ja hardilla<3 Tää on kyl parhaimpia kokemuksia fps pelien puolelta IMO.

Ja kun multia oppii pelaan niin se on helppoo ja mukavaakin.

Eli omat kokemukset ensimmäiseltä sessiolta joka kesti... 1½ tuntia kai.
Ja tiiän, että tää tulee semmoset 2 vuotta myöhässä, mutta haluan kirjottaa tän tänne. :D

Ei menny rahat hukkaan. Olit sitten BF Fanboy tai CoD Fanboy, tämä sopii loistavasti pelikokoelmaan.
Alkuperäinen Frostbite toimii tässäkin pelissä mainiosti. Ainakaan nyt vielä ei mitään bugeja ja jäätymisiä tullut kohdattua, vaikka paljon olen siitä saanut lukea, että pelissä niitä piisaa.

Kaksi suurta huomiota löytyy:
1. Ei killcamia. Jos saat tapon, hyvä juttu. Jos kuolet, huono juttu. Vähän jäin arpomaan, että pidänkö ominaisuudesta. Tietysti jos tykkää pelata Sniper-luokalla, niin ominaisuus on mitä mainioin. Itse nyt kuitenkin pelkästää Riflemanilla pelasin.
2. Pieni jäätyminen aina kuoleman kohdatessa. Tämä nyt ei ole mikään suuri juttu, mutta aina kun kuolee niin tulee sellainen pikku nykäisy televisioruudulla. Tämän kuitenkin tiedän kuuluvan peliin, enkä siis epäile peliä itsellä rikkinäiseksi.

Hassua ettei aseisiin ole koodattu yhtään rekyyliä (tai itse nyt vain pelasin AK-47:lla ja M16:lla, joten en osaa sanoa muista aseista).
Score chain on mainio keksintö. Aina tietyssä kohdassa saa valita defensiven tai offensiven ''kill streakin''. Esim. UAV(defensive) tai Mortar Strike(offensive).
Paras score chain tänään oli 240. Hyvä vai huono? En tiedä :D

Nyt kuitenkin kysymys pelin veteraaneille: Eikö pelissä siis ole mitään rank uppeja? Siis sen tajusin, että kaikissa aseluokissa (Rifleman, Special Ops ja Sniper) on maksimi level 15. Mutta siis eikö itse sotilaalla ole mitään ''arvoja''?

Ainakaan nyt vielä ei mitään bugeja ja jäätymisiä tullut kohdattua, vaikka paljon olen siitä saanut lukea, että pelissä niitä piisaa.

Hassua ettei aseisiin ole koodattu yhtään rekyyliä (tai itse nyt vain pelasin AK-47:lla ja M16:lla, joten en osaa sanoa muista aseista).

Nyt kuitenkin kysymys pelin veteraaneille: Eikö pelissä siis ole mitään rank uppeja? Siis sen tajusin, että kaikissa aseluokissa (Rifleman, Special Ops ja Sniper) on maksimi level 15. Mutta siis eikö itse sotilaalla ole mitään ''arvoja''?

Mulla peli jäätyy joskus niin että kun menee peliin ja mappi vaihtuu just, niin joutuu meneen xmb menuun ja alottaan pelin uudestaan..
Sitten moninpeliin siirtyessä joskus tositosi harvoin saattaa jäätyä.

Aseissa ei tosiaan ole rekyyliä mikä ei ole niin iso ongelma, kun ottaa vertailu kohteeksi call of dutyjen joidenkin aseiden rekyylittomyyden, suht tasavertaista silti.

Ite hahmolla ei ole leveliä, vain ase klasseilla. Tietenkin on Skill pointit, muttei itsessään leveleitä.

Aivan mahtavat 2h tänään Medal of Honoria!!!
Tavallaa ketutti ja nauratti samaan aikaan, koska kesti kauan tajuta mitä tapahtui.
600 scorea on Cruise Missile niin kuin kaikki peliä pelanneet tietävät. Nooh tänään onnistuin saamaan 540 scorea ja kuolin... ITSEMURHAAN!

Eli tosiaan kutsuin Air Striken ja se oli isompi jysäys mitä odotin. Se tappoi minut. :D

Muutenkin todella hyvä sessio tänään. Voittoja ropsahteli ihan kivasti, sillä vaikka itsellä meni jossain vaiheessa homma persiilleen, niin oma tiimi paikkas tilanteen.

Näytä liitetiedosto 8962Näytä liitetiedosto 8963Näytä liitetiedosto 8964Näytä liitetiedosto 8965

Katsokaa tulokset ID: Kamikatse
Tuossa kuvat kahdesta parhaasta matsista. Ja samalla todiste siitä NIIN LÄHELLÄ olleesta Cruise Missilesta. Katsoin youtubesta millainen se on, niin se on melkein kuin NUKE. :)
Olis ollut kyl sairaan hieno saada se. Olisin saanu trophynki siitä.

:D..

Mä en tiedä olinka alussa tooosi paska, vai miks sul on nytte jo aseen leveli 8:D
Nyt on kyl menny paremmin ja kohta K/D ratio plussalla:D

P.S. Jos haluat joskus peliseuraa niin mut saa lisäillä (Defrin666), mutta pelaan pääsen vasta ehkä 21-22 aikaan :( pelata tosin pystyn pelaan periaatteessa läpi.
Mikkikin löytyy, mutta pelaan pääsen vasta tohon aikaan koska nettini on mitä on, enkä pysty raahaa telkkaria mihkää parempaa paikkaan.

Onko Medal of Honor: Frontlinessa Trophy-tuki?

En näe muuta järkevää syytä aloittaa koko peliä muuten :D

Ylös Bottom