Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal Of Honor - Tier 1 > skill pointsit?!

akuzi

New Member
Sattuisko kukaan osata selittää miten tuo pelin skill systeemi toimii. Eli millä perusteella tulee lisää ja millä lähtee skill-pointseja..
 
Vastaus: Medal Of Honor - Tier 1 > skill pointsit?!

Saatan naputella puutaheinää, mutta muistelisin ruudulla pyörivissä hinteissä (vihjeissä, ei homppeleissa) lukeneen, että jos pysyttelet tulostaulukossa puolenvälin paremmalla puolella niin pisteet nousoo ja vaisversa. Korjakkee viksummat jos olen väärässä.

Vai tarkoitettinko tässä sitä Tier 1-moodia? Siitä en tiedä mitään, kun ei ole joutanut vielä kokeilemaan :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Alkoi vaan ihmetyttämään kun yhdessä erässä 4/2 tapposuhde ja 2 pommia räjäytin ja tuli -10 skilliä. Sit toisessa moodissa 6/15 tapposuhde eikä mitää lisäksi ni tuli +10 tai jotai. Molemmissa olin tiimin kärkipäässä. Ainaki muistaakseni.

Saatan naputella puutaheinää, mutta muistelisin ruudulla pyörivissä hinteissä (vihjeissä, ei homppeleissa) lukeneen, että jos pysyttelet tulostaulukossa puolenvälin paremmalla puolella niin pisteet nousoo ja vaisversa. Korjakkee viksummat jos olen väärässä.

Vai tarkoitettinko tässä sitä Tier 1-moodia? Siitä en tiedä mitään, kun ei ole joutanut vielä kokeilemaan :)

En tarkoittanu Tier 1-moodia.
 
Vastaus: Medal Of Honor - Tier 1 > skill pointsit?!

Itse en myöskään täysin ymmärrä tuota skill-systeemiä. Itselläni myöskin ollu samanlaisia tilanteita, missä 30/5 kd-ratiolla ja 3+ arm/defuse yhdessä kentässä ja saanu sen 10 skill pointsia. Taas välillä jollain 5/4 kd:llä olen saanut enemmän pisteitä, vaikka en ole mitään plantannutkaan. Kuitenkin luulen, että vastustajien (ja myös omien) pisteet ja tekemiset vaikuttaa siihen omaan lopulliseen skill pointsiin. Kuitenki tässä pelin edetessä huomannu, et mitä enemmän oon oppinu tätä peliä pelaamaan niin skill pointsit myös hitaasti ovat lähteneet nousuun. En ees enää tässä vaiheessa vaivaa päätäni asialla, kyllä se peli itse (omalla mutkikkaalla mekanismillaan) ne pisteet laskee :D.

Skill Factors- for increasing skill level - Medal of Honor General Discussion - Medal of Honor: EA Forums .Tuon mukaan moni asia siis vaikuttaa, mikä on kyllä hyvä juttu. Kannustaa pelaajia tiimityöskentelyyn ;)
 
Vastaus: Medal Of Honor - Tier 1 > skill pointsit?!

itse peli väittää että pitää pysyä tulostaulukon puolivälin yläpuolella, mutta mielestäni se menee sillein että jos vihollisen tiimillä on alhaisempi skilli kuin teidän tiimillä ja te häviätte niin skilli laskee. sitten K/D vaikuttaa kans. siinä on kai monta tekijää mutta ei sitä kyllä aina ymmärrä
 
Ylös Bottom