Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor: Vanguard

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jooseppi

New Member
Noniin, tänä vuonna PITÄISI ilmestyä wiille kaksi mohi:a, vanguard ja airborne. Tässä on jo aika syväluotaava hands-on vanguardista. Pelin pitäisi kohtapuoliin ilmestyä.

http://wii.ign.com/articles/773/773027p1.html

Peli ilmestyy myös PS2-konsolille. On taas audiovisuaalisesti ja pelattavuudeltaan yksi asken eteenpäin. Yllättävän hyvältä peliltä vaikuttaa, ei toki täydelliseltä.

Kommentteja :)
 
Vastaus: Medal of Honor: Vanguard

Ensimmäinen arvostelu ign:ltä. Ihan ookoo. Näyttääkin ihan hyvältä. Tuossa arvostelussa annettiin pisteitä 7 sen takia että Wii pystyy paljon parempaankin kuin tämä, vaikka hyvä peli onkin. Vähän ristiriitaista kyllä, jos verrataan multiplattareita muihin versioihin. No kumminkin.

Onko joku hankkimassa tätä peliä?
 
Vastaus: Medal of Honor: Vanguard

Eiköhän tuo toinen maailmansota ole jo vähän nähty. Nykyään on muutenkin tarpeeksi vaikeaa innostua mistään perus-FPS:stä, eikä tuo saman teeman toisto auta yhtään.
 
Vastaus: Medal of Honor: Vanguard

kaba sanoi:
Eiköhän tuo toinen maailmansota ole jo vähän nähty. Nykyään on muutenkin tarpeeksi vaikeaa innostua mistään perus-FPS:stä, eikä tuo saman teeman toisto auta yhtään.


No kyllä minun pelihyllystä vielä tilaa löytyisi LOISTAVALLE FPS-pelille. Sijoittuisi vaikka WWII, ihan sama. Harmi vaan että nämä ovat yleensä kovin keskinkertaisia pelejä. Toki jompikumpi COD3 tai moh:vanguard tulee hommattua kesällä/syksyllä. Saa nähdä kumpi.
 
Vastaus: Medal of Honor: Vanguard

Hommasin MoH: vanguardin ja aloitin pelaamaan vaikeimmalla tasolla ja huonolta näyttää. Ensimmäisen kahden ja puolen tunnin aikana olin pelannut kolme ensimmäistä tehtävää läpi. Onhan se hieno peli ja hyvillä pelaattavuuksilla mutta näyttäisi olevan nopeasti pelattu läpi.
Ehkäpä tulevaisuudessa tulee enemmän ZELDA: TP tapaisia pitkä ikäisiä pelejä...
 
Vastaus: Medal of Honor: Vanguard

Andy Kei sanoi:
Hommasin MoH: vanguardin ja aloitin pelaamaan vaikeimmalla tasolla ja huonolta näyttää. Ensimmäisen kahden ja puolen tunnin aikana olin pelannut kolme ensimmäistä tehtävää läpi. Onhan se hieno peli ja hyvillä pelaattavuuksilla mutta näyttäisi olevan nopeasti pelattu läpi.
Ehkäpä tulevaisuudessa tulee enemmän ZELDA: TP tapaisia pitkä ikäisiä pelejä...

Miltäs peli muuten vaikuttaa?
 
Vastaus: Medal of Honor: Vanguard

Andy Kei sanoi:
Hommasin MoH: vanguardin ja aloitin pelaamaan vaikeimmalla tasolla ja huonolta näyttää. Ensimmäisen kahden ja puolen tunnin aikana olin pelannut kolme ensimmäistä tehtävää läpi. Onhan se hieno peli ja hyvillä pelaattavuuksilla mutta näyttäisi olevan nopeasti pelattu läpi.
Ehkäpä tulevaisuudessa tulee enemmän ZELDA: TP tapaisia pitkä ikäisiä pelejä...
Pahus! Odotin, että tätä olisi saanut hakata kun toi COD 3 oli todella lyhyt :/
 
Vastaus: Medal of Honor: Vanguard

Minä tilasin juuri pelin, koska Wiille ei ole ollut oikein pelaamista sitten Resident Evil 4:n, toki loppuvuodesta pelihyllyyni ilmestyy Metroid Prime Corruption ja Resident Evil Umbrella Chronicles ainakin:)
 
Ylös Bottom