Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360]

Kiitos jäbille ensimmäisistä varsinaisista "klaanimatseista", mitä peli on pystynyt tarjoamaan (Platoon Matchmaking). Voicechat rullasi kaiken aikaa ja lagista saatiin illan aikana kärsiä vain ensimmäisessä matsissa. Muuten oli täyttä höyryä ja pleikka kakkosen SOCOM mainittiin taas jossain yhteydessä samantapaisista hyvistä fiiliksistä, Kun pelimuotona on Home Run, tarkoittaa se vain yhtä ainoaa elämää ja sen jälkeen eloa kisakatsomon puolella. Siitä syntyy se jännitys, joka verenpaineen ohella onnistuu nostattamaan sykkeen sinne päälle sadan.

Voittoa pukkasi ja hävittyjen erienkin jälkeen huumoria vielä löytyi puserosta. Näillä eväillä.

KonsoliFIN-platooni: KonsoliFIN - Platoons - Battlelog / MOHW

Jees oli kyl hyvää viihdettä nuo platoon matsit, vaikkei paljoa vastusta ollutkaan. :D Ikävä kyllä iltaisin ei viitsi paljoa mikkiä käyttää perheellisistä syistä.

Jep, hauskaa oli ja yllättävän hyvin toimi chatit. :) Illalla uudestaan?

Tänään ekaa kertaa Demolitions kokeilussa ja ensivaikutelma aivan kamala.
vaikkakin... I <3 AA-12 :D

Mutta siis näistä mahdollisista sotilaista tämähän on kaikkein heikoin! Tietty joka elämällä saa käyttöön tämän erikoisarmorin, jolloin sotilas saa 100 elämäpistettä lisää, mutta ilman sitä sotilas on on kuin puuvillasta tehtyä, vaikka kantaa niskassaan enemmän varusteita ku laki sallii! Mitä minulta jää nyt huomaamatta?!
Demomies on kyllä mun mielestä ehkä paras luokka lähitaisteluun. Itellä sillä on selvästi suurin k/d vaikka käytän joka klassia yhtä paljon.

Pelaan demolla yleensä TDM:ää ja normimatsi menee näin:

~5 tappoa perusaseella + 1 räjähdetappo tilanteen mukaan
~5 tappoa kranaatinheittimellä
2+ tappoa smawilla tai otetaan se defensive streakki ja siitä armorit ja räjähteet täyteen.
~5 tappoa perusaseella
Jos vielä elossa, johonkin piiloon ja MUSA-botti käyttöön.
Apacheen harvemmin pääsee.

Tota rataa yleensä pääsee pari kolme kertaa smawiin asti. Vähän harvemmin sitten MUSAN ohjaimiin. Semmosta suht hidasta, puolustavaa pelaamista ukon hitaudesta ja lähitaistelun vahvuuksista johtuen. Noin 3 K/D on semmonen normaali TDM kierros ja listan kärkipäässä. Mukava kuunnella sitten miten vastustajat kiroaa ja ihmettelee miten demomies pääsi kärkeen.

Tämä ei ole siis mikään egoiluviesti, vaan halusin vain antaa demolle vähän positiivista palautetta. Jokaklassinhöylänä voin sanoa, että todella hyvä ukkeli :cool:.

Varmasti todella moni jo varmaan kekannutkin tämän, pistän silti.

Eli kun pelataan Novi Grad Warzone:ssa Hot Spottia, niin kaksi objektiiveista on siellä hyökkääjien päässä ja kolme sitten puolustajien päässä. Eli siis se rakennusalue ja sitten se metsäalue, KUITENKIN asiaan...
Heavy Gunner on aivan käsittämättömän hyvä puolustamiseen. Puolustajien päässä on se pieni rakennus, jonka etuseinässä on se reikä, josta näkee siihen mäkeen ja todella pitkälle. Tähän kun laskee bipodin ja lähtee tykittämään siihen mäkeen, niin Apachelta ei voi välttyä. Itse sain killstreakiksi 18 ja Apachella oli hauska tykitellä suoraan spawniin.

Rekyyliä siis ei bipod alhaalla ole nimeksikään ja ikinä ei asetta tarvitse ladata. Tämähän on huono paikka jos hyökkääjien on tuhottava joku niistä kahdesta rakennusalueella olevista paikoista, mutta kun taistelu siirtyy metsäalueelle niin tämä paikka on lyömätön!

Olen paikan jo sinänsä ennen tiennyt, mutta nyt vasta ekaa kertaa istahdin siihen Heavy Gunnerilla, enkä Sniperilla.

Tosi jees että KFINiin on saatu porukkaa, mutta onhan tuolla näitä vatipäitäkin taas liikkeellä. Joku ***** nikope1998 teamkillaa tuolla jatkuvasti ja jätkä kuuluu klaaniin. Vittuun tuollaiset natiaiset.

Perjantaina tosiaan päästiin ottamaan Platoonien välistä taistelua KFIN-tunnuksen alla. Tässä video yhdestä illan matsista, jossa oma panos on harvinaisen mitätön, kun taas klaanitoverit tekee työtä senkin edestä. Party tilaan "Platoon only" ja kun pelaajia on riittävästi kasassa (4-6), ilmestyy "Platoon Matchmaking".

KFIN vs. FSI (vain yksi elämä, haetaan/puollustetaan lippua)

[MEDIA]4298[/MEDIA]

Tulipa ostettua tämäkin tekele kun piti saada vähän vaihtelua Battlefield 3:n mättämiseen. Ihan ensimmäisenä täytyy ihmetellä arvosanoja, sillä peli ei todellakaan ansaitse sitä lynkkausta mihin peli"journot" ovat sen liki kautta linjan tuominneet. Ihan absurdia haukkua Warfighterin yksinpeliä paskaksi ja unohdettavaksi ja samaan aikaan suu vaahdossa ylistää uuden turskan yksinpeliä. Onhan siinä ilmeisesti uudistuksia ja jonkinlaisia RTS -tehtäviä, mutta mitä olen itse juonesta lukenut, videoita katsellut ja kavereiden kommentteja kuullut niin samaa järjetöntä kohkausta se on siinäkin, vaikkakin tietysti teknisesti hiotumpana. Putki on kyllä Warfitterissä äärimmäisen kapea, hetkenkin hairahdus tekijöiden tarkoittamalta polulta tarkoittaa reloadruudun tuijottamista.

Moninpeli on myös hauskaa, tiukempaa jalkaväkitoimintaa kuin Bäfässä mutta ei silti turskan ADHD-sokkelohippaa. Juuri tätä kaipasinkin. Classien lukumäärä yllätti, ja lemppari onkin tällä hetkellä Heavy Gunner varmaan senkin vuoksi että suurin osa Taistelukenttä 3:ssa ryynätyistä 240 tunnista on kulunut Supportin roolissa. Harmillisesti pelaajia ei liiaksi ole, mutta täysi peli kyllä löytyy viimeistään serveriselaimen kautta. Lempparipelimuoto on Domina.. Conqu.. Sector control. Harmillisesti Combat Missioneissa ei enää ilmeisesti näy hyökkääjillä kevyttä tankkia tukemassa etenemistä, ja kartatkin ovat samat kuin muissa pelimuodoissa. Edellisen MoHin enemmän bäfän Rushia muistuttava CM avoimempine karttoineen oli parempi.

EDIT: Se jäi vielä sanomatta, että tässähän on lean! Uskomatonta miten tästäkin voi olla niin fiiliksissä vaikka takavuosina kyseinen toiminto kuului FPS-pelien vakiofeatureihin.

Jos boksin puolella on pelaajia joita kinostaisi samassa tuliryhmässä ryynäily niin lyökää kaverikutsulla. Randomeiden kanssa yhteistoiminta tuppaa olemaan melkoisen rajoittunutta.

Arvosanaksi kokonaisuudesta heittäisin kevyillä mielin ainakin 7.5/10, mikä on omissa kirjoissani hyvinkin pelattava ja mainio peli. Journalistien asteikolla siis armotonta roskaa. :p

Ensi viikolla ilmestyy lisäpaketti Zero Dark Thirty. Tarkemmin sanoen 19. joulukuuta. Meille ennakkotilaajille ilmainen, muuten hinta noin 10 €. Mukana kaksi uutta kenttää ja 14 uutta asetta. Samassa yhteydessä päivittävät seuraavin muutoksin:

Tweaks, Fixes and Additional Content

• VoIP improvements
  • Front-end visual improvements in MP
  • Increased bullet damage in Real Ops
  • In-game Party improvements
  • Shortened post-match timer and updated post-match progression display
  • Several fixes for Eyefinity setups (PC)
  • Added server leaderboards post-match
  • Added Fireteam leaderboards in Battlelog
  • Added Quick Select for classes/weapons
  • Added server password protection support (PC)
  • Added ability to modify FOV through in-game options (PC)
  • Added ability to modify ADS mouse speed option (PC)
  • Improved stability for SP and MP
  • Numerous fixes addressing known bugs and exploits
  • Additional content and changes in preparation for the Zero Dark Thirty or The Hunt Map Pack

Lähde: Warfighter Update Changelist - News - Battlelog / MOHW
Lähde: Zero Dark Thirty / The Hunt Map Pack Release Date - News - Battlelog / MOHW

Mites riittääkö pelillä pelaajia enää boksin puolella?

tällä hetkellä näyttäis olevan online: xbox 830 ja ps3 1219 Medal of Honor Warfighter Stats - MOHW Stats

Surkeita lukuja ei onneksi käytännössä huomaa, sillä ainakin PS3:lla peleihin liitytään nopeasti ja seuraa riittää.
Toivon mukaan joulupaketeista paljastuvat pelit ja tulevat päivitykset piristävät tilannetta, että pelailemaan pääsee ongelmitta jatkossakin.

Hyvää mättöä mutta miksi real opsin bullet damagea pitää nostaa?! Nythän se on ollu kuin normi -minimap, hud ja +friendly fire.

Kyllä on tämä teos tarjonnut mahtavia elämyksiä. Moninpeliä on nyt takana 40h (Black Ops II siis omalta osalta edelleen kaupan hyllyllä). Olen kolunnut läpi ''matkan'' aikana kaikki luokat ja aseet, vähintään rikottuna tuo 20 tapon raja. Ja täytyy sanoa, että omaa suosikkia ei löydy. Kaikilla luokilla ja aseilla pärjää aivan yhtä hyvin. Mutta tietty kun aina ja ikuisesti olen CoD:in, BF:n ja MoH:in kohdalla ollut haulikkosankari, niin AA-12 ja 870 nousevat aika vahvasti esille ;)

SPM 318.2
Voittoprosentti 63.1%
Tarkkuus 28.0%
K/D 1.62

Tuollaiset statsit on tullut haalittua ja olen oikeastaan aika tyytyväinen.
Toureja on tullut mentyä
Assaulter: 4
Sniper ja Demolitions: 2
Heavy Gunner, Point Man ja Spec Ops: 1

Leveli itsellä on 91 ja tällä hetkellä en oikeastaan muuta enää teekkään, kuin yritän rikkoa aseilla sen 200 tapon rajan ja kasvattaa voittoprosenttia, tai vähintään säilyttää nykyisen prosenttilukeman. Suorittamatta olevat mitalit eivät enää kauhean helppoja ole, niin ne on jäänyt jo taakse. Ehdoton suosikkipelimuoto on Hot Spot. Matsit voivat parhaillaan kestää sen 20-25 min. Pelityyli ei ole ollut mitenkään kovin puolustava, riippuen tietty sotilasluokasta. Nyt kun olen noilla rynkyillä (Assaulter ja Point Man) koittanut haalia noita 200 tapon merkkejä, niin meininki on ollut rushia sen todellisessa merkityksessä. Parhaat pelit Hot Spotista (TÄNÄÄN) 50/16 ja 51/13.

Progression - Call_Me_Sympathy - Battlelog / MOHW
Tuolta saa mennä kurkkimaan jos tykkää :D

Perjantaina pitäisi MoH:iksi kutsutun pelin tulla postiluukusta sisään. Kannattaako jo valmistua ostamaan tuo joku uusi DLC, vai vaikuttaako flopilta? Betaa pelasin ja vaikutti erittäin lupaavalta peliltä tämä MoH.

Ja patch on täällä! Kokoa näyttää olevan 888,24Mt, eli ihan kivasti kamaa siihen mahtuu.

Ja patch on täällä! Kokoa näyttää olevan 888,24Mt, eli ihan kivasti kamaa siihen mahtuu.

Hetkonen, mulla se alkoi lataamaan n. 200mb patcia ja PS3 on alusta. Tossa lähes 900mb patchissa on pakko olla mukana dlc, mutta onpa kumma ettei se mulle sitä tarjonnut vaikka olen limitedin omistaja.

Laitoin tosiaan pitkästä aikaa tulille tämän loisteliaan monipelin, mutta voi taivas mihin joukkoon minut arvottiin kolme kertaa peräkkäin. Hotspotti oli pelimuoto ja jokaisessa pelissä missä pelasin, oma tiimi seikkaili missä sattuu puolustaen omaa spawnipistettä ja joka kerta myös oma tiimikaveri veteli statseilla luokkaa 2/15. Ei tullut healia, ei pysytty piilossa, ei oltu objektiven lähellä, ei mitään. Tulkaa nyt suomisotilaat pelastamaan tilanne kun huomenna dlc julkistetaan, eihän tätä kestä Erkkikään :)

Hetkonen, mulla se alkoi lataamaan n. 200mb patcia ja PS3 on alusta. Tossa lähes 900mb patchissa on pakko olla mukana dlc, mutta onpa kumma ettei se mulle sitä tarjonnut vaikka olen limitedin omistaja.

En oo itse edes limitedin osataja. PC alustana... Tuolla oli patch-listassa noita PC:n omia kohtia. ;)

Oli kyllä iso update :)

Mitä nyt vähän testailin tota dlc + updatea nii tuntu kyllä todella hyvältä verrattuna entiseen. Menu oli huomattavasti nopeampi ja helppokäyttöinen. Bugeja oli korjattu paljon, enkä vähäisen pelaamisen jälkeen huomannut yhtään.

Videon matsi oli vaihteleva, koska en tiennyt mappia yhtään ;)

ps3 alustana ja patchin koko 471mb. Taas tuntuu että hommat tehdään päin persettä. voipit ei toimi vieläkään. real ops seria ei pystynyt pelaamaan ollenkaan. servuja löytyi kaikki 10kpl joista 1kpl euroopassa ja tietysti sekin pyöritti uutta mappia mitä ei jostain kumman syystä pystynyt pelaamaan. Valikoita oli yritetty tehdä selvemmiksi mutta lopputulos ei paljoa eroa entisestä sekavuudesta.

Ylös Bottom