Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honour: Frontline

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gamespotin uudessa previkassa Frontlinea tykitetään oikein kunnolla:
http://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2860665,00.html

Mielenkiintoista tuossa oli varsinkin se, että D-Day vaikuttaisi vieläpä siistimmälle kuin PC:llä. Mukana pitäisi näkyä jopa pommikoneita ja laivoja, jotka ainakin minun PC-versiossani kokonaan loistivat poissaolollaan. Gamespot totesi myös, että peli julkaistaisiin aluksi Euroopassa, mikä kuulostaa kyllä aika oudolta. Saapa nähdä, mutta ainakin minun odotusarvoni kohosivat nyt aivan pilviin. Enkä usko tämän pelin tuottavan pettymystä, onhan sen tekijä, Dreamworks Interactive, tehnyt alkuperäiset MOHit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Saapa nähdä, mutta ainakin minun odotusarvoni kohosivat nyt aivan pilviin. Enkä usko tämän pelin tuottavan pettymystä, onhan sen tekijä, Dreamworks Interactive, tehnyt alkuperäiset MOHit.

Niinpä, onks muuten sama porukka tehny sen pc version?
 
Kyllä alkaa olla MOH: Frontlinen odotusaste jo huipussaan, sillä viime aikoina ollaan koulussa perehdytty mm. Normandian maihinnousuun ja muihin historiallisiin sota-operaatioihin. Odotusta on vielä tovi, mutta eiköhän sen ajan voisi käyttää vaikkapa historiaa lukiessa. :)

Onkohan tossa pelissä mahdollisuudet tappaa itse saatana Adolf Hitler?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster

Onkohan tossa pelissä mahdollisuudet tappaa itse saatana Adolf Hitler?

Toivottavasti ei. Uskottavuuttahan se söisi.

Nimimerkki "Hereillä niillä historian tunneilla" ;)
 
Tuota onkos kellään tarkkaa tietoa, millon pelin pitäs ilmestyä. Kyllähän toi on melkee pakkohankinta, ainakin kuvissa näyttää loistavalta ja toivottavasti ruudunpäivityskin on sutjakkaa. Undergroundin olen melkee pelannu läpi ja ykköstäkin yli 60 %. Tunnelmahan noissa on aivan loistava ja tehtävät etenevät saumattomasti. Uudessa MOH:ssa ei lukemani perusteella ole ku viisi kampanjaa, mutta tehtävät on pidempiä ja monipuolisempia. Ainakin toivottavasti. Mutta kyllä täytyy myöntää että EA on tehnyt ihan laatu työtä näissä peleissä. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Uudessa MOH:ssa ei lukemani perusteella ole ku viisi kampanjaa, mutta tehtävät on pidempiä ja monipuolisempia. Ainakin toivottavasti.

20 kenttää pitäisi olla (5 kamppanjaa). Ellen nyt aivan väärin muista, ainakin ekassa osassa oli täsmälleen sama määrä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Joo tulee varmaa hankittuu se uus MOH sitten ku se tulee ps2:lle, ellei se ny oli ihan kökkö, mutta tuskinpa. Loistava siitä tulee.... :D

Voin jo sanoa, ettei ole "kökkö". Tuli peliä kokeiltua ja tuntuman lisäksi näytti erittäin, siis erittäin hyvältä.

Mitä siis pelasin ja sivusta seurasin, niin näyttäisi tulevan erittäin hyvin tehty peli kaikin puolin. Ja jos vielä moninpeli toimii(Olihan tässä moninpeli, vai vastasiko joku kysymykseeni väärin. Tai muistan väärin), niin jälleen saa olla onnellinen PS2:sen omistaja.

Meni välittömästi hankinnan toiselle sijalle heti FFX:n jälkeen. Ja siis 6.6.2002 tulossa myyntiin...
 
MOF: Frontline

Hih, demo jota pelasit taisi olla se kahden levelin demo?

Demo on tosiaan helvetin hyvä. Saatiin koko peli tässä taannoin ja aika vakuuttavaa kamaa kyllä, kevyesti kaunein PS2 peli sitten MGS2:n.

Eka leveli, eli maihinnousu on vain niin helvetin hyvä, että pelillä on vaikeuksia nousta samalle tasolle myöhemmissä kentissä. Täysi lineaarisuus vaivaa myöskin, mutta mua taitaa vaivata, se että pelasin Deus Exiä parin viikon ajan ennen Frontlinen saapumista.

Ev



Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava


Voin jo sanoa, ettei ole "kökkö". Tuli peliä kokeiltua ja tuntuman lisäksi näytti erittäin, siis erittäin hyvältä.

Mitä siis pelasin ja sivusta seurasin, niin näyttäisi tulevan erittäin hyvin tehty peli kaikin puolin. Ja jos vielä moninpeli toimii(Olihan tässä moninpeli, vai vastasiko joku kysymykseeni väärin. Tai muistan väärin), niin jälleen saa olla onnellinen PS2:sen omistaja.

Meni välittömästi hankinnan toiselle sijalle heti FFX:n jälkeen. Ja siis 6.6.2002 tulossa myyntiin...
 
Re: MOF: Frontline

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Hih, demo jota pelasit taisi olla se kahden levelin demo?
Sehän se (vissiin, Plaikkarin kauppiaspäivillä siis)


Demo on tosiaan helvetin hyvä. Saatiin koko peli tässä taannoin ja aika vakuuttavaa kamaa kyllä, kevyesti kaunein PS2 peli sitten MGS2:n.
Jeps, minä myös ihastuin jo pelkän Demon perusteella(Vaikkei minulle silloin selvinnyt että oli vaan demo). Ja kerkesinkin jo kuulemaan, että koko peli, näyttää vieläkin paremmalta!


Eka leveli, eli maihinnousu on vain niin helvetin hyvä, että pelillä on vaikeuksia nousta samalle tasolle myöhemmissä kentissä. Täysi lineaarisuus vaivaa myöskin, mutta mua taitaa vaivata, se että pelasin Deus Exiä parin viikon ajan ennen Frontlinen saapumista.
Toisilla se vaan on Joulu yhtenään ;) Seuraavassa Plekkari2-lehdessä sitten varmaan onkin jo juttua kummastakin pelistä ;)
 
Joo, aikataullisten probleemien takia seuraavassa nrossa (Final Fantasy X-kansi) on vain ennakko MOH:in demosta, mutta Deus Ex on arvostelussa. Kesäkuun lehdessä onkin sitten parinkymmenen sivun E3-pelimessuraportti, MOHin arvostelu jne.
Pääsin eilen MOHin neljänteen kampanjaan, jossa ollaan NIjmegenin sillalla snaippaamassa porukkaa. Hyvä valikoima kenttiä pelistä kyllä löytyy. Täysin erilaisia maisemia ja paljon erilaisia vihollisia.

Mitä mieltä olit muuten numerosta 11 (Run Like Hell-kansi)?
(tehtiin aika paljon pieniä korjauksia taittoon tossa numerossa)

Ev
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Joo, aikataullisten probleemien takia seuraavassa nrossa (Final Fantasy X-kansi) on vain ennakko MOH:in demosta, mutta Deus Ex on arvostelussa. Kesäkuun lehdessä onkin sitten parinkymmenen sivun E3-pelimessuraportti, MOHin arvostelu jne.
Pääsin eilen MOHin neljänteen kampanjaan, jossa ollaan NIjmegenin sillalla snaippaamassa porukkaa. Hyvä valikoima kenttiä pelistä kyllä löytyy. Täysin erilaisia maisemia ja paljon erilaisia vihollisia.

Kuulostaa erittäin hyvältä, varsinkin tuo E3-pelimessuraportti.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast

Mitä mieltä olit muuten numerosta 11 (Run Like Hell-kansi)?
(tehtiin aika paljon pieniä korjauksia taittoon tossa numerossa)
Ev

Heh, numerosta 11 pitikin vähän kommentoida jo kauppiaspäivillä. Mutta et ollut päässyt paikalle. Ja nyt en ole kerennyt lähettää palautetta sähköpostilla(Osoitteet myös vähän hukassa). Pitänee yrittää keretä. Tai sitten laittaa tänne: Pleikkari2 nro 11 ja muuta
 
Heheh, tyhmiä oon kysellyt.. Saispa jostain edes MOH:FL demon käsiin ennenkuin ilmestyy. Mut tuleehan se jo kuukauden päästä, ellei vielä myöhästy.
 
Ylös Bottom