Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mediapalvelinongelma Windows 7:n kanssa (PS3MS, TVersity)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tysoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mediapalvelinongelma Windows 7:n kanssa (PS3MS, TVersity)

Tekstityksien kanssa koko videostriimi pitää transkoodata lennosta, joten koneesi ei vaan pysty tekemään tuota varsin raskasta operaatiota HD-materiaalille reaaliajassa.

Ratkaisu on ostaa joko järeämpää rautaa koneeseen, joskin leffojen ostaminen esim. alkuperäisinä BD-julkaisuina lienee huomattavasti halvempaa.


Kiitti vinkistä.

Kokeilin kuitenkin vielä Subjunk ps3 mediaserveriä (versio 1.50.0-sb55) ja kas kummaa, oletusasetuksillakin toimii HD striimit hienosti. Asensin Subjunkin vielä varalta kokonaan toiselle osiollekkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mediapalvelinongelma Windows 7:n kanssa (PS3MS, TVersity)

pakko kysyä apuja kun ei saa enään toimimaan , enkä tiedä missä vika.

Eli lyhyesti, läppärillä pyörii
PS3 media server
ja sitä olen käyttänyt jo pitkän aikaa onnistuneesti ( ilman ongelmia) talouden kahdesta PS3:sta sekä yhdestä Sonyn telkkarista. Pari päivää sitten PS3 media server katosi ( myös
windows media
center).
Eli PS3 media server ei löydä enään PS3:sia eikä telkkaria, eikä myöskään päinvastoin.

Laäppärin käyttis on win7 ja laitteet on liitetty toisiinsa reitittävällä modeemilla (buffalo air station). Nettiyhteys molemmista PS3:sta ja telkkarista toimii, mutta laittet eivät löydä PS3 media serveriä. ( versio 1.50.1)

Olin huomaavinani ennen ongelmaa, että läppöärin virustarkistusohjelma ( F-secure 2012) olisi ilmoittanut jostain päivityksestä. Jälkeenpäin olen kokeillut ottaa koko F-securen pois päältä ( palomuurin ja visrustarkastuksen) mutta ei auttanut. Windowsiin oma
palomuuri
on myös pois päältä.

Mikä hitto vikana ? Reititin? ( nettiyhteydet toimivat kuitenkin reitittimen läpi)
Jokin palvelu ei käynnisty ?

PS3 media server asennettu kerran uudestaan.

Auttakaaan onnetonta, hermot menee......
 
Vastaus: Mediapalvelinongelma Windows 7:n kanssa (PS3MS, TVersity)

Minulla on ongelma wmp 12 ja ps3:n välillä musiikkitiedostojen kanssa. PS3 löytää windows 7 pr 64bit koneen, wmp:n videokirjastossa olevat videot ja osaa soittaa ne. Ongelmana on sitten se, että olen tehnyt netistä löytyvien ohjeiden perusteella täysin samat liikkeet musiikkitiedostojen kanssa, mutta PS3 ei löydä musiikkitiedostoja. Missäköhän voisi olla ongelma? Annan tarvittaessa lisätietoja, kunhan joku määrittelee mitä tarvitaan.
 
Ylös Bottom