Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mega Man: Anniversary Collection

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Darkblade
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Naaahu
Sammon electronilla tilaus onnistuu ja muilla ei. En tiedä mistä johtuu.

Hieman off-topic:

Uusi "Verified by Visa" mahdollistaa maksamisen myös muiden pankkien Visa electron korteilla (ainakin Nordea, kokemusta on). Tämä tietysti vaatii, että kauppa hyväksyy tuon "Verified by Visa":n maksutavaksi.

Verified by Visa
 
Öh... jaa että Mega Man Collection ei ilmestyisi PALina ollenkaan? Sitten ostan pikaisesti Freeloaderin ja jenkkiversion.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wizard
Hieman off-topic:

Uusi "Verified by Visa" mahdollistaa maksamisen myös muiden pankkien Visa electron korteilla (ainakin Nordea, kokemusta on). Tämä tietysti vaatii, että kauppa hyväksyy tuon "Verified by Visa":n maksutavaksi.

Verified by Visa

Tarkoittaako tuo nyt sitten sitä että, myös Osuuspankin Visa Electron käy? Ainakin siellä Videogamesplussan sivuilla näkyy tuo "Verified by Visa".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Locke_85
Tarkoittaako tuo nyt sitten sitä että, myös Osuuspankin Visa Electron käy? Ainakin siellä Videogamesplussan sivuilla näkyy tuo "Verified by Visa".

Luulisin että käy. Itselläni piti aktivoida tuo Verified by Visa Nordean nettisivuilla, ehkä Osuuspankilla on joku samanlainen juttu.

Osuuspankki
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wizard
Luulisin että käy. Itselläni piti aktivoida tuo Verified by Visa Nordean nettisivuilla, ehkä Osuuspankilla on joku samanlainen juttu.

Osuuspankki


Mitenköhän sekin sitten tapahtuu? Ei tuolta Osuuspankin sivuilta löydy mitään miten sen voisi aktivoida. Eikä tilaukset tunnu onnistuvan oikein. Se jää aina siihen viimeiseen kohtaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Locke_85
Mitenköhän sekin sitten tapahtuu? Ei tuolta Osuuspankin sivuilta löydy mitään miten sen voisi aktivoida. Eikä tilaukset tunnu onnistuvan oikein. Se jää aina siihen viimeiseen kohtaan.

Luulisi, että sinulla riittäisi viitseliäisyyttä selvittää itse asia, minä kun olen Nordean asiakkaita :rolleyes:

Anyway...

Osuuspankin sivuilta:

Jos teet ostoksia Internetissä, on turvallista omistaa Osuuspankin Kultakortti Visa, Visa Gold tai Visa Electron -kortti. Osoitteessa www.osuuspankki.fi/kortit voit helposti liittää korttiisi Verified by Visa-palvelun. Sen ansiosta siirryt ostoksen maksamisvaiheessa Osuuspankin Internet-palveluun, jossa kuittaat ostoksesi Osuuspankin verkkopalvelun salasanalla. Korttisi tiedot eivät välity eteenpäin. Samalla tiedät, että käyt kauppaa sellaisen kauppiaan kanssa, joka on hyväksytty Verified by Visa-kauppiaaksi.

Eli menet osoitteeseen www.osuuspankki.fi/kortit

Tälle olisi varmaan ollut hyvä tehdä oma threadi jonnekin yleisellä alueelle kun tässä tuli näin paljon OFF-TOPIC...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wizard
Luulisi, että sinulla riittäisi viitseliäisyyttä selvittää itse asia, minä kun olen Nordean asiakkaita :rolleyes:

Anyway...

Osuuspankin sivuilta:



Eli menet osoitteeseen www.osuuspankki.fi/kortit

Tälle olisi varmaan ollut hyvä tehdä oma threadi jonnekin yleisellä alueelle kun tässä tuli näin paljon OFF-TOPIC...


Niin vähän meni ohi aiheen, mutta kiitos neuvoista. Nyt pääsen tilailemaan ulkomailta.
 
Sammon Electron on ainoa Electron-kortti, joka käsittääkseni käy useimpiin nettikauppoihin.

Nyt on muuten Mega Man Collection tulossa meikäläisellekin. :)

- Esa
 
Mistä tuon Freeloaderin saisi kaikista halvimmalla? Vaikka Capcomin toiminta ja ihmeellinen kontrollisähellys ärsyttävät, en ehkä sittenkään jätä pakettia ostamatta.
 
Eilen kopsahti peli postilaatikkoon, eikä voi muuta sanoa kuin onpas ihan helvetin siisti levy!

Valikot on tehty tyylillä ja pelien pelattavuus pysynyt juuri samanlaisena kuin ennenkin (niin hyvässä kuin pahassa). Sarjan faneille ehdoton pakkohankinta, muille saattaa aiheuttaa ainoastaan harmaita hiuksia vaikeustasonsa puolesta.

p.s. Megaman 1:ssä voi nykyään tallentaa bossien välillä

p.p.s. Vaikeutta voi näköjään tiputtaa normaalista helppoon, mutta eihän sellaista tueta.
 
kaba sanoi:
Valikot on tehty tyylillä ja pelien pelattavuus pysynyt juuri samanlaisena kuin ennenkin (niin hyvässä kuin pahassa).

Eli onko ne napit kohdallaan sittenkin? Ampuu B:sta ja hyppii A:sta? En oikein tiedä kannattaisko tätä hommata, kun omistan kaikki Nesin Megamanit ja pleikalle vielä kasinkin. Toisaalta, videogamesplussin alhainen hinta kylläkin houkuttelisi ja muutenkin, ei nuo Nessin kasetit kai ikuisesti kestä...

Niin ja onko se täyttä tuskaa pelata Cuben padilla sitä? Vai kannattaisko hommata sellainen Horin "2D-pelien ohjain"?
 
Eli tuolla Videogamesplussan sivuilla on maksutapana myös se paypal, eikös se oo joku suoraan tilille maksu vai oonko väärässä ja voiko sen avulla maksaa ostokset mitkä tulisivat suomeen. vai onko se vaan joku muitten valtioiden välinen maksutapa.
 
Todella mainio paketti. Ekstrat ovat mukavia ja vanhat klassikot pelittävät odotetun hienosti. Odottelen vielä Hori-padia kunnon ristiohjaimella, jotta pystyn toden teolla nauttimaan Mega Manin kaltaisista peleistä.

- Esa
 
Itse olen pelaillut vain tuolla Hori-padilla, joten en voi sanoa tuon perusohjaimen sopivuudesta mitään.

Näppäimistä vielä, että ampuminen tapahtuu A:sta ja hyppiminen B:stä. Muistelin itsekin että se oli toisin päin, mutta oletin muistavani väärin. Noh, äkkiä tuohonkin tottuu.
 
HuHu ViNu sanoi:
Hieno homma. Cuben levyformaatin normi-DVD:tä pienempi tallennuskapasiteetti on johtanut ilmeisesti siihen, ettei uudelleenmiksattuja ääniraitoja kuulla Kuution versiossa pelin aikana. Joitakin kappaleita voi kuulla jonkinlaisesta äänitestistä, mutta se ei hirveästi onnistu lohduttamaan.
QUOTE]

Kyllä minusta musiikit on paremmat ja eri kuuloset kun alkuperäisissä versioissa. Itse omistan MM1 ja MM2 ja noissa on kyllä huonommat ja vähän erillaiset musiikit kun cuben kokoelmapelissä.
 
jukeboxi86 sanoi:
Kyllä minusta musiikit on paremmat ja eri kuuloset kun alkuperäisissä versioissa. Itse omistan MM1 ja MM2 ja noissa on kyllä huonommat ja vähän erillaiset musiikit kun cuben kokoelmapelissä.

Tarkoitin siis MM Complete Worksissa (Japanissa Pleikkarille ilmestynyt Megis-kokoelma) olleita remixejä. Niitä voi kuulla PS2:n version Navi-moodissa, mutta Cubella raidoista on mukana vain kourallinen.

Tosin PS2:llakin CW-remixejä on vain peleille nelosesta eteenpäin. Megiksien 1-3 uudelleenmiksaukset on revitty Power Fightersista, Power Battlesista ja vähän mistä sattuu. Top Manin kentässä soi joku MM6:n kappaleista jne.

Suurin murheenkryyni ovat edelleen ne kontrollit. Kokeilin eilen pelata MM5:ttä Dual Shock 2:lla niin, että napit ovat Cuben kokoelman malliin. Kulutin reippaasti kirosanoja jo Gravity Manin kentän selvittämiseen. Sitten minulla meni vielä hyvä tovi siihen, että totuttauduin uudestaan oikeilla napeilla pelaamiseen. Ärrrrrr.
 
Vastaus: Mega Man: Anniversary Collection

Eh... voi tauti. Tilasin juuri Play-Asiasta Mega Man Anniversary Collectionin kanssa Free Loaderin ja loppusumma oli 49,25 euroa. Jääkö se nyt sitten tullin haaviin ja jos jää niin paljonko siitä pitää maksaa ylimääräistä?

Puheista päätellen peli toimii moitteettomasti kanssa Free Loaderin?
 
Ylös Bottom