Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mega Man Battle Network 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Onko tuossa pelissä vain yksi tallennuspaikka? Siis voiko peliä pelata samalla kasetilla useampi kuin yksi samaan aikaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ja onko tuo Hard mode joku sellainen, että se aukeaa vasta kun pelin on pelannut läpi?

Hard Moden saa auki kun suorittaa viisi päätavoitetta (Pieni spoilerivaara):

- Läpipeluu
- WWW-alueen läpäisy
- Sirukirjasto täyteen
- PA-kirjasto täyteen
- Salaisten sirujen keruu

Noista viimeinen vaatii, huokaus, kaverin kanssa kaksintaistelua (ja sekä itsellä että kaverilla täytyy olla vähintään kolme noista tavoitteista tehtynä). Kun kaikki nuo on kerätty, saa tietää näppäinyhdistelmän jolla saa Hard Moden auki.

Minulta puuttuu vain nuo salaiset sirut. Mutta kun olen tämän kaupungin ainoa (?) jolla on GBA + MMBN2, niin on hieman hankala saada noita siruja kerättyä. Harmi.

Lisää probleemaa:

Olen undernetissä. Pitäisi löytää "informaatiota" jääpalikoista, joita on joka puolella. Mistä sitä saa? Vaikka menen undersquareen, puhun kaikille, niin ei mitään etenemiseen viittaavaa tapahdu. Ja kun puhun Lanille, sanoo se vain, että "saatava infoa".

Lisää probleemaa:

Olen undernetissä. Pitäisi löytää "informaatiota" jääpalikoista, joita on joka puolella. Mistä sitä saa? Vaikka menen undersquareen, puhun kaikille, niin ei mitään etenemiseen viittaavaa tapahdu. Ja kun puhun Lanille, sanoo se vain, että "saatava infoa".

En nyt ihan tarkalleen muista mitä tuossa pitäisi tehdä. Kuitenkin, oletko saanut rikottua vielä yhtään jääpalaa?

Harmaat pystyy rikkomaan koska vaan, nyt pystyn jo rikkomaan sinisiä jäitä, sain sellaisen hommelin, joka piti viedä Lanin isälle, jonka avulla pystyy sitten rikkomaan sinisiä jääpaloja.

EDIT: Tai sitten ne oli punaisia. En ole vähään aikaan pelannut. Mutta pystyn siis rikkomaan kahden värisiä jäitä.

Kokeilepa puhumista kaikille UnderSquaren Naveille. Se voisi auttaa jonkin verran. Myöskin foorumien viestit kannattaa käydä läpi.

Jups. Sen jälkeen muistaakseni lähdettiin tänne Undernettiin.

Äh. No nyt ei tule muuta vinkkiä mieleen kuin se, että kipaisepa kaikki Netin alueet läpi, aloittaen vaikka Netopiasta. Luulisi oikean reitin löytyvän tuolla tavalla, vaikka se onkin hieman tympeää.

Seuraava ongelma:

Mistä kummasta saan hankittua ZapRing2 B:n? Joku dude haluaa sellaisen vaihtokaupassa koodista, jolla pääsee juttelemaan Undernetin toisen boardin ison kihon kanssa.

EDIT: Olen kierrellyt kauppoja ja kauppiaita ja yrittänyt tappelemalla saada, mutta ei ole vastaan tullut.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Muistaakseni Netopia Area 2:ssa (saattoi olla Area 1:kin) on Tuff Bunny-viruksia. Poista ne S-tasolla ja sinun pitäisi saada tuo siru.

Sainpas. Zeus Hammer auttoi.

Aika vammaisia muuten tässä pelissä nämä sirujenkeruutehtävät (?). Ja myös kaikki tehtävät, mihin sisältyy jonkin tietyn henkilön tai navin etsiminen.

Sainpas. Zeus Hammer auttoi.

Zeus Hammer auttaa aina, varsinkin Shield / Hub-tyylin kanssa jolloin automaattisuojakenttä imaisee vahingon itseensä. Helpottaa äärettömän paljon myös Shadow-virusten tappamista.

Aika vammaisia muuten tässä pelissä nämä sirujenkeruutehtävät (?). Ja myös kaikki tehtävät, mihin sisältyy jonkin tietyn henkilön tai navin etsiminen.

No jaa. Ei pelissä kuitenkaan ole kuin pari kohtaa jossa täytyy etsiä joku Navi täysin ilman mitään vihjeitä. Sirutkin löytyvät yleensä helposti, jos on edes pieni aavistus mistä etsiä.

Minä vihasin kohtaa jossa piti antaa Guard * sille pikkupojalle. Olin syöttänyt kaikki ko. sirut Netopian Chip Trader Specialiin, ja menin epätoivoiseksi kun en löytänyt mistään edes yhtä kappaletta Guardia. Vasta tehtävän suorittamisen jälkeen tajusin puhua eräälle naiselle Netopian linnan pihalla -> 30 Guardia kerralla taskuun.

Ylös Bottom