Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Megavisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pajavasara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
usan pienin ja suurin meni kyllä ihan päin persettä kun aina luullu mikä on isoin että ei ollukaan sitten oikeasti
mutta se oiskin ollu
Mä oisin ilpo nuokon änäreistä ja pituushypyistä kaikki tienny tähän asti. Tai ainakin melkein kaikki. Bob beamon kuuluu yleissivistykseen. Se on niin älytön hyppy.

Laitetaan vastaukset ja tulokset näytille niin pääsee seuraava tulittamaan kysymyspatteristonsa.

1. Kuka suomalainen näyttelijä/laulaja näytteli muumien Niiskun äänen alkuperäisissä suomennoksissa? -Samuli Edelmann.

2. Kuinka monessa yhtyeessä Juice Leskinen on levyttänyt musiikkia? (täsmennän sen verran että soolotuotannon lisäksi) -6.
Bändeihin lukeutuu Coitus Int, Juice, Välikausitakki, Juice Leskinen Slam, Juice Leskinen Grand Slam sekä Juice Leskinen ETC.

3. Mikä on räppäri Snoop Doggin oikea nimi? -Calvin Broadus

4. Mikä on USA:n isoin osavaltio? -Alaska. USA:n selvästi isoin osavaltio ja lähes 2,5 kertaa suurempi kuin toiseksi isoin eli Texas.

5. Mikä on USA:n pienin osavaltio? -Rhode Island. Tämä vastaus ilahdutti koska oli monella vastaajalla oikein.

6. Minkä herkullisen ruokasienen latinankielinen nimi on Cantharellus Tubaeformis? Suppilovahvero, Kantarelli, Mustatorvisieni, Herkkutatti?
-Suppilovahvero. Jos tässä jaettaisiin tyylipisteitä niin Strooperin hienosta päättelyketjusta antaisin toisen pisteen, mutta nyt mennään näillä :D

7. Mikä on Donald Trumpin toinen nimi?
-John. Donald Dick Trump olisi kylläkin osuvampi nimi, kuten eräällä vastaajalla luki lapussaan.

Tässä visassa oli tunkua korkeimmalle pallille ja sinne ylsi kolme kisaajaa neljällä pisteellä. Onnea voittajille @IlpoNuokko, @payjay83 sekä @Strooper12.

Pisteet kokonaisuudessaan:
@IlpoNuokko 4p
@payjay83 4p
@Strooper12 4p
@TT-2k 3p
@Nero_fin 1p

Seuraavaa kehiin.

Jokin intuitio kolkutti, että Alaska olisi oikea vastaus, mutta päädyin silti Texasiin, kun siellä on kaikki niin isoa noin muuten.

Juicen bändien määrästä ei ollut harmainta haisuakaan, ja arvauskin meni pieleen.

Oh well, aina ei voi onnistua, ei edes joka kerta.

Jokin intuitio kolkutti, että Alaska olisi oikea vastaus, mutta päädyin silti Texasiin, kun siellä on kaikki niin isoa noin muuten.

Juicen bändien määrästä ei ollut harmainta haisuakaan, ja arvauskin meni pieleen.

Jotenkin sitä Alaskaa ei osaa verrata muuhun Yhdysvaltoihin kun on niin erillään. Järkyttävän iso pläntti se on.

Mä taisin olla ihan huikealla tuurilla ton Juicehomman kanssa

Se Alaska oli niin turha pistemenetys kyllä omalla kohdalla kuin vain olla ja voi. Alaskaa oon aina itse ajatellut isoimpana mutta sitten vastatessa aloin arpomaan että oliko se sitten niin että minun luulo on se mikä ollut väärässä ja se Teksas kuitenkin oikeasti onkin isompi. Sitten vastasin sen mutta ois siis pitänyt vastata se mitä itse aina itse luullut isoimmaksi.

En ole varma onko porukat jossain viikonloppumoodissa vai mikä kun ei ole ketju elossa. Ni mä nyt tuikkaan seuraavat, halusitte tai ette :D
Peruskoulun oppeja kerrataan tänään:

1. Maapallon suurin Maanosa?

2. Maapallon suurin saari?

3. Vuodesta vuoteen, minä aikana Suomi oli Ruotsin vallan alla? (Lähimmät arvaukset voittavat yhteenlaskettuna alku- ja loppuvuoden erotuksena - mikäli ei tule kuin ’apteekin hyllyltä’ ;))

4. Valitettavan vähälle huomiolle jäänyt peli ’Observer’ ja loistava vuoden 1982 elokuva ’Blade Runner’. Kuka henkilö näitä kahta yhdistää? Lisäpistettä tarjolla jos tietää hänen synnyinmaansa.

5. Montakos niitä oli niitä lehmän mahalaukun osia? Mikäli osaat nimetä noita, ansaitsee lisäpisteitä.

6. Onko lehmällä etuhampaat alaleuassa?

7. Onko lehmällä etuhampaat yläleuassa?

Vastaukset YV Konsolipubivisa#8.
Jos tietosanakirjaa missään muodossa käytät, piru sinut periköön, ja rotta suolesi syököön.
Vastausaikaa suunnilleen 24t

Ylös Bottom