Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mercenaries 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3 hype]

Mihin on kadonnu vanha kunnon jaetun ruudun moninpeli? Nykyään pelintekijöillä on vaan mielessä nettipelaaminen. Yhä enemmän törmää peleissä siihen ettei niitä voi pelata kaverin kanssa samaan aikaan ja samalla sohvalla. Voi perseensuti tässä pelissä se nimittäin ois ollu aika huippua!

Vaatiihan se tehoa enemmän tehoa periaatteessa näyttää peli kahteen kertaan ja sellaista, mutta silti olen itsekkin hyvin pettynyt siihen ettei kunnon splitscreen pelejä tunnu tulevan yhtään näillä tämän sukupolven raudoilla.
Ja seuraavat konsolit ovatkin varmaan ainoastaan nettipelejä, ei kiva.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3 hype]

Omituista eikö kukaan ole saanut peliä, jotka nyt meinasi ostaa.
Vai eikä kukaan uskoltanut.
Mä ostin Anttilasta 4.9.

En ole paljoa testannut, kun ranne paketissa ja kipu viiltävää, mutta pakko oli testata.
Muistutusta niille, jotka eivät ole ekaa versiota pelanneet> tätä peliä ei pidä kuvitella mielessä samanlaiseksi mitä GTA pelit ovat.

Peli vaikeus aste ainankin minun mielestä näin alku kankeana, kun aloin pelaamaan tätä peliä niin on aika korkealla ( ei ekassa tehtävässä).
Etenkin jos vertaa ekaan Mercenariesiin.
Aika herkästi henki on lähtemässä, jos vähänkin liian lähelle menee..tämä on tietysti tottumis juttu.Mutta ensiapulaukkuja löytyy tarpeeksi ja
henkiin jääminen on kuitenkin lähes taattu (gta ei ole ensiapulaukkuja, ainankaan joka tehtävien lomassa vai oliko missään).

Ja alussa, kun ei vielä ole käytössä tietenkään helikopterilla tulevat ensiapu tarvikkeet, aseet, panoksia ym. (näitä saa käyttöön myöhemmin).
Uskon edelleen, että kun pääsee tilaamaan noita (apu) tarvikkeita sota-alueelle niin peli helpottuu.

Taistelun tiimellyksessä tietenkin sieltä täältä löytyy ensiapupaketteja ym. ja aika hyvin kylläkin jo alussa.
Aika hyvin pärjää rytäkässä, kun on vaan tarpeeksi kaukana vihollisista ja pyrkii olemaan koko ajan liikkeellä.Näin ei ainankaan sinkomiehet osu.
Lisänä vältä pensaikkoa ja muuta tiheää kasvustoa, josta et erota vihollisia.
Vinkkinä alussa löytyy jostain tehtävän tiimellyksessä vihollisilta> Utzi.. tosi hyvä ase tappamaan porukkaa.
Maahan jääneistä aseista panokset ovat noukittava aina kolmiolla.En enää muista pitikö edellisessä näin tehdä vain ottiko automaattisesti ( totuin jo siihen)

Hahmon ohjaaminen tutuntuntuista vanhaa ja ampuminen myös, mutta panoksia menee osuminen vähän hakusessa.Panokset ei kyllä lopu.
Viholliset osaavat osittain ainankin piiloutua/ hakea suojaa tulitukselta.

Ja joku mättää yhdessä (lisä)tehtävässä ja itse tehtävän viimeisessä osiossa, kun jotain jää aina mukamas ampumatta Granaattiheittimellä vaikka mitään ehjää ei näy maassa?
Tehtävän nimi: Emplaced Weapons Challenge ja tälläiset tehtävät olisivat saaneet olla poissa.
Jotenkin jonnen joutavaa säätämistä ja lapsellista räiskintää.
Pitää jatkossa katsoa onko noita pakko edes tehdä.Eli katson saako muuten ase arsenaalit ym. käyttöön.

Moottoripyörät aika kauheita laitteita ja äänet on takapuolesta..en kestä jos ei pakko ajaa.Kulkee kyllä kovaa.
Kaiken lisäksi niillä listii vain itsensä ja siviiliporukkaa, joista tietenkin entiseen malliin tulee rahallista tappiota jos päälle ajaa tai ampuu niitä.

Ja autot ym. ovat huonohkoja ajaa niin kuin ennenkin...ei ole gta veroista, tiedoksi vaan.
Ei onneksi paljoa haittaa käsistä pois meininki tässä pelissä.Eipä tarvitse ajaa pipo kireänä.
Autoissa outoja lisä-ääniä esim. jos kaasua höllää ja tais välillä olla muutenkin.
Kerran ajoi moottori pyörä yksinään :D
Siviilit olisivat voineet olla pois maaseudun tien varsilta.Ennen ei ollut.No joo onhan siellä sitten elämää toisaalta.

Tankin valtaus ärsyttävää.Menikö se näin: entisen malliin kolmiolla kimppuun ja (uutta on lisänä valtauksessa>) sitten ärsyttävää rämpytä ympyrää, jotta kansi aukeaa ja
taas rämpytä ruksia, jotta saat esille tulleelta viholliselta sokan pois granusta...voi helekuta.
Siis ennen sai vallattua pelkällä kolmiolla.

Kaikkein harmillisinta on, ettei vihollisten autojen tuhoamisesta saa entiseen malliin rahaa.Eli nyt ei ollenkaan (ainankaan alussa).
Tämä uusi juttu ei tietenkään tunnu niille välttämättä miltään, ketkä ostavat nyt ensimmäistä kertaa Mercenariesin.
Jolloin oli helppoa kerätä rahat aina aseisiin ja pommituksiin.Jotain pientä lohtua vain jostain pensasäiliön jäämisestä, jossa on kuitenkin kattoraja.Jos jää sitäkään.
Toivottavasti jatkossa tehtävistä saa tarpeeksi paljon rahaa.Ainankin siellä täällä on valtavia rahalavoja joita saa helikopterilla otettua itselleen aikanaan.

Ja älä romuuta "sihteerin" autoa eli vaihda portin ulkopuolella, jos et halua menettää rahojasi.
Äänet kyllä kohillaan siinä jenkissä.
Tolpat, pensaat ja puut tuntuvat menevän nurin jopa autolla ajaessakin (kaikkia puita en testannut).
Hahmo osaa uida..veneitäkin löytyy.
Armottomia poliiseja ei ole (onneksi edelleenkään) :)
Edelleen paras vapauden tunne edellisestä johtuen, voit tehdä mitä lystää :)
Räjähdykset näyttäviä.
Ensiapulaukkuja riittävästi jopa alku tehtävissä, jolloin henkiin jääminen on taattu.

Näin pikaseen tästä juttua.En ole pelannut, kun neljä tehtävää ja se yksi ei ole mennyt läpi.
Muuten ajellut, räiskinyt vähän ja etsinyt rahalaatikoita harmaita pieniä ja isoja punaisia.

Eli äkkiseltää huonointa on tankin valtaus pilattu, rahan saanti vaikeaa verrattuna vanhaan ja (lisä)challege tehtävät jonnen joutavia :(
Ja osittain pienoinen pettymys tuli näitten edellä mainittujen uusien (toimintojen) myötä.
Mutta muuten mukava peli nyt, kun päivän olen miettynyt :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3 hype]

No siinähän oli hyvää infoa, tarvii laittaa itsekkin tänne kommenttia tekeleestä jahka ensituntuma saatu, nyt peli repussa odottamassa iltaa :) Onko muut ehtineet testaamaan peliä jo?
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3 hype]

Tiedoksi niille ketkä eivät ole ekaa Mercenariesia pelanneet.
Niin älä ammu niitä asemiehiä, joihin tähtäyksesi ei muutu punaiseksi.Siitä ei seuraa, kun jonnen joutavaa harmia.Ne ovat neutraaleja tavallaan sinun puolella.

Varo myös, kun ammut vihollisia niin vältä osumasta (omiin) asemiehiin jos osut niin omatkin alkavat ampumaan sinua.Tämä oli myös ekassa versiossa.

C4 räjähdettä löydät ainankin:
Ajat ekasta suuresta tallennuspaikasta suoraan maantien yli.Siellä kiertelee mutkaisia pikku hiekkateitä.Kun olet ylittänyt maantien käänny hiekkatiellä heti oikealle ja lähde ajamaan hiekkatietä etteenpäin.
C4 oli jossain siellä (omien) asemiehien luona pienessä (ylä) pohjukassa asemiehen vieressä.

Muokkasin tällä sivulla isompaani kommetti listaani...siinä arvostelussa oli puutteita esim. ensiapulaukut ym.
Ja (arvosanaani) lopussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Onko muilla ollu co-opin kanssa ongelmia? Veljen kanssa yritetty mut ei päästä peliin yritimpä minä veljen tai velin minun peliin. invite kuitenkin tulee ja alkaa lataamaan peliäkin mut sit kusee.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Tämä peli yllätti minut täysin. Ostin kokeilumielessä videogamesplussasta ja ei kaduta tippaakaan! Peli pyörii sulavasti ja meininki vaikuttaa juuri asialliselta. :)

Harmi vain, että piti tänne yövuoroon lähteä...
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

onhan tämä nyt ihan mahtava peli. muutamaa pienen pientä bugia ja kaunesvirhettä lukuunottamatta täyttä menoa. 9-
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

jos jotakuta innostaa ni liity tiimiin ja lisää nikki LIEBER100, kaksin aina kaunihimpi:)
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Osaisiko joku kertoa miten käy jos tilaan jenkeistä tämän pelin?

Tietääkseni se toimisi normaalisti mutta mites tuo nettipelaaminen?
Kuris mainitsi ostaneensa videogamesplussasta, eikös se ole jenkkiverio sit?

Eli toimiiko ja kannattaako tilata rapakon takaa?

-kiitos
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Osaisiko joku kertoa miten käy jos tilaan jenkeistä tämän pelin?

Tietääkseni se toimisi normaalisti mutta mites tuo nettipelaaminen?
Kuris mainitsi ostaneensa videogamesplussasta, eikös se ole jenkkiverio sit?

Eli toimiiko ja kannattaako tilata rapakon takaa?

-kiitos

Peli on tietääkseni aluekoodattu eli NTSC lätyllä pääset pelamaan vain NTSC omistajien kanssa.

Mutta yhdyn myös kuoroon ja peliä on kyllä kehuttavan. Juuri läpäisin ja lopun buttonmashia lukuunottamatta ansaitsee ehdottomasti sen 8+ minun kirjoissani. Ja tämä arvosana vielä Co-Opia testaamattomalta. Varmasti nousee yhdeksikköön kaverin kanssa.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Nyt on takana peliä jokunen tunti ja oon saanu vihdoinki enempi noita järeämpiä "possahduksia" käyttöön ja ei voi muuta sanoa kuin että hyvä peli tämä kyllä on. Suurena plussana annan pelille kyllä kohtuullisen haastavan vaikeusasteen.. juuri oikea meininkiä eikä liian helpolla päästetä eteenpäin :)
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Nyt on takana peliä jokunen tunti ja oon saanu vihdoinki enempi noita järeämpiä "possahduksia" käyttöön ja ei voi muuta sanoa kuin että hyvä peli tämä kyllä on. Suurena plussana annan pelille kyllä kohtuullisen haastavan vaikeusasteen.. juuri oikea meininkiä eikä liian helpolla päästetä eteenpäin :)

on jo muutama muistanut jättää pelin sen takia hyllyyn kun trailereista saanut sen kuvan että peli on naurettavan helppo. eihän se todellakaan helppo ole :rolleyes:
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

tullu seurattua myös tuota x360 puolen kyseisen pelin ketjua ja siellä jengillä ilmenny bugeja pelissä.. mites täällä ps3 rintamalla? itselläni ei ole vielä ilmaantunut bugin bugia ja peli toiminut todella moitteettomasti.. onkohan tämä nyt sitten joku kalaversion ongelma? :)
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Peli on tietääkseni aluekoodattu eli NTSC lätyllä pääset pelamaan vain NTSC omistajien kanssa.

Mutta yhdyn myös kuoroon ja peliä on kyllä kehuttavan. Juuri läpäisin ja lopun buttonmashia lukuunottamatta ansaitsee ehdottomasti sen 8+ minun kirjoissani. Ja tämä arvosana vielä Co-Opia testaamattomalta. Varmasti nousee yhdeksikköön kaverin kanssa.


Tota mä oon ymmärtänyt että ps3 pelejä ei ole aluekoodattu, mutta tämä nettipeliominasuus ihmetyttää?

http://www.axelmusic.com/productDetails/014633157284?Mercenaries-2---World-In-Flames&cache=on

Onko kenelläkään varmaa tietoa? Onko kukaan tilannut peliä ulkomailta?
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

tullu seurattua myös tuota x360 puolen kyseisen pelin ketjua ja siellä jengillä ilmenny bugeja pelissä.. mites täällä ps3 rintamalla? itselläni ei ole vielä ilmaantunut bugin bugia ja peli toiminut todella moitteettomasti.. onkohan tämä nyt sitten joku kalaversion ongelma? :)

Pari kertaa ei ole helikopteri jamppa nostanut öljysäiliötä vaan on jäänyt siihen päälle leijumaan ja jonkin ajan kuluttua hävinnyt siitä. Mihinkään muihin bugeihin en ole törmännyt.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Tota mä oon ymmärtänyt että ps3 pelejä ei ole aluekoodattu, mutta tämä nettipeliominasuus ihmetyttää?

Pelit ovat kyllä aluekoodittomia mutta serverit ei.

tullu seurattua myös tuota x360 puolen kyseisen pelin ketjua ja siellä jengillä ilmenny bugeja pelissä.. mites täällä ps3 rintamalla? itselläni ei ole vielä ilmaantunut bugin bugia ja peli toiminut todella moitteettomasti.. onkohan tämä nyt sitten joku kalaversion ongelma? :)

Mistään kalaversioista ei nyt ole kyse koska itse väänsin pelin boksilla läpi ja ainoat bugit johon törmäsin oli muutamaan kohtaan leijumaan jäännyt esine/varuste. Eiköhän ne versiot mene ihan rinta rinnan mitä nyt pleikalta puuttuu vibrat/achievementit.
 
Vastaus: Mercenaries 2 [PS3]

Mistään kalaversioista ei nyt ole kyse koska itse väänsin pelin boksilla läpi ja ainoat bugit johon törmäsin oli muutamaan kohtaan leijumaan jäännyt esine/varuste. Eiköhän ne versiot mene ihan rinta rinnan mitä nyt pleikalta puuttuu vibrat/achievementit.

noh ainakin tuolla joku valitti jo levyn lukuongelmaa ja voin kyllä sanoa että tuo on varmasti kalan oma bugi :) siinä kun välillä on ongelmia pelien levyjen lukemisessa. :P
 
Ylös Bottom