Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

..aamulla laitoin P2P:n päälle ja noin tunnissa päivitys valui ilman katkoja 2/512 yhteydellä. Parhaimmillaan download oli n. 220kbs ja upload oli reilun 40kbs:n paikkeilla. Alimmillaan downloadissa mentiin lähelle upload nopeutta, mutta alle ei koskaan, ainakaan sinä aika mitä sitä tuli seurattua.

Yritin etsiä aiheesta tietoa mutta onko tuolla p2p-portilla merkitystä? Oletuksena peli tarjoaa 5730 porttiasetusta?

T: Lepi
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Yritin etsiä aiheesta tietoa mutta onko tuolla p2p-portilla merkitystä? Oletuksena peli tarjoaa 5730 porttiasetusta?

T: Lepi
Ei löydy fakta tietoa, joten kokemuksen perusteella sanoisin että 5730 toimii jotenkin.. .

Kun aloin lataamaan tuota pätsiä to/pe välisenä yönä niin sain yrittää aika monta kertaa ja odottaa hyvän tovin, eikä tuo p2p homma reagoinut mitenkään, kun yllättäen se sitten alkoi lataamaan. Joten jos jollakulla vaikuttaisi olevan ongelmana, että p2p ei lataa ja asetuksena on 5730, niin kannattaa vaan odottaa sitkeästi.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ei löydy fakta tietoa, joten kokemuksen perusteella sanoisin että 5730 toimii jotenkin.. .

Kun aloin lataamaan tuota pätsiä to/pe välisenä yönä niin sain yrittää aika monta kertaa ja odottaa hyvän tovin, eikä tuo p2p homma reagoinut mitenkään, kun yllättäen se sitten alkoi lataamaan. Joten jos jollakulla vaikuttaisi olevan ongelmana, että p2p ei lataa ja asetuksena on 5730, niin kannattaa vaan odottaa sitkeästi.

Mulla 5730:n kanssa latausnopeus jäi jonnekin 0,5kb/s paikkeille vaikka odottelin lähes tunnin. Vaihdoin COD4:n käyttämään UDP-porttiin niin nyt nopeudet ovat tällä hetkellä 20kb/s tasoa.

Mulla kun ei homman kanssa kiirettä ole niin ei stressiä aiheesta. Eiköhän tuo valmistune jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Äskön yritin tehdä tuota Konami ID:tä, niin tuli joku tälläinen errori:

Due to inactive period the page has been removed.

Eli suunnilleen tuollainen tuli, pitääpä yrittää tässä viikonlopun aikana uudestaan.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Äskön yritin tehdä tuota Konami ID:tä, niin tuli joku tälläinen errori:

Due to inactive period the page has been removed.

Eli suunnilleen tuollainen tuli, pitääpä yrittää tässä viikonlopun aikana uudestaan.

Minulla tuli täämöinen ilmoitus Error
An error has occurred.

Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Aloitin Betan lataamisen 5 minuuttia sitten, ja se on ladannut jo 17%. Minulla on kahden megan netti, ja minusta se on aika hidas. Olen lukenut kommenttejanne, ja jotkut ovat valittaneet siitä, että lataus kestäisi kauan.

18.4 kello 23.15 lataus sujuu hyvin. Jos ette ole vielä ladanneet, niin ladatkaa nyt.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Luulin tuossa jo, että toi ID-rekisteröinti onnistuisi, mutta eihän se vieläkään.
Äskön pääsin jo hyväksymään sääntöjä, mutta sen jälkeen tuli taas tuo errori, toisella kerralla tokkäsi jo ensimmäisen kohdan jälkeen. Huomenna paremmalla säkällä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Koodinimeksi sain itse Meticulous Grasshopper...

Sitten itse asiaan. Käykö tuohon Konami ID:een se sama käyttäjätunnus ja salasana, jonka joutui antamaan ennen Portable Opsin (PSP) nettipelin pelaamista?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Aloitin Betan lataamisen 5 minuuttia sitten, ja se on ladannut jo 17%. Minulla on kahden megan netti, ja minusta se on aika hidas. Olen lukenut kommenttejanne, ja jotkut ovat valittaneet siitä, että lataus kestäisi kauan.

Noh, laitoin eilisyönä päivittymään ja latasi noin viidessä minuutissa yhden prosentin. 512:lla mennään. Aamulla lataus oli kuitenkin valmis, joten enää tarvitsisi luoda Konami-/Game-ID...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Harmi, että Sneaking Missionia ei ole betassa. Eli Snakella pääsee pelaamaan vasta 12.6.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Hupaisaa id-pelleilyä Konamilta jonka olisi välttänyt käyttämällä tyynesti PSN id:tä betassa. :D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Täällä tuli päivitys puolimegasella ilman mitään ongelmia, reilussa kolmessa tunnissa. Konami IDiä ei ole ainakaan pelin kautta päässyt vielä luomaan kun takkuaa.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Asennettu MGO ja päivityskin tuli n. 2 tuntia ilman katkoksia. Nyt tehdään tuo Konami ID.
Eli otin maaksi Suomen ja kieleksi Englannin. Ikää olen laittamassa joten voiko joku sanoa, että onko tässä ikäraja 16 vai 18 , jos nyt pitää sitten vielä yksi vuosi vähentää :p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tuntien aherruksen jälkeen onnistuin tekemään ID:ni
Vinkkejä konami ID:n tekemiseen:

1. Yrityksiä, yrityksiä ja lisää yrityksiä.

2. Elä luovuta.

3. Kun joskus pääset antamaan tietojasi niin KONAMI ID:n !!KUULUU!! sisältää:
-pieniä kirjaimia(ei lainkaan isoja kirjaimia),
-numeroita,
-ainakin yhden(pisteen (.) JA viivan(-) JA alaviivan (_).
Eikä kannata käyttää mitään muita merkkejä. ja ID:n kuuluu olla 8-32 merkkiä pitkä.
salasanaan vain kirjaimia ja numeroita (vähintään 8.merkkiä pitkä),
game ID:ssä samat kriteerit kuin konami ID:ssä paitsi salasanan pitää olla 4-32 NUMEROA!

4.Muista täyttää kaikki pakolliset osiot ja elä täytä ei pakollisia(ainakaan puhelinnumeroa koska se antaa virheilmoituksen aina)

5.Lopuksi paina NEXT-nappia ja rukoile että et saa virheilmoitusta.

6.jos virheilmoitus tulee niin ei mahda muuta kuin aloittaa alusta.

7.ennen alusta aloittamista kannattaa tyhjentää selaimen yksityistiedot sillä jos yrität antaa samaa e-mailia niin konami.net väittää mailin olevan jo käytössä.


raakaa hommaa ; /
 
Ylös Bottom