Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Oletteko ajatelleet tätä. Metal Gear Onlinessa on esim. Groznyj Grad karttana, mikä saattaa viitata siihen että tarinassa vierailtaisiin sen raunioilla. Se olisi hienoa.

Siis sehän nyt voi olla ihan vain mappina siellä, koska se on todettu toimivaksi jo MGS3:ssa, mutta mene ja tiedä, kohtahan se saadaan itse nähdä :P
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Oletteko ajatelleet tätä. Metal Gear Onlinessa on esim. Groznyj Grad karttana, mikä saattaa viitata siihen että tarinassa vierailtaisiin sen raunioilla. Se olisi hienoa.

En usko että pelit liittyvät toisiinsa kylläkään :) Mutta ei se kyllä ihme olisi jos vierailtaisiin :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Playstation Blogissa paljon tietoa MGO:sta ja lisää tulee viikoittain: http://blog.us.playstation.com/2008/04/14/alert-metal-gear-mondays-begin-now-on-the-playstation-blog-with-metal-gear-online-beta-details/

Harmittavasti Konami jatkaa PS2:lta(Subsistence) ja PSP:ltä(Portable Ops) tutulla linjalla peliin kirjautumisen suhteen, eli tällä kertaa peliin kirjaudutaan KonamiID-tunnusta käyttäen ja tulevaisuudessa muutkin Konamin pelit ja palvelut käyttävät systeemiä. Rekisteröinti tapahtuu http://id.konami.net/ nettisivulla tai PS3:n nettiselaimella, joka aukeaa pelin valikosta. Eivät ainakaan vielä näyttäneet toimivan tai ovat ruuhkautuneet.

Aiemmilla alustoilla vielä ymmärsi erillisen kirjautumisen, kun niillä ei ollut automaattista verkkoonkirjautumista AKA PSNetwork, mutta kun tämä on PS3:n yksi perusominaisuuksista niin minua kyllä ainakin ihmetyttää miksei Konami käytä tätä hyväkseen. Olihan PS2:lla Central Station, mutta taisi olla vain Sonyn omiin peleihin tarkoitettu ja hyvä niin sillä olisi minultakin jäänyt ensimmäinen MGO pelaamatta, kun ei huutiksesta ostetun paketin mukana tullut niitä nettilappuja.

Snigge sanoi:
Angle sanoi:
Oletteko ajatelleet tätä. Metal Gear Onlinessa on esim. Groznyj Grad karttana, mikä saattaa viitata siihen että tarinassa vierailtaisiin sen raunioilla. Se olisi hienoa.
Siis sehän nyt voi olla ihan vain mappina siellä, koska se on todettu toimivaksi jo MGS3:ssa, mutta mene ja tiedä, kohtahan se saadaan itse nähdä.
Ei ainakaan minun silmiin osunut sen n. 80 tunnin aikana mitä tuli moninpeliä pelattua. Tiedä sitten oliko vaan niin huono mappi ettei kukaan servunpitäjä tykännyt siitä, mutta luulen ettei sitä koko pelissä edes ollut ja on täysin uusi mappi tässä uudessa. Kuten sanottu kohtahan se nähdään vajaan 60 päivän päästä.

Ja tuosta headsetistä: Kallis.

Konami näköjään ihan vaivihkaa avannut Suomeen sivujaoston.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Niin no, en ole MGO:ta pelannut, mutta mikäs sen parempi mappi kuin tuollainen tukikohta tankkivarikoilla, hangaareilla, ja suhtkoht avoimen näköinen paikka muutenkin :p
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Toihan on ihan hieno :D Lisätkää CyrusFinn kaverilistaan, jos haluutte peliseuraa MGO-betaan... Jos siinä ees invite-mahdollisuus on? :confused:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Playstation Blogissa paljon tietoa MGO:sta ja lisää tulee viikoittain: http://blog.us.playstation.com/2008/04/14/alert-metal-gear-mondays-begin-now-on-the-playstation-blog-with-metal-gear-online-beta-details/

Harmittavasti Konami jatkaa PS2:lta(Subsistence) ja PSP:ltä(Portable Ops) tutulla linjalla peliin kirjautumisen suhteen, eli tällä kertaa peliin kirjaudutaan KonamiID-tunnusta käyttäen ja tulevaisuudessa muutkin Konamin pelit ja palvelut käyttävät systeemiä. Rekisteröinti tapahtuu http://id.konami.net/ nettisivulla tai PS3:n nettiselaimella, joka aukeaa pelin valikosta. Eivät ainakaan vielä näyttäneet toimivan tai ovat ruuhkautuneet.

Aiemmilla alustoilla vielä ymmärsi erillisen kirjautumisen, kun niillä ei ollut automaattista verkkoonkirjautumista AKA PSNetwork, mutta kun tämä on PS3:n yksi perusominaisuuksista niin minua kyllä ainakin ihmetyttää miksei Konami käytä tätä hyväkseen. Olihan PS2:lla Central Station, mutta taisi olla vain Sonyn omiin peleihin tarkoitettu ja hyvä niin sillä olisi minultakin jäänyt ensimmäinen MGO pelaamatta, kun ei huutiksesta ostetun paketin mukana tullut niitä nettilappuja.


Ei ainakaan minun silmiin osunut sen n. 80 tunnin aikana mitä tuli moninpeliä pelattua. Tiedä sitten oliko vaan niin huono mappi ettei kukaan servunpitäjä tykännyt siitä, mutta luulen ettei sitä koko pelissä edes ollut ja on täysin uusi mappi tässä uudessa. Kuten sanottu kohtahan se nähdään vajaan 60 päivän päästä.

Ja tuosta headsetistä: Kallis.

Konami näköjään ihan vaivihkaa avannut Suomeen sivujaoston.

Hyvä juttu tuo KonamiID. Ei pääse jenkit pelaamaan euro-servuille.

KonamiID on vain betaa varten.


magma_grasshopper on meikäläisen tuleva game-id. Tehkää tekin oma Metal Gear-nimi: http://www.metalgearnamegenerator.com/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ehdipä jo rekata paljon mielikuvituksettoman nimen onlinea varten. Piti kuitenkin tuota nimi generaatoria kokeillan, Ancient Echidna. Muinainen nokkasiili? lolz.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mulla ei taida toimii toi konami id valittaa kokoajan, että id must be 8-? characters long vaikka syötin kaikki oikein :confused:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

"Your code name for this mission will be Innebriated Chimera
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Pitääkö tonne Konami ID:n tehdä joku käyttäjä, jolla sitten pelaat Betaa??? oon kyl pikkasen pihalla, ja siis jos laitan nytte ton Gigantic Chimera siihen, niin tuleeko mun nimeks beta-testiin toi Gigantic Chimera? :confused:
 
Ylös Bottom