Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

kymmenisen herjaa väärästä GAME ID-tunnuksesta ja väärästä salasanasta tullut.
noo, ehtii kai tuota myöhemminkin :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

joo nyt riittää pelaan sit ku saa kerrallansa id:n tehtyä, ties kuinka monta tuntia tuota pirun id:tä oon eri päivinä jo yhteensä yrittänyt tehä, luulisi ton tason firmalla edes tuo rekiteröinti puoli toimivan vaikka peli olisikin kuinka beta tahansa. hermo meni.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Joo nyt tulee disconnectia myös. Lataa ikuisuuden kun painaa Start Game ja heittää erroria. Hahmonluonti sentään oli hauskaa : D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Turhaa edes yrittää,jos sattuu pääsemään start gamesta eteenpäin nii viimeistään lobbyssä tai pelissä tulee heti disconnectia.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

[zD] Axu;634288 sanoi:
Turhaa edes yrittää,jos sattuu pääsemään start gamesta eteenpäin nii viimeistään lobbyssä tai pelissä tulee heti disconnectia.

Eipä tuonnekkaan enää pääse, kun väittää jonkun jo loganneen minun ID:llä :laugh
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Nyt sentään vihdoin loggautui edes tuonne. Olisinkohan päälle 30 kertaa yrittänyt. :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

yyyyber shittiä. siisti tän takia nyt nukkua 4,5h ennen töitä:rolleyes: oli niin tylsää odotella tätä että tuli luettua Bloody Mary kauhutarinaa Wikipediasta:D enkä edes uskalla kokeilla. nojoo..nukkumaan.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Laittakaapa ne virhekoodit myös ylös tänne niin tulee tätä testaustakin suoritettua.

Itse en ole saanut edes kirjautumista onnistumaan. :)

edit, ja heti onnistui!
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mulle alkaa tuleen semmonen fiilis, että tästä tulee bugisin verkkopeli mitä Maa päälläään kantaa:(
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

-->nukkumaan. Näkee aamulla sitten pääsekö nauramaan, kun joku yrittää edelleen epätoivoisesti sisään:p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Saatanan jenkit ja muut paskat kun pilaa eurooppalaisten betan. Helvettiin kaikki. Luovutan, menen nukkumaan ja kokeilen aamulla uudestaan. Ensin ladataan Storesta paketti torstaina jotain alle satasta, sitten .01sen kanssa taistellaan network erroita vastaan, jota tosin ei voi verratakaan Konami IDn hankkimisen kauheudelle ja lopuksi ei voi edes pelata. haet. :mad:

Kiitos Konami, kun serverit toimivat ja estitte jenkeiltä pääsyn betaamme. Kiitos.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Itse pääsen kokoajan Start Gameen, mutta servut ovat ilmeisesti niin jumissa, että tuosta ei pidemmälle pääse.
Sama homma. Aluksi piti yrittää log-inniä jonkin aikaa, mutta kun se kerran onnistuin niin sitten pääsin ne 20 kertaa kun jaksoin yrittää suorilta nopeasti pelivalikkoon. Sitten kun yritti valita Start Game niin joko disconnectaa heti tai sitten valittaa ettei saa servereihin yhteyttä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Täällä meni ihan sulavasti siihen asti kun pitäisi hahmo tallentaa, silloin se miettii ja miettii ja viimein heittää erroria..
No, ainakin tuo hahmon teko oli ihan hauskaa :) Ei liian tarkkaa näpräilyä, mutta silti ihan tarpeeksi kustomoitavaa, hauskana yksityiskohtana voi säätää äänen mataluuden/korkuudenkin :D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Itellä meni ihan hyvin toi patchin lataaminen. Jotain puoli tuntii meni lataamisessa.

Mutta kun alan hahmoa tekemään niin antaa jotain "unable to connect to server" erroria hetken miettimisen jälkeen. Pitää varmaankin koittaa tässä aamusella uudestaan.

Mielenkiinnolla kyllä odotan et millanen peli on...

*Edit*

Koitin uudestaan ja ei toimi vieläkään..

Taitaa vasta iltapäivällä serverit tulla pystyyn...
 
Ylös Bottom