Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Onneksi tämä on vain beta ja onneksi mulla on muutakin pelaamista, mutta miksi sitä ei voisi jakaa edelleen?

Vähän alkanut epäilyttämään nämä viimeaikaiset Konamin möhläykset.
Ei se ole mikään "Konamin möhläys", jos beta-client on tietoisesti jaossa vain lyhyen ajan. Se päätös on tehty jo kauan ennen noita alun teknisiä ongelmia. Avoimet betat ovat yleensäkin juuri tällaisia, että niihin on mahdollista päästä osallistumaan vain hyvin rajatulla aikaikkunalla.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

itsellä on tuskallista kirjoittella ohjaimella. täytyypä kokeilla vanha näppäimistöä toimiiko se siinä. starttia painoin, että se tulee esille.

PS. minun nimeni on siellä C.Tsubasa ;)

No kerro miten sillä ohjaimella voi kirjottaa?

Oma nimi siis a1m, kuka on lagaaja ja jaawa esim. :b?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

huh... toivoinkin, että mgo eroaisi codista isosti ja siltä se ainakin teidän viestejä lukiessa vaikuttaa. hieman enemmän taktiikkaa peliin ja samalla hitautta. uuh pääsee kotiin

itse kyllä kaipaan sitä codikasta tunnelmaa, tällaisenaan saa tyhjentää sillä lusuimmalla submachinegunilla lippaan toisen kylkeen ja silti jää energiaa jäljelle. siinä jää taktikoinnit aika vähille :D toisessa matsissa 3 kranaattia räjähti vieressä ja vielä selvisin :rolleyes: harjoittelussa testasin shotgun mäiskettä, mutta siinäkin piti mennä 3m päähän että sai tarpeeksi hauleja osumaan... onneksi en edes odottanut tältä juuri mitään, betahan se vasta on :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

No kerro miten sillä ohjaimella voi kirjottaa?

Oma nimi siis a1m, kuka on lagaaja ja jaawa esim. :b?
paina kerran select tulee se hahmon käskyt. paina toisen kerran select tulee valintaa all/team eli mihin kirjoitus menee. Nyt tulee pikku kirjoitus laatikku ja kirjoita nyt nopeasti ennen kuin sinut tapetaan ;)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

vieläkö teillä on serveri pystyssä, jos Solid Vinnie iskeytyisi kohta remmiin..
ja mitä muotoa pyörittelette?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Onpas sekavaa touhua
Kontrollit hakusessa
Valikkoja joista ei tiedä
Kentät on sokkeloita jossa ei tiedä koska ja kuka on seläntakana
tehtävistä ei tietoa välillä sain sammakon päänpäälle?
karttaa ei ymmärrä


:(
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ihan ok grafiikka mutta nuo ukot juoksee mun mielestä liian hitaasti, sekä vihuihin saa tyhjentää lippaan jos toisenkin että ne kuolee. Aion silti vielä kokeilla ja ehkä jaksan liittyä tuolle suomi-servullekkin vielä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Jos ammut nappi pohjassa, niin luultavasti saat ampua muutaman lippaallisen. Pääosumalla tippuvat kyllä yhdestäkin, ihan taidostahan tämä on kiinni.

Kentät kyllä oppii, kun pari kertaa niitä pelaa. Kaikkihan on vain tottumuksesta kiinni. Eikai kukaan odota, että hallitsee pelin heti, kun aloittaa pelaamisen.

Ihan hauskaa touhua oli äsken tuolla kfin-servulla ja tämähän vain paranee tästä, kun saavat lykättyä ihan oikeankin pelin ulos.

Pelaako joku auto-aim päällä? Itse en.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Dr. Funkee[FIN] nimellä pelailen, ja äsken tosiaan oli tosi hubaisat pelit. Vähän meinaa olla vielä kontrollit minullakin hakusessa, mutta alkukankeuden yli olen jo päässyt. Kyllä tää tästä. Metka peli.

Hosti ilmeisesti lähti pois. Meinaako joku vielä pystyttää tuon pelin uusiksi?

Pelaako joku auto-aim päällä? Itse en.

Nope.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mun peli loppu siihen kun pleikka heitti taas jonkuun virhekoodin ja kirjautu ulos PSN:stä. GT5 Prologuessa on aikaisemmin tullut sama.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ei se ole mikään "Konamin möhläys", jos beta-client on tietoisesti jaossa vain lyhyen ajan. Se päätös on tehty jo kauan ennen noita alun teknisiä ongelmia. Avoimet betat ovat yleensäkin juuri tällaisia, että niihin on mahdollista päästä osallistumaan vain hyvin rajatulla aikaikkunalla.
Tarkotan noilla "möhläyksillä" myös niitä kaikkia serveri- ja rekisteröitymisongelmia.

Mun peli loppu siihen kun pleikka heitti taas jonkuun virhekoodin ja kirjautu ulos PSN:stä. GT5 Prologuessa on aikaisemmin tullut sama.
Sama ongelma tuli mulla tänään. Tuli ilmoituksia, joissa luki mm "protokollavirhe", "PSN - virhe", "DNS - virhe", "Ethernet - kaapelia ei ole kytketty" jne...
Piti vielä oikein tarkistaa kaapeli ja modeemi, mutta ongelma ei ollut siellä. Ongelma ratkesi, kun käynnistin PS3:n kaksi kertaa uudelleen. Katselin trailereita, kun nuo sekoilut alkoi.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kranaatissa on se vika, että sokka/kahva irtoaa vasta heitettäessä. Vihollinen ehtii väistää räjähdyksen...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tässä taas nähdään. Peleihin ei yksinkertasesti kannata tehdä minkäänlaista oppimiskäyrää, koska nykypelaajat testaa peliä 5 minsaa ja jos siinä ajassa kaikki ei suju kuin rasvattu, on peli täyttä paskaa.

Kyllä ne vihut kuolee, kun ampuu päähän taidolla. Tässä ei tapeta niinku CODissa lukitustähtäimellä kahdella kudilla mihin tahansa ruumiinosaan sutasten.

Ja kyllä ne kontrollitkin oppii, kun antaa edes pienen mahollisuuden pelille ja totuttelee niihin.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ai että kun on hyvä peli. Turpaanhan mä otin niin kun arvelinkin mutta myös tappoja tuli tehtyä. On vaan tuo hyökkäysinto vähän liian suuri eikä tule ajateltua suojautumista taistelun tuoksinnassa mutta eiköhän se siitä parane pelaamalla.

Nyt vähän taukoa ja jonkin ajan päästä uudestaan.
 
Ylös Bottom