Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko siellä KonsoliFIN:in servulla vielä porukkaa? Minä unohdin, että tänään alkoi se MGO Beta.
Ei sitä ole tällä hetkellä.
Itse en ole edes jaksanut ladata sitä betan päivitystä, kun kesti niin pirun kauan
Sama. Äsken yritin ladata. Ei onnaa.
Mites toi konami id sitten. Siellä kysytään ensin KONAMI ID nimeksi jotain ja sitten GAME ID. Keksitäänkö GAME ID:kin päästä vai onko se PSN-nimesi?
Noniin, kokeilin trainingissa betaa. Melko samalla linjalla ykkösen kanssa jatkaa pienten hiomisten kera eli loistava pelihän tämä on varmasti. Pikku juttu vaan taas unohtunut kehittäjiltä, kontrolleja ei voi kustoimoida, siis tattien toimintoja ei voi kääntää. Jää siis beta ainakin väliin, saa nähdä ymmärtääkö siellä kukaan lisätä lopulliseen peliin kustomoinnit.
Tuostahan kannattaa tietysti laittaa palautetta betasta Konami ID sivustolla. Ehkä huomaavat sinun palautteen ja lisäävät tuon vaihtoehdon peliin.Jep. En pysty ymmärtämään mikä ihme siinä on niin vaikeeta lisätä niinkin pieni juttu peliin. Oliskohan joskus sadan vuoden päästä ehkä standardi, että kontrolleja saa muuttaa juuri itselleen sopiviksi? Uskomatonta, että yhä edelleen on paljon pelejä, joissa niitä ei voi muuttaa lainkaan, siis täysin käsittämätöntä. Tämä beta liittyy nyt tähän joukkoon ja nyt ei voi kuin toivoa, että jollain leikkaisi Kojima Productionsissa edes vähän lopullisen pelin kohdalla..
Noniin, kokeilin trainingissa betaa. Melko samalla linjalla ykkösen kanssa jatkaa pienten hiomisten kera pelattavuuden suhteen eli loistava pelihän tämä on varmasti. Pikku juttu vaan taas unohtunut kehittäjiltä, kontrolleja ei voi kustoimoida, siis tattien toimintoja ei voi kääntää. Jää siis beta ainakin väliin, saa nähdä ymmärtääkö siellä kukaan lisätä lopulliseen peliin kustomoinnit.
Kannattaa muuten ekaa kertaa pelaavat sitten säätää kontrolleja omaan peliin sopiviksi. Tässä pelissä niillä on iso merkitys. Esim. veikkaan, että moni on ihan hukassa, jos yrittää pelata kameralla, joka kääntyy tähdätessä aina sinne, minne hahmo katsoo eikä kamera. Näitä on trainingissa hyvä säätää kohdilleen.
Siis jos nyt ymmärsin oikein, niin haet invert-asetuksia ? Kyllä ne sieltä valikoista saa säädettyä
Juu ja vielä parempi kun ensin tainnuttaa CQC:llä tai nukutusaseella ja sitten vasta puukottaa. Saa hyvät pojot. Paremmat kuin headshot-taposta, joka on mielestäni hieman yliarvostettu pelissä. Ei headshotista tarvitsee antaa noin paljoa extrapojoja verrattuna normaaliin tappoon. Headshotin etuna on jo ettei mene kuteja montaa, ei saa tulitusta itseensä ja säästää aikaa. Ei tarvitsisi pisteissä vielä etua antaa. Eiköhän noi jo riitä.Itse olen oikeastaan pelkkää puukkoa käyttänyt koko illan
Ensin kökitään laatikossa niin kauan että joku menee ohi, ja sitten perään vaan
Taisi tarkoittaa tattien toimintojen vaihtoa, eli tähtäys vasempaan tattiin ja liikkuminen oikeaan. Kuulostaa todella erikoiselta ohjata niin päin, mutta lienee tottumuskysymys.
Juu ja vielä parempi kun ensin tainnuttaa CQC:llä tai nukutusaseella ja sitten vasta puukottaa. Saa hyvät pojot./QUOTE]
Itse yleensä annan vähän sähköä ukolle ensin, ja sitten raahaan jonnekkin sivumpaan ja puukotan siellä
Ajatelkaapa tuo kommentti ilman että liitätte sen peliin, kyllä ne pelit on sairasta huvia
/OTStunkranu vaikuttaa jos katsot pois päin ja ehkä vähän liian suui vaikutus alue
Pientä ylireagointia siinä eturivissä. Peli vie tilaa tarkalleen ottaen 1582 Mt, josta 741 Mt ladataan storesta, jolloin 1.01-päivitykselle jää kokoa 841 Mt. 1.02 päivitys ei tainnut vaikuttaa pelin kokoon mitenkään.
Paras pelimuoto tässä betassa on kyllä se Capture mission. Pelaajiakin tuntuu löytyvän mukavasti enemmän kuin Mgo1:ssä, jossa suurin näkemäni pelaajamäärä taisi olla 140.n luokkaa.
Itelleni nuo nykyiset MGO:n kontrollit analogitateissa on juuri oikeat. Minä en osais kyllä tippaakaan tehdä mitään jos olisi niin päin, että oikeasta liikkuu ja vasemmasta tähtää. CoDiakin tullut pelattua sen verran ettei tulisi kuuloonkaan vaihtaa toisin päin miten CoDissa ne oli. Ja ennen CoDiakin olin kyllä tottunut ehdottomasti liikkumaan vasemmalla tatilla.Ei ole tottumiskysymys, mä en vaan osaa liikkua enkä varsinkaan tähdätä pätkääkään noilla asetuksilla.
Famaz, en tienykä tosta ID-sivusta, et siel voi antaa palautetta. Käynpä jossain välissä kirjottamassa.