Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Itse en ole edes jaksanut ladata sitä betan päivitystä, kun kesti niin pirun kauan
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Itse en ole edes jaksanut ladata sitä betan päivitystä, kun kesti niin pirun kauan

Sama. Äsken yritin ladata. Ei onnaa.

Mites toi konami id sitten. Siellä kysytään ensin KONAMI ID nimeksi jotain ja sitten GAME ID. Keksitäänkö GAME ID:kin päästä vai onko se PSN-nimesi?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Sama. Äsken yritin ladata. Ei onnaa.

Mites toi konami id sitten. Siellä kysytään ensin KONAMI ID nimeksi jotain ja sitten GAME ID. Keksitäänkö GAME ID:kin päästä vai onko se PSN-nimesi?

Konami ID:llä logataan Konamin sivulle, ja Game ID:tä käytetään pelatessa. Muistaakseni Game ID:n piti olla jokin muu kuin PSN-nimesi.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Noniin, kokeilin trainingissa betaa. Melko samalla linjalla ykkösen kanssa jatkaa pienten hiomisten kera pelattavuuden suhteen eli loistava pelihän tämä on varmasti. Pikku juttu vaan taas unohtunut kehittäjiltä, kontrolleja ei voi kustoimoida, siis tattien toimintoja ei voi kääntää. Jää siis beta ainakin väliin, saa nähdä ymmärtääkö siellä kukaan lisätä lopulliseen peliin kustomoinnit.:rolleyes:

Kannattaa muuten ekaa kertaa pelaavat sitten säätää kontrolleja omaan peliin sopiviksi. Tässä pelissä niillä on iso merkitys. Esim. veikkaan, että moni on ihan hukassa, jos yrittää pelata kameralla, joka kääntyy tähdätessä aina sinne, minne hahmo katsoo eikä kamera. Näitä on trainingissa hyvä säätää kohdilleen.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Noniin, kokeilin trainingissa betaa. Melko samalla linjalla ykkösen kanssa jatkaa pienten hiomisten kera eli loistava pelihän tämä on varmasti. Pikku juttu vaan taas unohtunut kehittäjiltä, kontrolleja ei voi kustoimoida, siis tattien toimintoja ei voi kääntää. Jää siis beta ainakin väliin, saa nähdä ymmärtääkö siellä kukaan lisätä lopulliseen peliin kustomoinnit.:rolleyes:

Muakin häiritsee suunnattomasti tuo ettei noita kontrolleja voi muuttaa. Kun on tottunut, että oikeasta tatista liikkuu ja vasemmasta tähtää, niin toisin päin pelaaminen ei oikein luonnistu. Liikkuminenkin on jo hankalaa ja tähtäämisestä ei tule yhtään mitään. Jää minultakin väliin kun ei viitsi opetella pelaamaan noin päin.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Jep. En pysty ymmärtämään mikä ihme siinä on niin vaikeeta lisätä niinkin pieni juttu peliin. Oliskohan joskus sadan vuoden päästä ehkä standardi, että kontrolleja saa muuttaa juuri itselleen sopiviksi? Uskomatonta, että yhä edelleen on paljon pelejä, joissa niitä ei voi muuttaa lainkaan, siis täysin käsittämätöntä. Tämä beta liittyy nyt tähän joukkoon ja nyt ei voi kuin toivoa, että jollain leikkaisi Kojima Productionsissa edes vähän lopullisen pelin kohdalla..
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Jep. En pysty ymmärtämään mikä ihme siinä on niin vaikeeta lisätä niinkin pieni juttu peliin. Oliskohan joskus sadan vuoden päästä ehkä standardi, että kontrolleja saa muuttaa juuri itselleen sopiviksi? Uskomatonta, että yhä edelleen on paljon pelejä, joissa niitä ei voi muuttaa lainkaan, siis täysin käsittämätöntä. Tämä beta liittyy nyt tähän joukkoon ja nyt ei voi kuin toivoa, että jollain leikkaisi Kojima Productionsissa edes vähän lopullisen pelin kohdalla..
Tuostahan kannattaa tietysti laittaa palautetta betasta Konami ID sivustolla. Ehkä huomaavat sinun palautteen ja lisäävät tuon vaihtoehdon peliin.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Noniin, kokeilin trainingissa betaa. Melko samalla linjalla ykkösen kanssa jatkaa pienten hiomisten kera pelattavuuden suhteen eli loistava pelihän tämä on varmasti. Pikku juttu vaan taas unohtunut kehittäjiltä, kontrolleja ei voi kustoimoida, siis tattien toimintoja ei voi kääntää. Jää siis beta ainakin väliin, saa nähdä ymmärtääkö siellä kukaan lisätä lopulliseen peliin kustomoinnit.:rolleyes:

Kannattaa muuten ekaa kertaa pelaavat sitten säätää kontrolleja omaan peliin sopiviksi. Tässä pelissä niillä on iso merkitys. Esim. veikkaan, että moni on ihan hukassa, jos yrittää pelata kameralla, joka kääntyy tähdätessä aina sinne, minne hahmo katsoo eikä kamera. Näitä on trainingissa hyvä säätää kohdilleen.

Siis jos nyt ymmärsin oikein, niin haet invert-asetuksia ? Kyllä ne sieltä valikoista saa säädettyä :p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Siis jos nyt ymmärsin oikein, niin haet invert-asetuksia ? Kyllä ne sieltä valikoista saa säädettyä :p

Taisi tarkoittaa tattien toimintojen vaihtoa, eli tähtäys vasempaan tattiin ja liikkuminen oikeaan. Kuulostaa todella erikoiselta ohjata niin päin, mutta lienee tottumuskysymys.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Itse olen oikeastaan pelkkää puukkoa käyttänyt koko illan :p
Ensin kökitään laatikossa niin kauan että joku menee ohi, ja sitten perään vaan :D
Juu ja vielä parempi kun ensin tainnuttaa CQC:llä tai nukutusaseella ja sitten vasta puukottaa. Saa hyvät pojot. Paremmat kuin headshot-taposta, joka on mielestäni hieman yliarvostettu pelissä. Ei headshotista tarvitsee antaa noin paljoa extrapojoja verrattuna normaaliin tappoon. Headshotin etuna on jo ettei mene kuteja montaa, ei saa tulitusta itseensä ja säästää aikaa. Ei tarvitsisi pisteissä vielä etua antaa. Eiköhän noi jo riitä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Taisi tarkoittaa tattien toimintojen vaihtoa, eli tähtäys vasempaan tattiin ja liikkuminen oikeaan. Kuulostaa todella erikoiselta ohjata niin päin, mutta lienee tottumuskysymys.

Ei ole tottumiskysymys, mä en vaan osaa liikkua enkä varsinkaan tähdätä pätkääkään noilla asetuksilla.

Famaz, en tienykä tosta ID-sivusta, et siel voi antaa palautetta. Käynpä jossain välissä kirjottamassa.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Juu ja vielä parempi kun ensin tainnuttaa CQC:llä tai nukutusaseella ja sitten vasta puukottaa. Saa hyvät pojot./QUOTE]

Itse yleensä annan vähän sähköä ukolle ensin, ja sitten raahaan jonnekkin sivumpaan ja puukotan siellä :D

Ajatelkaapa tuo kommentti ilman että liitätte sen peliin, kyllä ne pelit on sairasta huvia :D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Päivitys, joka pitää ladata ennen pelaamista, vie aivan järjettömän paljon tilaa, joten varatkaa ainakin n. 4gb tilaa kovalevyllenne! Latauskin kesti reilun tunnin, siirtonopeuden ollessa n. 100-150kbit/s. Fiksua sinänsä, että tiedoston voi ladata torrent-tyylisesti eli monelta lataajalta samaan aikaan.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pientä ylireagointia siinä eturivissä. Peli vie tilaa tarkalleen ottaen 1582 Mt, josta 741 Mt ladataan storesta, jolloin 1.01-päivitykselle jää kokoa 841 Mt. 1.02 päivitys ei tainnut vaikuttaa pelin kokoon mitenkään.

Paras pelimuoto tässä betassa on kyllä se Capture mission. Pelaajiakin tuntuu löytyvän mukavasti enemmän kuin Mgo1:ssä, jossa suurin näkemäni pelaajamäärä taisi olla 140.n luokkaa.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Stunkranu vaikuttaa jos katsot pois päin ja ehkä vähän liian suui vaikutus alue
/OT

Perhana, millon se porukka oikein ooppii että tainnutus- ja sokaisukraanateilla ei ole väliä että minne kohde katsoo...:D
molemmat perustuu suureltaosin ääneen, ilmanpaineeseen ja säikäyttimiseen. Äkillinen paineaalto voi vaikuttaa jopa tasapainoon(stun) .
Flashbang aiheuttaa vähemmän fyysisiä vammoja kuin stungrenade. Sen takia fb:tä käytetään tilanteissa, joissa voi olla siviileitä vaikutusalueella. Stuni pistää,näin suomeksi sanottuna, kohteen "paskaksi".

EDIT: vastoin todellisuutta, erotin flashbangin ja stungrenaden toisistaan vaikka kaikki hämäyskranaatit ovat oikealta termiltään stun.

Sori, oli pakko tarttua...:o

http://en.wikipedia.org/wiki/Flashbang#Stun_grenades

/OT
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pientä ylireagointia siinä eturivissä. Peli vie tilaa tarkalleen ottaen 1582 Mt, josta 741 Mt ladataan storesta, jolloin 1.01-päivitykselle jää kokoa 841 Mt. 1.02 päivitys ei tainnut vaikuttaa pelin kokoon mitenkään.

Paras pelimuoto tässä betassa on kyllä se Capture mission. Pelaajiakin tuntuu löytyvän mukavasti enemmän kuin Mgo1:ssä, jossa suurin näkemäni pelaajamäärä taisi olla 140.n luokkaa.

Todellakin, ihmetytti vain se tiedonsiirron suuri määrä. Kumma juttu ettei 1.02 -versiota voi ladata ennen kuin 1.01 on koneella. Jälkimmäinen latautui muutamassa minuutissa. Tuohon päälle vielä konami-ID:n luonti jos ei sellaista ennestään omista.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ei ole tottumiskysymys, mä en vaan osaa liikkua enkä varsinkaan tähdätä pätkääkään noilla asetuksilla.

Famaz, en tienykä tosta ID-sivusta, et siel voi antaa palautetta. Käynpä jossain välissä kirjottamassa.
Itelleni nuo nykyiset MGO:n kontrollit analogitateissa on juuri oikeat. Minä en osais kyllä tippaakaan tehdä mitään jos olisi niin päin, että oikeasta liikkuu ja vasemmasta tähtää. CoDiakin tullut pelattua sen verran ettei tulisi kuuloonkaan vaihtaa toisin päin miten CoDissa ne oli. Ja ennen CoDiakin olin kyllä tottunut ehdottomasti liikkumaan vasemmalla tatilla.

Noh, mutta jokainen tykkää erilaisista näppäimistä.
 
Ylös Bottom