Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

pitää olla sekä cqc että puukkoskilli? en oo kyllä ite kokeillut

ikävä fiilis silloin kun jää cqc-nalkkiin... :) hyvä puoli on että siitä tulee usein jos jonkinasteista painimista, pääseekö ukko irti otteesta ja jos pääsee niin mitä sen jälkeen...

Ainakin pitää CQC skill olla. Puukko skillistä en varmasti osaa sanoo. Itellä on molemmat, mut siltikkään ei onnistu.. Ehkä niitten skillien tasolla on jotain tekemistä asian kans(miten niitä edes parannetaan?) Jos joku saa kiinni susta, niin vasenta tattia vatkaamalla pääsee irti. Sen jälkeen puukkoa tai asetta esille ja vihu täyteen reikiä. :) Voit tietysti karkuun yrittää juosta jos haluut mut ite yleensä puukon otan ite käteen...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Minua edelleen kiinnostaa tietää että miten saan otettua vihun CQC otteeseen selästä? Tai kuhan jostain saan mutta miten ? :confused:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kyllähän tuo minulla ainakin CQC-skill valittuna ottaa kun painaa pelkän R1:n pohjaan. Älä paina samalla mitään muuta. Äläkä varsinkaan liiku samalla tai se viskaa vihollisen maaahan.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Minua edelleen kiinnostaa tietää että miten saan otettua vihun CQC otteeseen selästä? Tai kuhan jostain saan mutta miten ? :confused:

Pidä vain R1 pohjassa silloin, kun sinulla on aseena pistooli tai puukko.

Ja maahanvienti toimii niin, että ensin R1:llä vastustaja kiinni, sitten napautetaan X, jolloin se tyyppi menee istumaan, tämän jälkeen pitää painaa analogitatti sivulle ja sitten päästää R1 irti ja painaa sitten se (R1) taas pohjaan. Tuo irtipäästäminen pitää olla semmoinen napautus vain.

Jos joku tosiaan keksii sen kurkun auki viiltämisen, niin kertokoot sitten sen myös meille. :D Ainakaan en ole itse onnistunut siinä, vaikka minulla on CQC ja Knife-skillit.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Löytyisikö illalla halukkaita pelaajia, jos joku laittaa vaikka 21.00--> konsolifin-servun pystyyn suomi-salasanalla?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Löytyisikö illalla halukkaita pelaajia, jos joku laittaa vaikka 21.00--> konsolifin-servun pystyyn suomi-salasanalla?
Joo, olisin minäkin tulossa. Eipä ole mitään ihmeellistä ton 21:n jälkeen...

Omasta mielestä CQC on aika monimutkainen, mutta pikkuhiljaa olen siihen jo tottunut. Toivottavasti sen kurkun saa puukolla vedettyä jotenkin, kun se oli niin legendaarinen MGS3:ssa. On tuo CQC ainakin hieno juttu...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Löytyisikö illalla halukkaita pelaajia, jos joku laittaa vaikka 21.00--> konsolifin-servun pystyyn suomi-salasanalla?

Saatan tulla kun kerran tänään latasin storesta tuon betan. Saatte muut liikkuvan maalitaulun. :)

Pitäisi se päivitys vielä imuttaa. Toivottavasti tulee ilman ongelmia.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Yritin selata sivuja, mutta en löytänyt mistään linkkiä. Eli minne pitää rekisteröityä ja mitä kaikkea tehdä että kyseisen betan voi ladata? vai onko jo liian myöhäistä?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Voisihan tuota itsekin ehkä pelaamassa pyörähtää.

Ps.
Tuli vain mieleen, että entä jos yksi serveri ei riitä?

Pitäisikö tehdä niin, että tekee serverin Konsolifin1 ja salasanaksi suomi1 ja jos se on täynnä, niin tekee toisen serverin nimellä Konsolifin2 ja salasanaksi suomi2 jne. :) Tämä nyt on tietenkin vain tällainen ehdotus.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Yritin selata sivuja, mutta en löytänyt mistään linkkiä. Eli minne pitää rekisteröityä ja mitä kaikkea tehdä että kyseisen betan voi ladata? vai onko jo liian myöhäistä?
Ei tarvitse tehdä tietokoneella välttämättä mitään. Lataat vaan PS3:lla sen betan (jos et vielä ole ladannut) ja sitten lataat ne päivitykset siihen. Sitten siinä tulee että sun pitää tehdä 2 erillistä tunnusta tohon (toinen peliin ja toinen konamin sivuille). Sitten vaan meet niiden ohjeiden mukaan. Aika ei ole vielä mennyt...:p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Dodiin, saihan ihan mukavasti päivällä servulla metsästettyy kavereita puukolla selkään :cool:
Mietitte varmaan missä se C.Tsubasa ilmestyy silloin tällöin selkään, vaikka kaveria ei ole näkynyt?
Katsokaa ihmeessä maassa olevaa ruumista jonka päälle juoksette, se sattuu olemaan minä joka esitän kuollutta maassa! :D

PS. nautin sen hetken, kun kaverit eivät tarkista ruumiita ja juoksee ohi. :D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ei tarvitse tehdä tietokoneella välttämättä mitään. Lataat vaan PS3:lla sen betan (jos et vielä ole ladannut) ja sitten lataat ne päivitykset siihen. Sitten siinä tulee että sun pitää tehdä 2 erillistä tunnusta tohon (toinen peliin ja toinen konamin sivuille). Sitten vaan meet niiden ohjeiden mukaan. Aika ei ole vielä mennyt...:p

Kummallista. Kävin äsken ps storen läpi enkä löytänyt mistään betaa. Olenkohan puusilmä vai minkä takia en löydä kyseistä tiedosta sieltä... pitää käydä uudestaan vissiin mesta läpi. Mutta kiitokset tiedoista :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Itsekin voisin ehkäpä liittyä seurueseen klo 22 jälkeen mikäli ketään vielä hereillä on :D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pitäisköhän tästäkin pelistä tehdä tuonne online-osioon oma ketjunsa, johon kaikki pelaajat voisivat sitten laittaa pelitunnuksensa jne. Taidanpas ottaa omasta neuvostani vaarin ja teen sen ketjun samatien. :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Pitäisköhän tästäkin pelistä tehdä tuonne online-osioon oma ketjunsa, johon kaikki pelaajat voisivat sitten laittaa pelitunnuksensa jne. Taidanpas ottaa omasta neuvostani vaarin ja teen sen ketjun samatien. :)
Joo minun puolesta kyllä voi tehdä. Ihan järkevää, kun on niin paljon pelaajia tässä pelissä. Löytääpähän ainakin sitten helposti pelikavereita...
 
Ylös Bottom