Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online

Täytyy kyllä sanoa että en kyllä ihmettele, että rammari BASE:n top 10:ssä keikkuukin, kun pääsin/jouduin pelaamaan Rammaria, simo911, dr.funkeeta ja kumppaneita vastaan, niin ei paljon jakoa ollut sillä (meidän)tiimillä. Pojilla tiimityöskentelyä parhaimmillaan :)

MGO: sneikki
 
Vastaus: Metal Gear Online

Äskettäin kokeilin tuota shoppia ja pääsin laittamaan oman nimen, osoitteen ja kortin numerot, mutta kun kokeilin jatkaa eteenpäin, niin eipä enää toiminutkaan! :mad: Joo.. Eiköhän tunnin päästä kokeilla uudestaan, jos jopa tärppäisi tällä kertaa..
 
Vastaus: Metal Gear Online

ei sitten millään pääse konami shoppiin ostamaan noita mappeja. todella naurettavaa pelleilyä koko konamin oma "universumi".
 
Vastaus: Metal Gear Online

Minä sain viimein eilen ostettua.

Jatkuvasti yritin puolen tunnin välein niin pääsin pari kertaa kauppaa. Kaksi kertaa kaatui maksuvaiheessa, mutta kolmannella onnisti.

Loistavat mapit ja itse ainakin olen tyytyväinen päivityksiin.

Puukko ei ole yhtä hyvä enää, mutta onko oikeasti mitään järkeä, että kaikki sohivat jatkuvasti puukoilla? Nyt se sentään vaatii enemmän taitoa. Aseiden tehon lisäys onnistui erinomaisesti, koska nyt haulikollakin voi pelata oikeesti hyvin.

Sitten vielä muistutus niille, joiden mielestä konepistoolit on huonoja. Kannattaa muistaa, että P90:n 50 patruunan lippaalla on lähitilanteessa merkittävä etulyöntiasema muutaman kymmenen laukauksen jälkeen. Kannattaa myös huomioida se, että siinä missä rynnäkkökiväärin mukaan saa 120 ammusta, konepistoolimiehelle tarjotaan edelleen yli kaksinkertainen määrä. Konepistoolilla ei myöskään pidä pysähtyä ampumaan, koska ne ovat tarkkoja myös kävellessä.

No hard feelings, itse pelaan käytännössä vain haulikolla. :cool:
 
Vastaus: Metal Gear Online

Minä sain viimein eilen ostettua.

Jatkuvasti yritin puolen tunnin välein niin pääsin pari kertaa kauppaa. Kaksi kertaa kaatui maksuvaiheessa, mutta kolmannella onnisti.

Loistavat mapit ja itse ainakin olen tyytyväinen päivityksiin.

Puukko ei ole yhtä hyvä enää, mutta onko oikeasti mitään järkeä, että kaikki sohivat jatkuvasti puukoilla? Nyt se sentään vaatii enemmän taitoa. Aseiden tehon lisäys onnistui erinomaisesti, koska nyt haulikollakin voi pelata oikeesti hyvin.

Sitten vielä muistutus niille, joiden mielestä konepistoolit on huonoja. Kannattaa muistaa, että P90:n 50 patruunan lippaalla on lähitilanteessa merkittävä etulyöntiasema muutaman kymmenen laukauksen jälkeen. Kannattaa myös huomioida se, että siinä missä rynnäkkökiväärin mukaan saa 120 ammusta, konepistoolimiehelle tarjotaan edelleen yli kaksinkertainen määrä. Konepistoolilla ei myöskään pidä pysähtyä ampumaan, koska ne ovat tarkkoja myös kävellessä.

No hard feelings, itse pelaan käytännössä vain haulikolla. :cool:

Riittääkö siihen postal code kohtaan pelkkä postinumero? Ku pukkaa vaan erroria:eek:
 
Vastaus: Metal Gear Online

Aikaisenminkin olen tätä samaa asiaa valitellut pelissä ilmenee niin pahaa lagia joitain pelaajia vastaan pelatessa että ei voi kuin nostaa kädet pystyyn. Tossa hetki sitten pelasin 1 vs 1 basea ilman aseita ja vastassa oli War_EvilSnake nimimerkkiä käyttävä pelaaja.
Ensiksi homma lähti siitä liikkeelle että hän oli tulossa basea kohti jota olin valtaamassa sitten hän katosi ja kaaduin näkymättömän vastustajan hypyn seurauksena, maassa selälläni ollessa hän tupsahti taas näkyväksi viereeni ja osa hänen suorittamista hypyistä ei edes osunun minuun mutta melkeen joka kerta kun hän hyppäsi jossain lähettyvillä niin kaaduin vaikka olin esteiden takana ja pidin etäisyyttä mikään ei auttanut ja vielä hänen hypyn jälkeinen isku sarja oli käsittämätön suoritus hän suoritti sen selkä minuun päin (pois päin minusta) ja se lopun matala potku osui joka kerta minuun vaikka olin hänen selkänsä takana maassa makaamassa ja se jalka ei siis tullut lähellekkään.

On tässä miettinyt että onko kyse oman nettiyhteyden hitaudesta mutta kun vain osa vastustajista katoilee ja osuu vaikkei osukkaan niin ei se kai siitä voi olla kiinni silloinhan sama ongelma pitäis olla kaikkia vastaan pelatessa.

Ei voi pelata tätä siirryn takaisin muihin peleihin kokeilen joskus uudestaan jos siltä tuntuu.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Juu ei kannata mennä noihin 1vs1 -huoneisiin. Satavarmasti siellä on joku joka warettaa koko kaistallaan aiheuttaakseen ongelmia vastustajalleen.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Minä sain viimein eilen ostettua.

Jatkuvasti yritin puolen tunnin välein niin pääsin pari kertaa kauppaa. Kaksi kertaa kaatui maksuvaiheessa, mutta kolmannella onnisti.

Loistavat mapit ja itse ainakin olen tyytyväinen päivityksiin.

Puukko ei ole yhtä hyvä enää, mutta onko oikeasti mitään järkeä, että kaikki sohivat jatkuvasti puukoilla? Nyt se sentään vaatii enemmän taitoa. Aseiden tehon lisäys onnistui erinomaisesti, koska nyt haulikollakin voi pelata oikeesti hyvin.

Sitten vielä muistutus niille, joiden mielestä konepistoolit on huonoja. Kannattaa muistaa, että P90:n 50 patruunan lippaalla on lähitilanteessa merkittävä etulyöntiasema muutaman kymmenen laukauksen jälkeen. Kannattaa myös huomioida se, että siinä missä rynnäkkökiväärin mukaan saa 120 ammusta, konepistoolimiehelle tarjotaan edelleen yli kaksinkertainen määrä. Konepistoolilla ei myöskään pidä pysähtyä ampumaan, koska ne ovat tarkkoja myös kävellessä.

No hard feelings, itse pelaan käytännössä vain haulikolla. :cool:

Extra lippaskoolla ei valitettavasti tee mitään kun päälaukaukset ovat lähes ainoa tapa tappaa.
Toki jos kykenemätön kiväärinkäyttäjä tulee lähitaistelussa suhimaan nokan eteen on lipas koosta välillä hyötyä mutta useammin ampuu yli 7m:stä ja huomaa kuinka kaverilta lähteekin vain puolet hilpparista pois ja tämä kääntyy ja pistää sitten kerrasta kumoon.
Puhumattakaan sitten tuosta 2milliä per laukaus keskiruumiiseen.

Totuus on että SMG ei vaan tee niin paljoa vahinkoa kuin assaultrifle, tämä johtaa siihen että AR:ät tappavat aina pääosumasta ja SMG vain jos etäisyys on jotain alle 7m. Huomaa parhaiten kun pelaa niitä vastaan jolla analogi tatit ovat edes jotenkin hallussa. kyllä se lipas hyvin riittää kun kertalaukauksia tai lyhyitä bursteja ammuskelee.

Tämä on siis Konamin idea aseiden tehokkuuden nostamisesta? ei hyvin mene :)
saisi olla sama hilppari mitä sotilailla on yksinpelissäkin, ehkä tällöin homma ei olisi niin arcadea ja commando menoa kuin nyt. Mutta perus Run and gunia tämä on sitä odotellessa.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Hoo, pitäs vissiin tätäkin pelata nyt kun vähän on tullut MGS4 tahkottuu. Olis jonkinlainen ote peliin :P Betaa tuli testattua vähäsen ja... no tuntu vähän kankeelta. Pitänee kokeilla uudestaan.
En muuten huomannu, että tästä olisi ollut puhetta, mutta tää herätti mun MGO kiinnostuksen vähän :D http://kotaku.com/5026836/metal-gear-online-tournament-details Pahoittelut jos tästä on puhuttu jo tarpeeksi muualla :P
 
Vastaus: Metal Gear Online

Kuinka moni on päässy sisään reward trade shopiin vaihtamaan/ostamaan varusteita? Itellä puskee aina vaan etusivulle kun yritän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Kuinka moni on päässy sisään reward trade shopiin vaihtamaan/ostamaan varusteita? Itellä puskee aina vaan etusivulle kun yritän.

Eipä tuo minullakaan suostu tuon kummempaa tekemään. Tiedän ainoastaan yhden henkilön, joka on siellä toistaiseksi onnistunut käymään.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ite oon päässy ja pistin kaikki reward pointit sinne.

Pystyykö noita ostettuja varusteita käyttämään jo luodun hahmon kanssa? Vai joutuuko rekisteröimään uuden hahmon ja sen luonnin aikana voi sitten lisäillä niitä uusia varusteita?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Eipä pääse vieläkään Reward Shopiin vaikka väittivät korjanneen jotain siihen liittyvää.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tietääkö kukaan että pystyykö noita reward pointseja käyttää vaikka ei ole sitä gene expansionia?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tietääkö kukaan että pystyykö noita reward pointseja käyttää vaikka ei ole sitä gene expansionia?

Pitäisi pystyä, kun jokaiselle pelaajalle niitä kuitenkin jaellaan päivittäin. Paha kuitenkaan sanoa varmaksi, kun en itse ole kertaakaan kauppaan sisälle päässyt.
 
Ylös Bottom