Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Samaa itsekkin ihmettelin, lähti välillä pihalle suuremmallanopeudella kuin tuli sisään. Vaikka yhteys on 8/1.
Niin siinä käy upload-kaistan tukehtuessa. Se ei kerkeä lähettää kuittausviestejä takaisin verkkoon riittävän nopeasti, joten latausnopeus hidastuu. Onkohan japsien netskut sit jotain 1/8M, kun noin ihmeellisen rajoituslogiikan ovat laittaneet? :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Niin siinä käy upload-kaistan tukehtuessa. Se ei kerkeä lähettää kuittausviestejä takaisin verkkoon riittävän nopeasti, joten latausnopeus hidastuu. Onkohan japsien netskut sit jotain 1/8M, kun noin ihmeellisen rajoituslogiikan ovat laittaneet? :)

Kiitos tästä tietoiskusta:) Latailen itsekkin 8/1M ja ihmettelin samaa, kuin Xshava. Kokoajan lähtee meikäläisellä ulos suuremmalla nopeudella.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kiitos tästä tietoiskusta:) Latailen itsekkin 8/1M ja ihmettelin samaa, kuin Xshava. Kokoajan lähtee meikäläisellä ulos suuremmalla nopeudella.
Tästä syystä tietskarin P2P-sovelluksissa upload-kaistan saa määritellä itse. Hyvä nyrkkisääntö on laittaa se max. 80 prosenttiin upload-kaistastaan. Eli esim. 1 megan upilla rajaksi kannattaa laittaa korkeintaan 80-85 kt/s. Tällöin kaistaa jää vielä kuittauspaketeillekin, ja downloadit tulevat vauhdilla.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Päivitys latautui vailla mitään onkelmaa(1h15min) Nyt kun sais vielä ne id:t tehtyä:p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Miksikäs tuonne id.konami.net:iin ei pääse? Onko se vaan niin ruuhkautunut vai mikä mättää? Pistän kyllä pahakseni jos en maanantaina pääse MGOb:tä pelaamaan.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tätä ketjua kun lukee, niin ymmärtää hyvin miksi betat eivät yleensä ole avoimia :)

Kyllä, aivan sama käynyt mielessä. Parempi olisi pitää nämä pienen piirin puuhasteluna ja jättää se markkinointipuoli vähemmälle vielä tässä vaiheessa.

Kun lähdet kokeilemaan beta-vaiheessa olevaa peliä, valmistaudu jo etukäteen kohtaavasi a) bugeja, b) rajoittunutta sisältöä, c) mystisiä asioita, jotka eivät ole välttämättä tästä maailmasta ym. Jos haluat olla oikea mallioppilas, raportoi kaikesta sen arvoisesta suoraan pelintekijöille. Ole aktiivinen ja tutki ympäristöä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mä taidan luopua tästä leikistä: ei riitä aika eikä varsinkaan kärsivällisyys!

Nisu on oikeassa, mun mielestä Betan pitää olla pelin kehittämistä eikä markkinointia varten... Tulee ehkä sitten valmiimpi peli markkinoille eli betaajien pitäis olla valmiita panostamaan ja antamaan palautetta.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

jep.. näin se asian laita on. Järkyttävää winetystä ollu täällä beta "pelistä" jota ei pääse vielä edes pelaamaankaan.
Vois itsekkin suosiolla jättää koko homma sikseen ja kokeilla sitten alustavaa versiota joka tulee MGS4 mukana. Nyt voi keskittyä muihin parempiin peleihin. :cool:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Itse en ole koskaan ollut mukana betoissa ja aionkin raportoida tarkkaan pelistä KP:lle.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Nisu on oikeassa, mun mielestä Betan pitää olla pelin kehittämistä eikä markkinointia varten... Tulee ehkä sitten valmiimpi peli markkinoille eli betaajien pitäis olla valmiita panostamaan ja antamaan palautetta.
Eiköhän tää ole avoin osittain myös serveritestailuiden takia. Parempi kuormittaa älyttömällä määrällä porukkaa kuin parilla sadalla betaajalla.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tätä ketjua kun lukee, niin ymmärtää hyvin miksi betat eivät yleensä ole avoimia :)

Tämä on kyllä avoimeksi betaksi aikamoinen katastrofi. Kokemusta on jo useista avoimista betatestauksista PC:llä ja XO:lla eikä yksikään ole ollut vielä näin hankalaa - ja nyt on sentään kyse konsolipelistä. Toivottavasti itse peli on hiotumpi kuin tämä alkuhässäkkä antaa olettaa tai muuten monelle jää todella huono maku tällaisesta julkisuustempusta.

Toivottavasti Konami saa palvelimensa kuntoon viikonlopun aikana, jotta betaa pääsee ylipäätään edes pelaamaan maanantaina...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Lataaminen ja patchaaminen onnistui, kun jaksoi odottaa 7 tuntia, vaikka alla on 24 MB/s laajakaista. Game ID sensijaan on onnistuttu sijoittamaan yhdelle serverille, joka aiheuttaa sen, että kun miljoona eurooppalaista puskee sinne yhtäaikaa, kukaan ei saa mitään tehtyä. Vaihtelevia errormessageja olen nähnyt. Uusin on:

Error

An error has occurred.

Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Samaa itsekkin ihmettelin, lähti välillä pihalle suuremmallanopeudella kuin tuli sisään. Vaikka yhteys on 8/1.

Illalla ei patchin lataus onnistunut millään menetelmällä, mutta aamulla laitoin P2P:n päälle ja noin tunnissa päivitys valui ilman katkoja 2/512 yhteydellä. Parhaimmillaan download oli n. 220kbs ja upload oli reilun 40kbs:n paikkeilla. Alimmillaan downloadissa mentiin lähelle upload nopeutta, mutta alle ei koskaan, ainakaan sinä aika mitä sitä tuli seurattua.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

nyt ollaan hieman pihalla, mistä voi rekata? :o

PS. ei ole vielä keretty edes ladata patchin :p
 
Ylös Bottom