Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear: SOL ei toimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Froztbite
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Froztbite

New Member
juu peli on ihan hyvin toiminut tähän asti, mutta nyt olen Emma mukana ja olisi tulossa sniper kohtaus tai joku vastaava niin ruutu menee mustaksi ja oikeaan ylänurkkaan tulee pieni laatikko jossa vaihtelevat kuvat "Kysymysmerkki",
"CD/DVD" ja saattoi olla kolmaskin merkki, mutta en muista mikä oli jos oli.

kaikki välidemot ja keskustelut ennen tuota kohtausta näkyy ihan hyvin mutta sitten kun pitäisi itse päästä kontrolloimaan tyyppiä niin menee pimeäksi.

ja kaikki muut alueet toimii, joten se on vaan tuossa yhdessä kohdassa,
ja DVD-levyssä on muutamia hiusnaarmuja kun ostin pelin käytettynä.

joten pystyykö tuon korjaamaan jollakin perus CD/DVD puhdistusaineella vai tarvitaanko jotakin ärhäkämpää?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Froztbite
juu peli on ihan hyvin toiminut tähän asti, mutta nyt olen Emma mukana ja olisi tulossa sniper kohtaus tai joku vastaava niin ruutu menee mustaksi ja oikeaan ylänurkkaan tulee pieni laatikko jossa vaihtelevat kuvat "Kysymysmerkki",
"CD/DVD" ja saattoi olla kolmaskin merkki, mutta en muista mikä oli jos oli.

kaikki välidemot ja keskustelut ennen tuota kohtausta näkyy ihan hyvin mutta sitten kun pitäisi itse päästä kontrolloimaan tyyppiä niin menee pimeäksi.

ja kaikki muut alueet toimii, joten se on vaan tuossa yhdessä kohdassa,
ja DVD-levyssä on muutamia hiusnaarmuja kun ostin pelin käytettynä.

joten pystyykö tuon korjaamaan jollakin perus CD/DVD puhdistusaineella vai tarvitaanko jotakin ärhäkämpää?

Wipeout Repair Kit tai joku vastaava. Sitä saa mm. Konsolinetistä. Uskoisin että toimii.

toimii se. Konettakin kyllä kannattaa puhdistaa.. Kilo pölyä ja möhnää lukupään linssissä ei ainakaan paranna PS2:n virheensietoa...

juu kiitoksia vastauksista, mutta sain tietää aikaisemmin yhdeltä ammattilaiselta (joka myös puhdisti ja poisti mun pleikkarista 2 rikkinäisen modin tuossa kesän alussa) että

"...se merkki meinannee sitä että levyltä ei saada kaikkea dataa ulos...
mikä nyt ensimmäisenä tulee mieleen on se että peli levy on ollut ehkä auringon valossa joka on vaurioittanut levyn heijastus pintaa tms."

tai sitten se ehdotti sitä että ne levyn naarmut aiheuttavat tuon mutta jos se on tuon auringon valo aiheuttama juttu ei kuulemma puhdistus aineet auta.

noh tilasin itelle uuden (käytetyn) metal gear:sol jo muutama viikko sitte ebaystä ja hinnaksi tuli n. 8-9 euroa kun postikulut laskettiin mukaan. eli kyllä se vähän halvemmaksi tuli kuin ostaa tuolta konsolinetistä tuota puhdistusainetta.
:D

Ylös Bottom