Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
MGS2-soittoääni

Ensiksi onneksi olkoon kaikille jotka saivat peli etuajassa!

Tän päivän kunniaksi pistän tänne MGS2 - "MGS" Main Theme -soittoäänen:D

4E2 4D2 2C2 8- 8D2 8E2 8C2
4E2 2D2 8C2 8D2 2E2 8- 8A2
8G2 8E2 4C2 2D2 8E2 8A2
2C3 8- 8B2 8C3 8D3 4C3 2A2
8G2 8A2 4B2 8C3 4B2 8A2
8G2 2A2

tempo 125.

Toimii Nokian kännyissä.
En ounaa kännykkää.....
 
Ja nyt ostamaan MGS2:sta!!!!!!!! Meiän vanha kunnon Pelimesta sai pelin jo eilen ja kun myyjän kanssa ollaan kaveruksia niin voin ostaa sen pelin jo siltä. Ja vielä, se oli saanu sinne Xboxin!!!! Äijä oli heti pelamaassa Haloa ja minä vieressä kattomassa. Huomenna pelaamaan sitten Haloa sinne. Kiireinen viikonloppu. Ja onnittelut kaikille niille jotka MGS2:den tavalla tai toisella ovat sen käsiinsää saaneet... MIE LÄHDEN!!!!!!!! :D
 
Re: Uijui

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Luojalle kiitos konsolinetistä! Paketti tuli jo tänään(To) ja hinnaksi tuli 63 euroa ilman postikuluja! Suomen paras pelikauppa kyllä eittämättä! Nooh sori poijjaat meikä lähtee pelaamaan MAAILMAN PARASTA PELIÄ!

Jepjep, kohta pelaamaan, Konsolinetin lähetys tuli jo tänään!!!
 
onko ketaan saanu viela player onesta tota mgs 2 kun siela www sivuilla oli etta eileen olis pelit lahetetty mutta ei mulle oo ainakaan tullu :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Ja kyllähän minä ns. hyllyn alta pelin kävin ostamassa, onhan
melkein jokainen kauppa jo saanut ko. peliä Toptronics lähetti
pelit nimitäin jo 4.3 jälleenmyyjille..

Joo sama täällä, eilen sain :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
onko ketaan saanu viela player onesta tota mgs 2 kun siela www sivuilla oli etta eileen olis pelit lahetetty mutta ei mulle oo ainakaan tullu :(

MGS2:sta tilattiin kauppiailta ennakkoon varmaan kivasti. Näin ollen postitettavaa oli keskiviikkona reippaasti.

Veikkaisin että osan paketoiminen meni iltaan, eikä kaikki kerenneet saman päivän postiin.

Osa paketeista siis perillä Torstaina ja osa Perjantaina. Eli tulossa on ;)
 
Re: Uijui

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Luojalle kiitos konsolinetistä! Paketti tuli jo tänään(To) ja hinnaksi tuli 63 euroa ilman postikuluja! Suomen paras pelikauppa kyllä eittämättä! Nooh sori poijjaat meikä lähtee pelaamaan MAAILMAN PARASTA PELIÄ!

Sama vika. Oli ERITTÄIN mukava yllätys löytää postiennakkokuitti laatikosta. Ja sitten tulikin kiire postiin.......
 
Voi teitä! Mullaki tuli postiennakko lappu! Mutta huomasin äsken! Enkä kerkee postiin..=( mutta huome pelityst!:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Ja nyt ostamaan MGS2:sta!!!!!!!! Meiän vanha kunnon Pelimesta sai pelin jo eilen ja kun myyjän kanssa ollaan kaveruksia niin voin ostaa sen pelin jo siltä. Ja vielä, se oli saanu sinne Xboxin!!!! Äijä oli heti pelamaassa Haloa ja minä vieressä kattomassa. Huomenna pelaamaan sitten Haloa sinne. Kiireinen viikonloppu. Ja onnittelut kaikille niille jotka MGS2:den tavalla tai toisella ovat sen käsiinsää saaneet... MIE LÄHDEN!!!!!!!! :D


Mitä? onko tonne Pelimestaan saatu jo X-Box:kin. Viime viikonloppuna kävin kokeilemassa siella GC samalla kun ostin FF6:sen. Puhumme kai samasta Pelimestasta joka sijaitsee Ulappatorilla kauppakeskus Lippulaivan lähellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset



Mitä? onko tonne Pelimestaan saatu jo X-Box:kin. Viime viikonloppuna kävin kokeilemassa siella GC samalla kun ostin FF6:sen. Puhumme kai samasta Pelimestasta joka sijaitsee Ulappatorilla kauppakeskus Lippulaivan lähellä.

Kyllä, aivan sama paikka. Se oli saanu sen jonakin esittely kappaleena jota se itte sitten himotti siellä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Metal Gear
mulle soitettii yhestä kaupasta et huomenna voi hakee jee


Mulle se tull jo tänään!! Ennakkotilasin VPD:sta. :)
 
terve. eikö konselinetistä tilatessa tule pelin hinnan lisäksi muita maksuja.eli jos tilaan mgs2:n niin maksaako se 63 euroa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jan.virtanen
terve. eikö konselinetistä tilatessa tule pelin hinnan lisäksi muita maksuja.eli jos tilaan mgs2:n niin maksaako se 63 euroa.

Ennakkomaksu: Ennakkomaksu on uusi tapa maksaa tilaukset. Tilauksen lähetettyäsi saat laskutiedot joiden avulla voit maksaa tialuksesi verkkopankkiasi, tai
perinteistä tapaa käyttäen. Tilaus postitetaan heti maksun saavuttua perille. Maksaessasi Sololla tilaus on perillä 1-3 arkipäivässä ja muita maksuyhteyksiä käyttäen 3-5
arkipäivässä. Pelit ja DVD:t saat ilman lisäkuluja ja ne saapuvat suoraan kotiisi postitoimipaikasta postiennakkojen tapaan.
 
Huomenna loppuu hype ja päästään pelaamaan. Taitaa jäädä yöunet vähälle viikonloppuna:D. Ei stana... ei tätä odotusta kestä... yks köyhä päivä... joo, miä meen nukkumaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom