Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Substance -kilpailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Saadaanko me vielä tietoja ekan kysymyksen oikein vastanneista?
Jos eka kieros meni myttyyn, niin eihän sitä silloin kannata vastata enään toiseen kysymykseen. Vai pidetäänkö meidät loppuun asti jännityksessä, mikä ei tietenkään ole huono juttu?

Iskikö minuun jo lumisokeus, kun en löydä kakkoskysymystä. Toivotaan että olisi jo huomenna tullut, sillä tämä jamppa lähtee kiertelemään mantuja silloin. :cool:

Minäkin olen tässä jo sitä kakkos kyssäriä odotellut, eilenhän sen piti tulla. Noh, jospa tänään.

Kilpailu osa kaksi

Toinen kysymys kuuluu:

Mitkä ovat Snaken ja Raidenin skenaarioiden "tapahtumapaikkojen" nimet? (Huom: 2)

Vihjeenä mainittakoon: Ei New York.

Ja vastaukset samaan tuttuun paikkaan:

Kilpailut@xboxfin.com - Otsikoksi "MGS2: S vastaus 2", ilman "-merkkejä. Laita mukaan vastauksen lisäksi BBS nickisi. Ja vastaus aikaa on kuun loppuun asti.

NO VOE ELÄMÄN KEVÄT!

Voiko tossa mitenkään voittaa jos tietää vain ensimmäisen kysymyksen vastauksen? Jos ei, niin siinä meni minunkin mahdollisuudet.

Re: Kilpailu osa kaksi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Toinen kysymys kuuluu:

Mitkä ovat Snaken ja Raidenin skenaarioiden "tapahtumapaikkojen" nimet? (Huom: 2)
PS2 version läpipelanneena ei kyllä heti muistu mieleen mitään :-/ Olen heikoin lenkki, hyvästi.

Heh...

Helppoa kuin mikä. Vastaukset on pistetty menemään ja eiköhän tuo peli minulle napsahda..? Positiivista asennetta ainakin pitäää olla =)

Helkkarin helppo kysymys MGS2:n 11 kertaa läpipelanneelle. :rolleyes:

Onko nyt niin, että 2. kysmykseen voivat vastata enää ensimmäisen kysymykseen oikein vastanneet, vai? :confused:

Lähetetty on...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Olisko sellainen mitään että kun voittajien nimet julkaistaan, laitettaisiin mukaan myös niiden nimet jotka vastasivat molempiin kysymyksiin oikein? ei jäisi kaivelemaan...

EDIT: Arcane:n ehdotus onkin kätevämpi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Allu, eiköhän olisi vain helpompaa että kertoisivat oikeat vastaukset ja siitä voisi sitten tarkistaa?

Vastasin toiseen kysymykseen vasta nyt (1.3.2003), joten hyväksytäänkö sitä enään? Aikaisemmin ei ehtinyt oikein etsiä vastauksia.

Jos ei hyväksytty enään nyt, niin ei voi mitään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Vastasin toiseen kysymykseen vasta nyt (1.3.2003), joten hyväksytäänkö sitä enään? Aikaisemmin ei ehtinyt oikein etsiä vastauksia.

Jos ei hyväksytty enään nyt, niin ei voi mitään.

No periaatteessa... Tämän kerran kun 2 viikkoa tulisi täyteen vasta sunnuntaina (tarkalleen maanantaina), joten vielä kerkeät. Tosin huomasimme että XboxFINin mailit ovat jumissa, joten jos vastasit 26. päivän jälkeen, laita vastaus uudestaan minulle privana. Mutta laita nickin sijaan mailiosoite.

U-H, tuliko vastaus perille PV:nä ja oliko se kunnollinen (tarkoitan että puuttuiko siitä jotain tärkeää)?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom