Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Saladin sanoi:
Jos oikein muistan niin Neo ei Reloadedissa sanonut mitään syvällistä vaan lähinnä potki vastustajiaan.Kyllä te MGS2:sen juonesta piditte,myöntäkää pois tai saatte selkäsaunan. :)
Neo ja kumppanit lateli filosofiaa koko trilogian ajan. Yleensä just ennen hidastettua potkusarjaa.

Itsekään en ole mikään MGS2:n juonen suurin fani. Etenkin se loppu oli aivan roskaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

zacharia sanoi:
Neo ja kumppanit lateli filosofiaa koko trilogian ajan. Yleensä just ennen hidastettua potkusarjaa.

Itsekään en ole mikään MGS2:n juonen suurin fani. Etenkin se loppu oli aivan roskaa.

Tarkalleen ottaen mikä MGS2:n lopussa oli roskaa?.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

En voinut vastustaa kiusausta ja menin tilaamaan MGS3:n USA version. Alunperin ajattelin odottaa PAL versiota, koska Konamin extrat on ollut yleensä hyviä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Metal Gear Solid 2:sen lopussa ei ollut mielestäni mitään vikaa - olihan se outo ja jätti paljon kysymyksiä, mutta toisaalta se oli mieleenpainuva ja kaunis. Kolmosta odotellaan kuin kuuta nousevaa - E3 Traileri on erittäin tyylikäs :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

No kyllähän MGS2n lopussa liikutaan jo aikamoisissa sfääreissä mutta ei se nyt enää niin överiltä tunnu kun on vetänyt pelin kymmeniä kertoja läpi. Niin ja en kyllä edes pysty kuvittelemaan minkään muunkaanlaista loppua tai juonta MGS2een. Kyllä se juoni on juuri sellainen kuin pitääkin.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Saladin sanoi:
Menisinkö pahasti metsään jos sanon että MGS2 on pelinä edellä aikaansa juuri juonensa takia?.
Taidat olla täysin oikeassa.

Saanpa tämänkin mestariteoksen ostettua kun PStwon sain, sitten taas pääsee kiusaamaan ihmisiä MGS3:sen juonella. Minkä takia ihmiset ostavat pelin jos eivät pidä sen juonesta? Kannattaa harkita tämän kohdalla vielä uudelleen, sillä se ei tuskin tule eroamaan edellisestä ainakaan monimutkaisuuden kohdalla..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Huomenna se sitten julkaistaan Amerikassa(17.11.2004),Metal Gear Solid 3 : Snake Eater.Tätä peliä onkin odotettu tai ainakin minä olen odottanut ehkä enemmän kuin mitään peliä ikinä.Itse hankin PAL version joten odotuksesta tulee rankkaa ja kun vielä osaisi pitää näppinsä erossa boardeille ja arvosteluihin tulvivista juonenkäänteistä ja jokaisesta pikku detailista niin voisin antaa itselleni palkinnon.On se aika vain mennyt nopesti,muistan vielä kirkkaasti kun ensimmäiset tiedot MGS3 julkaistiin "vuotaneen" videonpätkän johdolla ja nyt MGS3 jo julkaistaankin.Matkaa on toisin vielä PAL pelaajilla paljon jäljellä,mutta ainahan sitä sanotaan että lopussa se kiitos seisoo.

Vaikka MGS3 julkaistaan vasta huomenna niin joillakin peli on jo pelattavana.Joidenkin mielestä peli on sarjan paras toiset taas sanovat sen olevan toiseksi paras MGS jälkeen,pelattavuus on monipuolisempi kun tutkaa ei ole ja pitää käyttää naamiointia apuna.Kerrankin ihmiset ovat pitäneet juonesta sillä se on lukemani mukaan selkeä,ymmärrettävä ja hyvä.Hahmot ovat syvällisempiä ja vihollisiin keskitytään enemmän MGS tyyliin.Luvassa siis tiivis paketti MGS faneille,mutta MGS2 faneille on luvassa myös kivaa....MGS3 itse asiassa asettaa enemmän kysymyksiä kuin vastaa niihin(ja kaikki Suomen MGS2 juonen inhoajat pelattuaan MGS3:sta sanovat yhteen ääneen........WTF?!?!why Kojima WHYYYYY???? :rolleyes: )

Voi kumpa MGS3 olisi jo täällä....huoh :(
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Jos sitten siinä vaiheessa kun ihmiset tätä peliä rupeavat käsiinsä saamaan, niin joku voisi vaikka ilmoittaa, että onko se nyt sitten dual layerilla vai ei. Ilman sitä jatkuvaa vittuilua piraatti pellestä jne jne.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Kyllähän tuo aika lupaavalta vaikuttaa. Iteki vielä innostuin
odottelemaan pelia ja taidan lykätä PS2 myyntiaikeita ainakin
vielä tämän pelin vuoksi. IGN anto revikassaan 9.6 (ei sisältänyt
pahoja spoilereita).
Ja se juoni, huoh. Ihan sama mitä tuubaa sieltä tällä
kertaa tulee, vaikka olenkin hieman toiveikas sen suhteen.
MGS2 oli mielestäni nautittava pelikokemus typerästä
juonesta huolimatta, ja MGS3 tulee epäilemättä myös
olemaan.
Sarine sanoi:
Minkä takia ihmiset ostavat pelin jos eivät pidä sen juonesta? Kannattaa harkita tämän kohdalla vielä uudelleen, sillä se ei tuskin tule eroamaan edellisestä ainakaan monimutkaisuuden kohdalla..
Ei voi tietää juonta, ennnen kuin on pelannut pelin:confused: ?
Ja ei se monimutkaisuus, se typeryys IMHO. UGH :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Julkaisulistalta löytyy kyllä maahantuojan viimeksi ilmoittamat tiedot. :p
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

En tuonne 24.3.2005 minun hermoilla odotella. Taidan laittaa pelin tilaukseen Ameriikoista...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Sarine sanoi:
Minkä takia ihmiset ostavat pelin jos eivät pidä sen juonesta?

Koska peli voi ehkä olla muilla tavoilla ansioitunut kuin juonellisesti? Minä en katso interaktiivista satukirjaa, minä pelaan pelejä peleinä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Grandi sanoi:
juu taitaa lähteä tännekin tulemaan rapakon takaa...


Samaa olen itsekin ajatellut,mutta toimiiko nuo jenkki versiot täällä
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3

Teppo_Holmqvist sanoi:
Koska peli voi ehkä olla muilla tavoilla ansioitunut kuin juonellisesti? Minä en katso interaktiivista satukirjaa, minä pelaan pelejä peleinä.
Mutta se juoni on varmaan se mikä tekee pelistä hyvän ja sen takia siihen jaksaa palata uudestaan. Tietenkin toivon että kaikki ostavat kyseisen pelin ja nauttivat siitä paljon oli juoni sitten minkälainen tahansa :)
 
Ylös Bottom