Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Tässä vähän tietoa ja kuvia CQC:sta.
CQC
"CQC is Ninjutsu battlefield techniques boiled down to its roots, where only the basic but most lethal movements are saved." :eek:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

XShava sanoi:
Tilasin pelin ennakkoon kuukausia sitten Jenkeistä, eli lähti heti kun liike sai tavaraa (Lähti siis julkaisupäivänä liikenteeseen). Eilen sitten kolahti perille postilaatikkoon.
Mistä tilasit ja paljonko tuli hintaa postikuluineen?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Fahrenheights sanoi:
Mistä tilasit ja paljonko tuli hintaa postikuluineen?

Vaikka nyt minulta et kysynytkään, niin ainakin tällä hetkellä DVDBoxofficesta saa ihan mukavaan hieman alle 44 euron hintaan. Ennakkotilaamalla olisi muutamasta paikasta saanut halvemmalla, mutta se nyt on jo vähän myöhäistä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

nothing sanoi:
Vaikka nyt minulta et kysynytkään, niin ainakin tällä hetkellä DVDBoxofficesta saa ihan mukavaan hieman alle 44 euron hintaan. Ennakkotilaamalla olisi muutamasta paikasta saanut halvemmalla, mutta se nyt on jo vähän myöhäistä.
Aika samoissa kantimissa taitaa tuo hinta olla noissa rapakon takaisissa kaupoissa. Itse tilasin pelin CDUniversesta ja postikuluineen hintaa tuli 43,18€. Nyt vielä kiinnostaisi nuo toimitusajat.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Yhes toises ketjus ei oo tullu vastausta nii kysyisin täältä et pystyykö jos amerikasta tilaa pelin jossa on nettipeli mukana niin pelaamaan sellasten kaa kellä on PAL versio pelistä?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

[FIN]Scorpion sanoi:
Yhes toises ketjus ei oo tullu vastausta nii kysyisin täältä et pystyykö jos amerikasta tilaa pelin jossa on nettipeli mukana niin pelaamaan sellasten kaa kellä on PAL versio pelistä?

Mun tietääkseen ei onnistu ja se verkko-ominaisuus on mun tietääkseni vain se ,että voi ladata niitä eri maastovärejä mitä ilm. voi tehdä itse. Näin siis minun käsitykseni mukaan, jos joku tahtoo tarkentaa niin ihan vapaasti.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Peli menty läpi 16h19min kesti. MGS3 on paras yksinpeli mitä olen pelannut!
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

hahaa... mulla meni vaa 4h 24min... oli hyvä peli joo... mut ei voi olla viimenen... jäi vielä niin paljon epäselväks

EDIT: siis ei todellakaa oon menny neljässä tunnissa :rolleyes:. tarkotin 14h 24min. Oli ykkönen jäänny pois :p.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

En kyllä voi muuta kuin suositella peliä. Enempää en sano, kuin että kaikki on koettava itse. Turha noita on lähteä tällaisissa jälkitärinöissä kirjottelemaan tänne.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Milloinkas tämä oli tulossa tänne Suomeen? En oikein viitsi selata koko topicia läpi etsien yhtä vastausta tähän hankalaan kysymykseen :D
 
NewsFlash

Kojima jättämässä taas Metal Gearit 01.12.2004

Hideo Kojima kertonut haastattelussa Metal Gear Solid 3: Snake Eaterin jäävän hänen viimeiseksi Metal Gear -peliksi. Hän sanoo luovuttavansa MGS4:n kehityksen nuorempien käsiin ja suuntaavansa itse uusiin projekteihin. Kojima on tosin antanut vastaavia lausuntoja jo parin edellisenkin pelin jälkeen.

Tulevista projekteista lähimpänä on seuraava Boktai-peli Nintendo DS:lle ja tarkoitus on aloittaa kokonaan uuden pelin kehitys jollekin tulevalle konsolille.
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
Kojima jättämässä taas Metal Gearit 01.12.2004

Hideo Kojima kertonut haastattelussa Metal Gear Solid 3: Snake Eaterin jäävän hänen viimeiseksi Metal Gear -peliksi. Hän sanoo luovuttavansa MGS4:n kehityksen nuorempien käsiin ja suuntaavansa itse uusiin projekteihin. Kojima on tosin antanut vastaavia lausuntoja jo parin edellisenkin pelin jälkeen.

Tulevista projekteista lähimpänä on seuraava Boktai-peli Nintendo DS:lle ja tarkoitus on aloittaa kokonaan uuden pelin kehitys jollekin tulevalle konsolille.

voi olla ihan hyvakin etta tuo sarja sais vahan uutta verta eika juutu paikalleen
 
NewsFlashUpDate

PÄIVITYS: Snake Eater lisäherkuilla Eurooppaan maaliskuussa

Konami of Europe on vahvistanut, että Metal Gear Solid 3: Snake Eater ilmestyy Euroopassa maaliskuussa. Lisänä täkäläisessä julkaisussa ovat 'Duel Mode' ja 'Demo Theatre', joissa ensimmäisessä voi käydä läpi pelin lopputaistelut ja jälkimmäisessä katsoa komeat välianimaatiot. Hideo Kojima on suunnittelemassa myös lisää uusia ominaisuuksia PAL-versioon, mutta näistä ilmoitetaan vasta lähempänä julkaisua.
 
Vastaus: NewsFlashUpDate

Oliver sanoi:
PÄIVITYS: Snake Eater lisäherkuilla Eurooppaan maaliskuussa

Konami of Europe on vahvistanut, että Metal Gear Solid 3: Snake Eater ilmestyy Euroopassa maaliskuussa. Lisänä täkäläisessä julkaisussa ovat 'Duel Mode' ja 'Demo Theatre', joissa ensimmäisessä voi käydä läpi pelin lopputaistelut ja jälkimmäisessä katsoa komeat välianimaatiot. Hideo Kojima on suunnittelemassa myös lisää uusia ominaisuuksia PAL-versioon, mutta näistä ilmoitetaan vasta lähempänä julkaisua.

Mä arvasin että näin tulisi käymään, kun kerran ZOE2:kin sai lisäroinaa Euroopan julkaisuunsa. Onneksi vastustin kiusausta hankkia importtia, vaikka eihän noi jo paljastetut lisäykset mitään maatajärisyttäviä ole.
 
Vastaus: NewsFlashUpDate

Oliver sanoi:
PÄIVITYS: Snake Eater lisäherkuilla Eurooppaan maaliskuussa

Konami of Europe on vahvistanut, että Metal Gear Solid 3: Snake Eater ilmestyy Euroopassa maaliskuussa. Lisänä täkäläisessä julkaisussa ovat 'Duel Mode' ja 'Demo Theatre', joissa ensimmäisessä voi käydä läpi pelin lopputaistelut ja jälkimmäisessä katsoa komeat välianimaatiot. Hideo Kojima on suunnittelemassa myös lisää uusia ominaisuuksia PAL-versioon, mutta näistä ilmoitetaan vasta lähempänä julkaisua.

ja tietysti theatre on yhta surkee kuin mgs2 eika nayta kuin pienen osan niista demoista/videoista :(
 
Vastaus: NewsFlashUpDate

Oliver sanoi:
PÄIVITYS: Snake Eater lisäherkuilla Eurooppaan maaliskuussa

Hideo Kojima on suunnittelemassa myös lisää uusia ominaisuuksia PAL-versioon, mutta näistä ilmoitetaan vasta lähempänä julkaisua.
Näitä me todella odotamme.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3 [Hype]

Nelisen tuntia pelaamista takana.
Hemmetin hyvätlä tuntuu. Tutkan puuttuminen vaikeuttaa peliä aikalailla.
Tai toisin sanoen vaatii totuttelua.
 
Ylös Bottom