Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3: Snake Eater - kokemukset [NTSC] [SPOILEREITA!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grandi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 3: Snake Eater - kokemukset [NTSC] [SPOILEREITA!]

Tuossa viime yön tunteina sitten meni Snake Eater läpi, hardilla pelailin ja n. 30 tuntia ehin säädellä (Vertailun vuoksi Sons of Libertyssä kului ensimmäisen kerran pelattaessa (hardilla, ilman tutkaa) semmoiset 20 tuntia). Tosin monet paikat olisi tietysti voinut tutkia huomattavasti tarkemmin, paljon erilaisia välineitä jäi luultavasti saamatta ja kikkoja tietämättä.

Täytyypä todeta, että minulle henkilökohtaisesti tämä oli ehkäpä hienoin pelikokemus PS2:lla. Pelattavuudelliset uudistukset toimivat loistavasti, audiovisuaalinen toteutus on vertaansa vailla, viidakossa hiippailun ja perinteisemmän urbaani -ja sisätilasäädön tasapaino on hyvä, ja sen enempää paljastamatta voi sanoa eräiden taistelukohtausten olevan sanalla sanoen uskomattomia. Myös pelin pituus yllätti iloisesti. Monipisteäänentoisto kruunaisi kaiken, mutta itselläni ei sellaista tällä hetkellä ole (äänet ovat myös tärkeässä osassa, hiippailumielessä).

Extreme-tason haaasteet odottavat, niitä odotan myös minä itsekin :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3: Snake Eater - kokemukset [NTSC] [SPOILEREITA!]

Grandi sanoi:
noniin nyt on peli mennytkin jo mielenkiintoseks
toi the endiä vastaan oleva dueli on kyllä astetta massiivisempi

Juu itelläkin meni siinä vähän alta kaks tuntia, ihan kiva väliboss noin ajallisesti :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3: Snake Eater - kokemukset [NTSC] [SPOILEREITA!]

Grandi sanoi:
Täytyypä todeta, että minulle henkilökohtaisesti tämä oli ehkäpä hienoin pelikokemus PS2:lla.
Extreme-tason haaasteet odottavat, niitä odotan myös minä itsekin :)

Samaa mieltä, mahtava pelikokemus, extreme tuntuu kyllä aika kovalta haasteelta jo, itse en nyt mikään varsinainen guru ole näissä peleissä, varsinkin pari välibossia tulee olemaan todella tiukkaa vääntöä :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3: Snake Eater - kokemukset [NTSC] [SPOILEREITA!]

Juu nyt ollaan vähän yli puolenvälin extremellä ja vois sanoo että semmonen "sopiva" on vaikeustaso nyt. Alerteissa tuottaa vaikeuksia päästä mihinkään karkuun ja joskus joutuu ramboamaan kun ei muutakaan voi...

Bossit on mielenkiintosia kuten aina :) ja nyt tällä pelikerralla on tullu löydettyä vaikka minkämoista uutta
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3: Snake Eater - kokemukset [NTSC] [SPOILEREITA!]

Pelasin tuossa viikko pari sitten pelin uudelleen läpi ekasta pelikerrasta saaduilla xiiteillä (Patriot). Siinä kohtaa kun välivideoissa The End laahataan rollaattorissa siihen verannalle ja kun seuraavan kerran saa taas ohjata, niin se Endi on siellä kymmenisen sekuntia vielä, ja sen voi tappaa siinä kohtaa jo :D Tsuumailin snipulla videon jälkeen kun piti pudotella heput ja huomasin että End oli vasta menossa pois. Latasin pelin ja kokeilin uudelleen ja hyvin ehti ampumaan Endin siihen.
Oli kyllä tylsä, sen tilalla tuli mettässä sitten Ocelot-unittilaisia tusinan verran, mitkä oli ihan housuja :(

Meni muuten vielä toisellakin pelikerralla 13h läpäisyyn vaikka menin aikalailla roiskimalla läpi ja radiokeskusteluja skipaten. Ei tehnyt se pelityyli kyllä pelille kunniaa :|
 
Vastaus: Metal Gear Solid 3: Snake Eater - kokemukset [NTSC] [SPOILEREITA!]

Tombad sanoi:
Pelasin tuossa viikko pari sitten pelin uudelleen läpi ekasta pelikerrasta saaduilla xiiteillä (Patriot). Siinä kohtaa kun välivideoissa The End laahataan rollaattorissa siihen verannalle ja kun seuraavan kerran saa taas ohjata, niin se Endi on siellä kymmenisen sekuntia vielä, ja sen voi tappaa siinä kohtaa jo :D Tsuumailin snipulla videon jälkeen kun piti pudotella heput ja huomasin että End oli vasta menossa pois. Latasin pelin ja kokeilin uudelleen ja hyvin ehti ampumaan Endin siihen.
Oli kyllä tylsä, sen tilalla tuli mettässä sitten Ocelot-unittilaisia tusinan verran, mitkä oli ihan housuja :(

Meni muuten vielä toisellakin pelikerralla 13h läpäisyyn vaikka menin aikalailla roiskimalla läpi ja radiokeskusteluja skipaten. Ei tehnyt se pelityyli kyllä pelille kunniaa :|
Juu huomasin kyseisen asian kans toisella pelikerralla kun SVD:llä zoomailin. Melko hauska juttu, kylläkin, mutta itse kyllä mieluummin
vedän sen boss battlen Endiä vastaan Sokrovennossa, nyt vähän aikaa sitten kun tätä toista pelikertaa vetelen niin sain Moss Camon ja Mosin Nagantin
 
Ylös Bottom