Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Enpä tosin usko että antavat samanlaista fiilistä mitä itsellä oli aikanaan kun näitä pelaili.
Toki ne voivat antaa yleiskäsityksen, mutta niissä tuskin käy ilmi Sneikin sankaritekoja, kuten Merylin pelastaminen Wolfilta sun muuta hienoo :p

Mutta eihän se sitä pelastanut :confused:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mutta eihän se sitä pelastanut :confused:

No, esti rouvan kuoleman kuitenkin :D
Tai tietääkseni Wolfin ei ollut edes tarkoituskaan tappaa Meryliä, vaan käyttää tätä syöttinä, mutta Snake on niin kova jätkä että homma kusi tietenkin pahiksille :p

Tuosta tulikin mieleeen, että toivottavasti tässä on vähän laajemmalti noita pomoja kuin B&B roboja.. Kunnon nyrkkimatsi Ocelottia vastaan RAY:n päällä olisi aika eeppinen lopetus, tosin voisivat papat pitää tällä kertaa paidat päällä :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Onhan siellä toki Vamp ja Ocelot tosiaan ja ehkä joku piilotettu MG. Itseäni vähän nuo mekaaniset pomot ellottavat, mutta katsotaan nyt mitä niillä saadaan aikaan. Pappa fightiä en usko pelissä olevan, vaan Ocelot kellistetään varmaankin Metal Gearilla (jos kellistetään).

Snake Eaterin pomoja nyt ei mikään peli ohita.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

No, esti rouvan kuoleman kuitenkin :D
Tai tietääkseni Wolfin ei ollut edes tarkoituskaan tappaa Meryliä, vaan käyttää tätä syöttinä, mutta Snake on niin kova jätkä että homma kusi tietenkin pahiksille :p

Tuosta tulikin mieleeen, että toivottavasti tässä on vähän laajemmalti noita pomoja kuin B&B roboja.. Kunnon nyrkkimatsi Ocelottia vastaan RAY:n päällä olisi aika eeppinen lopetus, tosin voisivat papat pitää tällä kertaa paidat päällä :D

kuvista tuli mieleen, että onkohan tuo loppukahina Shadow Moses saarella Alaska tukikohdassa, olisko Snake ohjaamassa kenties samaa Rexiä minkä päällä tapeltiin Liquidin kanssa Metal Gear Solidissa? Ainakin ympyrä sulkeutuis kirjaimellisesti :cool:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

kuvista tuli mieleen, että onkohan tuo loppukahina Shadow Moses saarella Alaska tukikohdassa, olisko Snake ohjaamassa kenties samaa Rexiä minkä päällä tapeltiin Liquidin kanssa Metal Gear Solidissa? Ainakin ympyrä sulkeutuis kirjaimellisesti :cool:

Ainakin REX on osumaa ottanut jo siinä trailerissa, että itse ainakin veikkaisin että se tosiaan on se mikä on jo kertaalleen selätetty :p
Ja paikkakin näyttää SM:lta, mutta ei MGS:stä ota ikinä selvää :D

Sen lisäksi MGS:n trailerit ovat aika hämääviä kun vertaa itse peliin, kohtaukset jotka on leikattu traileriin saavat aivan käsittämättömän selityksen itse pelissä, se nyt on selvä homma tietenkin, mutta silti MGS tekee sen jollain oudolla, selittämättömällä tavalla :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

eli suomeksi vain kokeilu versio? :)
Ei kokeiluversio, vaan nimensäkin mukaisesti starttipakkaus. Kyllä siinäkin luulisi olevan ihan kiitettävästi pelattavaa. Minä olen saanut sen käsityksen, että se on tarjonnaltaan jotain perus-Warhawkin luokkaa (3-5 kenttää jne.), mutta erona on juuri se että MGO tulee MGS4:n kylkiäisenä eikä ole erillinen tuote.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei kokeiluversio, vaan nimensäkin mukaisesti starttipakkaus. Kyllä siinäkin luulisi olevan ihan kiitettävästi pelattavaa. Minä olen saanut sen käsityksen, että se on tarjonnaltaan jotain perus-Warhawkin luokkaa (3-5 kenttää jne.), mutta erona on juuri se että MGO tulee MGS4:n kylkiäisenä eikä ole erillinen tuote.
voi harmi, kuulostikin niin hyvältä että eurooppa saa täysiversio mgs4 kanssa :(.

Nyt vain säästelemään, että rahaa riittää myös MGO. :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei elämä. Luin jonkun tietopaketin ja Edgen hypetykset ja nyt se Hype-kärpänen viimeinkin iski. EDGE jo ehti hehkuttaa ensimmäiseksi peliksi jota pelatessa teki vain mieli huutaa "THIS IS NEXT_GEN" ja muutenkin ihan naurettavan massiiviselta peliltä tämä vaikuttaa. Snake Eaterin salaisuuksien etsimiseen meni pari vuotta niin paljonkohan tähän :eek:

Enää se PS3 puuttuu :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

voi harmi, kuulostikin niin hyvältä että eurooppa saa täysiversio mgs4 kanssa :(.

Nyt vain säästelemään, että rahaa riittää myös MGO. :rolleyes:
MGO Starter Pack ON "täysversio". Mitään sitä täydempää ei ole näillä näkymin edes tulossa kauppoihin, vaan Starter Packiä laajennetaan netistä ladattavilla lisukkeilla (uusilla kentillä, kenties aseilla ja muullakin tarvikkeilla). Luulis starter packin riittävän noin aluksi kun on itse MGS4:kin pelattavana. Jossain vaiheessa myöhemmin julkaistaan sitten lisää matskua, ilmaiseksi vaiko maksullisena, en tiedä (ehkä molempia), mutta hinta tuskin tulee kuitenkaan olemaan niin korkea että sitä varten pitäisi aivan säästää rahaa kuukausitolkulla. Enintään jotain muutaman euron paketteja, toivottavasti.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

FamaZ:
MGO Starter Pack ON "täysversio". Mitään sitä täydempää ei ole näillä näkymin edes tulossa kauppoihin, vaan Starter Packiä laajennetaan netistä ladattavilla lisukkeilla (uusilla kentillä, kenties aseilla ja muullakin tarvikkeilla).

Näin minäkin tämän olen aikoinaan käsittänyt. Ei muuta kuin siirtää PSN lompakkoon kahisevaa ja sitten tulevaisuudessa ostelee noita päivityksiä/lisäosia.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Näin minäkin tämän olen aikoinaan käsittänyt. Ei muuta kuin siirtää PSN lompakkoon kahisevaa ja sitten tulevaisuudessa ostelee noita päivityksiä/lisäosia.

Outoa että amazonissa on ennakkomyynnissä online peli erikseen..:confused:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Ei elämä. Luin jonkun tietopaketin ja Edgen hypetykset ja nyt se Hype-kärpänen viimeinkin iski.

Enää se PS3 puuttuu :rolleyes:
welcome to darkside, my padawan. :p

itse olen koittanut vältellä kaikkea missä mainitaan MGS4,
en halua vielä hypettyä täysin, muutoin odottelu on todella tuskallista.

harmi, kun MGO on "vain" starterpack, kojima-setä olisi voinut sisällyttää sen meille raha-hana eurooppalaisille..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

MGO Starter Pack ON "täysversio". Mitään sitä täydempää ei ole näillä näkymin edes tulossa kauppoihin, vaan Starter Packiä laajennetaan netistä ladattavilla lisukkeilla (uusilla kentillä, kenties aseilla ja muullakin tarvikkeilla). Luulis starter packin riittävän noin aluksi kun on itse MGS4:kin pelattavana. Jossain vaiheessa myöhemmin julkaistaan sitten lisää matskua, ilmaiseksi vaiko maksullisena, en tiedä (ehkä molempia), mutta hinta tuskin tulee kuitenkaan olemaan niin korkea että sitä varten pitäisi aivan säästää rahaa kuukausitolkulla. Enintään jotain muutaman euron paketteja, toivottavasti.

Ei MGO on erillinen peli siitä vaan tulee aloitus paketti MGS4 mukana jota voidaan laajentaa tulevaisuudessa. MGO:ssa on varmaan sitten enemman katoja, aseita...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Vaikka on ollut pari sivua takaperin noista kansista jo keskustelua, haluan tuoda sen takaisin. Tai oikeastaan halusin vain että kuva liittyisi viestiin. Tuo erikoisversion kansi on oikeasti makea ja IMO paljon paremman näköinen kuin sen jonka me olemme saamassa.

Kysymykseni kuuluu kuitenkin, onko vieläkään tietoa mahdollisesta erikoisversion rantautumisesta Eurooppaan?

*edit. kuva poistettu, mutta saman löytää nyt myös etusivulta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom