Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

MGS-sarjan kielestä on kyllä sanottava että melko rikasta sanastoa ja ilmaisua on jatkuvasti menossa. Ihan oppimisenkin kannalta toi on aika jees, tuskin tulisi täten käytettyäkään suomenkielistä subia jos sellaista olisi tarjolla.

Yksi syy siihen miksi Metal Gearilla on hyvä uudelleenpeluuarvo.

Tuosta vielä, että miksi Metal Gearit on hyviä. Kyllä elokuvamaisuus(erit. ääninäyttely) ja tarina yhdistettynä hiiviskelyyn on pelin parasta antia. Siksi niitä jaksaa pelata yhä uudelleen ja uudelleen.

Toivottavasti toimivaa konseptia ei tulevaisuudessa muuteta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Yksi syy siihen miksi Metal Gearilla on hyvä uudelleenpeluuarvo.

Tuosta vielä, että miksi Metal Gearit on hyviä. Kyllä elokuvamaisuus(erit. ääninäyttely) ja tarina yhdistettynä hiiviskelyyn on pelin parasta antia. Siksi niitä jaksaa pelata yhä uudelleen ja uudelleen.

Toivottavasti toimivaa konseptia ei tulevaisuudessa muuteta.

Toivottavasti vain jalostetaan että balanssi löytyy pelattavien osioiden, videoiden ja codec keskusteluiden välillä. MGS2:sessa oli ehkä hieman liikaa codecia, mutta MGS3:ssa oikea balanssi oli löytynyt jo.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Snake Eaterissa ei tarvinnut pelin läpäistäkseen tappaa yhtään vihollista. Sons of Libertyssä taisi olla sama homma.

Jep itse tämän tein MGS3:ssa, nukutin vain jotain 16 normi vihollista ja bossit päälle. Ei yhtään hälytyksiä tai mitään. Peli oli paljon nautitavampi kun yritti vältellä vihollisten huomiota ja edetä salalassa. Se oli kuin olisi pelannut jotain puzzle peliä. :)

(Anteeksi tupla postaus. :S )
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

No nyt kun kerran on tullut muiltakin samanhenkisiä tunnustuksia, niin minäkin taidan tulla ulos kaapista: MGS 3:me on paras elokuva minkä olen nähnyt.

Mahtava tarina, hahmot, musiikit, ääninäyttely.. . Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle, mutta pääpointti on se että kyseinen peli on kuin äärettömän hyvä elokuva, jonka voi itse kokea ja johon voi itse vaikuttaa.

Kaikki sarjan pelit ovat mielestäni tähdänneet juuri yllämainittuun, mutta juuri kolmonen oli kaiken huipentuma. Nelonen vaikuttaisi pistävän vielä paremmaksi. Saa nähdä kuinka käy.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

No nyt kun kerran on tullut muiltakin samanhenkisiä tunnustuksia, niin minäkin taidan tulla ulos kaapista: MGS 3:me on paras elokuva minkä olen nähnyt.

Sori ny kun menen henkilökohtaisuuksiin, mutta joko sulla on iha helvetin paska leffamaku tai sit katselet pelkkiä paskaleffoja. Mikä tahansa Seagalin mestariteoksistakin on laatua verrattuna MGS:n saippuaan.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Sori ny kun menen henkilökohtaisuuksiin, mutta joko sulla on iha helvetin paska leffamaku tai sit katselet pelkkiä paskaleffoja. Mikä tahansa Seagalin mestariteoksistakin on laatua verrattuna MGS:n saippuaan.

No okei, tunnustetaan, että Nico ja jotkut muut alkuajan filmit olivat ihan hyviä, mutta monissa filmeissä kuitenkin aikas paljon joitain turhia tappeluita yms. Sitten kantaa ottavat filmit, kuten Vaarallisella alueella ottaa kantaa niin huonosti, etten ainakaan itse tommosta jaksais kattoa. Sori vaan, mutta MGS tarjoaa paljon paremman tarinan, kun jotkut Stevenin elokuvat. :p Tietenkin vaan mielipiteitä... Sattuneesta syystä aika turhaa toi vaahtoamisesi tossa viestissäsi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Sori ny kun menen henkilökohtaisuuksiin, mutta joko sulla on iha helvetin paska leffamaku tai sit katselet pelkkiä paskaleffoja. Mikä tahansa Seagalin mestariteoksistakin on laatua verrattuna MGS:n saippuaan.

En nyt lähtisi vertaamaan Seagalin tuotoksia Kojiman luomuksiin millään tasolla. Eihän näistä kahdesta asiasta voi puhua edes samalla viikolla. Se on vain ikävää ettei MGS ole avautunut sinulle samalla tasolla kuin minulle.

Mitä tulee mieltymyksiini noin yleensä, niin on ne kieltämättä sitä tasoa ettei niistä ainakaan virkavallalle kannata mennä ylpeilemään.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

OFFTOPIC:


Parhaat elokuvat:

Kummisetä-trilogia(kolmonen ei mikään loistava)

Dollari-trilogia(Esim. Hyvät, Pahat ja Rumat)

Ensimmäiset kolme Star Warsia.



Jos haluatte katsoa todella "hämärän" mutta hyvän elokuvan, katsokaa David Lynchin Mulholland Drive. Kojimaakin hämärämpää. :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

OFFTOPIC:


Parhaat elokuvat:

Kummisetä-trilogia(kolmonen ei mikään loistava)

Dollari-trilogia(Esim. Hyvät, Pahat ja Rumat)

Ensimmäiset kolme Star Warsia.



Jos haluatte katsoa todella "hämärän" mutta hyvän elokuvan, katsokaa David Lynchin Mulholland Drive. Kojimaakin hämärämpää. :D

No nyt se on todistettu varsin tyhjentävästi: Minulla on paska leffamaku.

En nimittäin pidä mistään noista mainitsemistasi elokuvista erityisemmin. Tosin tuo 3x Star Wars vielä menettelee. En nyt sano että nuo olisivat mitään jätettä, mutta jättivät minut kyllä melko kylmäksi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

No nyt se on todistettu varsin tyhjentävästi: Minulla on paska leffamaku.

En nimittäin pidä mistään noista mainitsemistasi elokuvista erityisemmin. Tosin tuo 3x Star Wars vielä menettelee. En nyt sano että nuo olisivat mitään jätettä, mutta jättivät minut kyllä melko kylmäksi.

Ei sun leffa maku ole paska. Satut pitämään vaan toisenlaisista leffoista. ;)

Itsekkään en pidä Kummisedistä. Mutta Star Warsit ja Dollarit maistuu.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Hei Wiips.
Kuinka vanha muuten olet?

Et sattunut mitään parempaa ketjua kysymykselles keksimään. :rolleyes: Ymmärtääkseni mun ei tarvi mitään ikää, puhelinnumeroa, nimeä tai muutakaan alkaa sulle netissä selvittämään. ;) Joten sorry vaan, jos haluat tätä jännää keskustelua jatkaa, niin laita vaikka privaa. :p
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

MG3: Revolver Ocelot


http://boardsus.playstation.com/pla...hread.id=333565&view=by_date_ascending&page=1

Aika aidolta vaikuttaa tuo kuva...(huom. FOXHOUND-logo oikeassa ylänurkassa)


Konamilta vuotaa kyllä nykyään kaikki julkisuuteen...taktista hypetystä? Tuo tieto on vielä ilm. peräisin Venäläiseltä sivustolta(Ocelot ;)).

Jos tämä on totta, niin toivottavasti tekevät kunnon cut-scenet.


EDIT: Teen tälle oman aiheen PSP:n puolelle, vaikka tätä ei ole vahvistettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Herrat From Finland ja Wiips 360 voivat siirtyä nahistelemaan vaikka steissille, mutta täältä tuollaiset henkilökohtaisuuksiin menevät viestit lähtivät kiitämään.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mitä halusin vain tietää ikää.
Kiva katsos tietää minkä ikäisen ihmisen kanssa juttelee.
No kyselen privassa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

Mitä halusin vain tietää ikää.
Kiva katsos tietää minkä ikäisen ihmisen kanssa juttelee.
No kyselen privassa.

Onkohan joku lukihäiriö vai mistä kiikastaa, kun just pari viestiä takanapäin totesin, etten ikää, puhelinnumeroa, nimeä tai mitään muutakaan ala sulle netissä selvittämään. Enkä edes jaksa arvailla, mistä lähti idea asian puimiseen jossain MGS4 ketjussa...

Ja modet älkää ymmärtäkö tota lukihäiriö juttua väärin. Ei mitenkään henkilökohtaista, haluan vain tietää onko lukihäiriö. Kiva katsos tietää jutteleeko lukihäiriöisen ihmisen kanssa.

Ettei nyt oltaisi ihan aiheen ulkopuolella, niin kannattaa kaikkien kattoa juttu Hideo MGS Kojiman jalanjäljillä. Tuolla oikeasti aika paljon mielenkiintoista juttua, joka takuuvarmasti kiinnostaa Kojima ja MGS faneja. Ton luettua kannattaa lukea jatko tohon juttuun tästä. Siinä sitten aika sopivasti kuluukin julkaisua jännittäessä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

"Joten sorry vaan, jos haluat tätä jännää keskustelua jatkaa, niin laita vaikka privaa."
Ymmärsin tuon väärin luulin että olisit halukas privassa sen kertomaan mutta ei siinä mitään
tuolla irkissä vaan mietittiin sinun ikääsi : ).
Peace and Love.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [PS3 Hype]

"Joten sorry vaan, jos haluat tätä jännää keskustelua jatkaa, niin laita vaikka privaa."
Ymmärsin tuon väärin luulin että olisit halukas privassa sen kertomaan mutta ei siinä mitään
tuolla irkissä vaan mietittiin sinun ikääsi : ).
Peace and Love.

Jollet viellä sattunut tajuamaan, niin tolla meinasin, että heittäisit noi turhat viestis vaikka privaan, ettei ne ketjua täyttäis... :rolleyes: No käyhän se näinkin...

Mun puolesta voit myöskin irkissä ihan rauhassa arvailla mun ikää, jos et elämälles parempaakaan käyttöä keksi. Vinkkinä voin heittää, että MGS4 ollaan menossa ostamaan, pelin ikäraja K18. Lisäksi olen alle 30 vuotias. Siinä teille sopiva ikähaarukka. ;)
 
Ylös Bottom