Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: Philanthropy (Voittoa tavoittelematon fanielokuva)

tOn1ni

Member
Metal Gear Solid: Philanthropy on siis italialaisten pelisarjan fanien ilman budjettia tehty elokuva. Yhteensä siihen on kulunut viiden vuoden aikana alle 10 000 euroa. Sen on käsikirjoittanut ja ohjannut 27-vuotias Giacomo Talamini, joka myös näyttelee elokuvassa Solid Snakea. Näyttelijät elokuvassa ovat italialaisia, mutta koko elokuva on dubattu englanniksi, jotta sen Italialainen alkuperä ei näkyisi. Elokuvan voi ladata täysin ilmaiseksi sen kotisivuilta, josta löytyy myös suomenkieliset tekstitykset.

Juonesta: En ole ihan varma mihin kohtaan MGS historiaa elokuva sijoittuu, mutta tässä lainaus elokuvan kotisivuilta, jota en itse osaa kovin hyvin kääntää:
The story of the movie is an alternative history to MGS2, and it can be placed after the first episode and before the fourth one.

Näin elokuvan katsoneena täytyy sanoa, että aivan loistavaa työtä noin pienelle budjetille! Kaikesta huomaa että elokuva on tehty oikein antaumuksella. Koko katselun ajan säilyy MGS-tunnelma. Giacomo Talamini on aivan tarpeeksi Solid Snaken näköinen, ja Phillip Sacramento on aivan loistava Snaken ääninäyttelijänä. Elokuvan erikoistehosteet ovat myös todella hyviä siihen nähden kuinka vähän rahaa elokuvaan on laitettu, ja MGS-tyyliin lopputekstien jälkeen sijoitettu "kohtaus" on aivan hulvaton :p

Mutta itse olen löpissyt aivan tarpeeksi, muiden mielipiteitä? :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Philanthropy (Voittoa tavoittelematon fanielokuva)

Pitää ladata koneelle. Äsken kattelin streamia pleikkarilla niin vaikutti ihan hyvältä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Philanthropy (Voittoa tavoittelematon fanielokuva)

Minua häiritsi ainoastaan se, että snakella oli se bandana melkein puoliksi silmillä, oikeastihan se ei niin alhaalla ole. Todella loistava oli kyllä, mutta jatkon tuleminen näyttää aika heikolta sillä homma riippuu melkein täysin siitä saako jätkät jonkun rahoittamaan jatkoa vai eivät.
Kannattaa muuten imaista soundtrack myös, sekään ei häpeile yhtään peli suondtrackien rinnalla.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Philanthropy (Voittoa tavoittelematon fanielokuva)

Minua häiritsi ainoastaan se, että snakella oli se bandana melkein puoliksi silmillä, oikeastihan se ei niin alhaalla ole. Todella loistava oli kyllä, mutta jatkon tuleminen näyttää aika heikolta sillä homma riippuu melkein täysin siitä saako jätkät jonkun rahoittamaan jatkoa vai eivät.
Kannattaa muuten imaista soundtrack myös, sekään ei häpeile yhtään peli suondtrackien rinnalla.

Ai? Mun mielestä Snakella on bandana noin alhaalla. Sehän peittää kulmakarvat pelissä.

Mutta joo, tämä fani leffa oli aika loistava. Ei oikein ole pahaa sanottavaa siitä, suosittelen katsomaan. :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Philanthropy (Voittoa tavoittelematon fanielokuva)

Todella loistava oli kyllä, mutta jatkon tuleminen näyttää aika heikolta sillä homma riippuu melkein täysin siitä saako jätkät jonkun rahoittamaan jatkoa vai eivät.

Näimpä, täytyy vain toivoa parasta. Huono homma sinänsä että seuraavakin osa täytyisi tehdä voittoa tavoittelematta, sillä muuten mitä todennäköisimmin tulisi oikeusjuttua Konamin suunnilta.
 
Ylös Bottom