Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid: Portable Ops

Vastaus: MGS Portable Ops [Hype]

Aivan mahtava tuo peli on, tuli samassa paketissa kuin PSP:n ostin.
Nettipelikin on ihan kiva, melkein kuin MGO.
Peli vedetty 7 kertaa läpi.
 
Vastaus: MGS Portable Ops [Hype]

Tämä siis perinteistä MGS:dia ei mitää Acidia? Jos on samaa menoa kuin Snake Eater täytyy kyllä ostaa.
 
Vastaus: MGS Portable Ops [Hype]

Tuli tossa männäpäivänä pelattua tää peli viimein läpi. Ihan kivaa matkaseuraa ja joitain kenttiä jäi oikein vimmalla selvittämään. PSP:n ohjausnamiskat ei vaan ole ihan parhailla paikoilla tällaseen tarpeeseen.

Mutta Luminesien jälkeen paras peli mitä olen PSP:llä pelannut.
 
Vastaus: MGS Portable Ops [Hype]

Mistäs tämä kannattaisi hommata? Videogamesplus vaikuttaa halvimmalta näin ensi silmäysyllä kun Sony teki Sonyt ja aasian ihmemaasta tuota ei pysty tilaamaan(taas yksi syy lisää ostaa DS :))
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Euro-servereiden pitäisi kuulema olla jo pystyssä...
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Oliver sanoi:
Nyt olisi tuo monipelidemo tarjolla myös virallisella sivulla, jos tuo aikaisempi linkki pelotti: https://download.eu.playstation.com...d=psp_konami_mgs_game_mgsportableops&state=fd

"Tämän kohteen lisääminen ostoskoriin ei onnistunut.

Yritit ladata sisältöä, joka ei ole saatavilla omassa maassasi ja omalla kielelläsi."

Kokeilenpa tuolta epäilyttävämmästä sitten. edit: Tämä toimi: http://www.pspdemocenter.com/game/demos_official.html
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Democenter -> Sonyn omat psp lataus palvelut

:f kauheesti ylimääräistä häslinkiä ja hidasta tuolla sonyn omalla palvelulla. Toivottavasti Ps3:sen valikkoihin tulee PSP store myös (joka olisi hyvä löytyä normi sivustona kanssa)
jotta homma toimisi myös sitä kautta.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Viper7 sanoi:
:f kauheesti ylimääräistä häslinkiä ja hidasta tuolla sonyn omalla palvelulla. Toivottavasti Ps3:sen valikkoihin tulee PSP store myös (joka olisi hyvä löytyä normi sivustona kanssa) jotta homma toimisi myös sitä kautta.
Kuten uutisissa kirjoitin, niin PSP:n valikoihin on ilmeisesti tulossa ihan oma Store syksyllä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Kävi jännästi tämän pelin kanssa. Playssa oli tuossa erikoistarjouksessa kyseinen titteli 27e hintalapulla. Pistin heti mokoman tilaukseen. Hetken perästä kun katsoin niin peli oli poistunut listoilta kokonaan. Tiedä sitten olisinko saanut jopa viimeisen kappaleen siitä erästä.

Lähetetty se on jo kuitenkin ja kyseisellä hinnalla, joten en valita. Toivottavasti tulee viikonlopuksi :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Tänään oli peli tullut postiluukkuun :)

Peli tuntuu ja näyttää hyvältä PSP - peliltä, mutta mä oon ihan pihalla kuin lumiukko noiden asetusten, CGC - juttujen yms. kanssa. Ja vaikealla englannin kielellä kirjoitettu opas ei ainakaan auta mua tämän jutun kanssa...

Voisko joku vähän kertoa noista jutuista, ja mahdollisesti suomentaa osan ohjekirjasta. Muuten ei tuu mitään tästäkään...

BTW, en ymmärtänyt enkä edelleenkään ymmärrä kaikkia PES 3:n asetuksia, säätöjä ja ominaisuuksia. Onko Konamin pelit liian monimutkaisia mulle:confused:
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Eddy93 sanoi:
Tänään oli peli tullut postiluukkuun :)

Peli tuntuu ja näyttää hyvältä PSP - peliltä, mutta mä oon ihan pihalla kuin lumiukko noiden asetusten, CGC - juttujen yms. kanssa. Ja vaikealla englannin kielellä kirjoitettu opas ei ainakaan auta mua tämän jutun kanssa...

Voisko joku vähän kertoa noista jutuista, ja mahdollisesti suomentaa osan ohjekirjasta. Muuten ei tuu mitään tästäkään...

BTW, en ymmärtänyt enkä edelleenkään ymmärrä kaikkia PES 3:n asetuksia, säätöjä ja ominaisuuksia. Onko Konamin pelit liian monimutkaisia mulle:confused:
Miksi meiltä kysyt?

Isäsihän pelin sinulle osti? Sama herra suomensi sinulle Metal Gear Solidin, Metal Gear Solid 2sen ja Metal Gear Solid 3sen ennen kuin aloit Portable Opsia pelaamaan, vai oliko sisarus tai äiti? Kuitenkin sinun pitäisi
a) ~14 vuotta vanhana(veikkaus) ymmärtää englantia sen verran että luonnistuisi pelaaminen ilman muiden apua, enintään sanakirjan kanssa
b) pyytää apua siltä ihmiseltä joka suomensi sinulle edellisetkin osat...
c) ymmärtää että Portable Opsia ei pelata ennen kuin on läpäisty vähintään MGS, MGS2 ja MGS3.

R&C olisi varmaan ollut parempi vaihtoehto tosin siinä menisi vitsit vähän ohi... On muuten loistava peli, vaikkakin aika lyhyt. Molemmat ovat selvästi PSPn parhaimmistoa, Valkyrie Profilea unohtamatta. Ei se ohjekirja mitenkään vaikea ole, paitsi jos se on ruotsiksi, kieli joka on ylitsepääsemätön este monille suomalaisille. Yleistän ja pyydän siitä anteeksi. Jos ruotsiksi olisi niin sitten voisin jo auttaakin. Ne valikot on kyl aika (k)ankeat, ohjekirjoihin en ole koskenut vuosiin. Kannattaa oikeasti pyytää apua vanhemmilta, niin minäkin tein ja sain selville että en pelannutkaan Zeldalla... :eek:

PS. En yrittänyt olla ilkeä tai mitään. Oikeasti. :D Kannustin englannin opiskeluun. Käytännöllinen kieli joka kannattaa oppia kunnolla. :) Tosin olisi siitä ruotsistakin apua jos vaikka risteilyllä sattuisi törmäämään johonkin mielenkiintoiseen naikkoseen tai mieheen, sama se. Niin ja onhan siitä muutakin apua, jos vaikka eksyy Sipoon metsiin tai jtn. :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

The Great Samu sanoi:
Miksi meiltä kysyt?

Isäsihän pelin sinulle osti? Sama herra suomensi sinulle Metal Gear Solidin, Metal Gear Solid 2sen ja Metal Gear Solid 3sen ennen kuin aloit Portable Opsia pelaamaan, vai oliko sisarus tai äiti? Kuitenkin sinun pitäisi
a) ~14 vuotta vanhana(veikkaus) ymmärtää englantia sen verran että luonnistuisi pelaaminen ilman muiden apua, enintään sanakirjan kanssa
b) pyytää apua siltä ihmiseltä joka suomensi sinulle edellisetkin osat...
c) ymmärtää että Portable Opsia ei pelata ennen kuin on läpäisty vähintään MGS, MGS2 ja MGS3.
Itse asiassa, ostin pelin itse. Samalla tämä on ensimmäinen MGS - peli, joka on tähän talouteen eksynyt.

Ja lisää vastauksia...
a) helpoimmat jutut luonnistuu tosta vaan, ja jotkut monimutkaisemmatkin, mutta Konamin ohjekirjat tuntuvat olevan tosi hankalia luettaviksi.
b) kukaan ei ole edelleenkää suomentanut mulle edellisiä osia, koska niitä mulla/meillä ei ole.
c) HAH! Mähän pelaan, vaikka MGS - sarjan juonet menisivätkin tuossa järjestyksessä. Ihan sama! Mua kiinnostaa tällä hetkellä vain ja ainoastaan tämä MGS - peli.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Nyt olen vähän enemmän perillä noista kaikenlaisista asetuksista ja tilastoista, mutta CQC - näppäimet tuottavat vieläkin ongelmia.

Kun hiippailen vihollisen taakse, en osaa kuin ottaa siitä kiinni ja ehkä heittää maahan.

Kertokaapas mulle jotain hyviä CQC - taktiikoita.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

PO:ssa ei muistaakseni voinut muuta kuin kiristää vihuista tietoa jollain napilla ja tyrmätä sekä heittää solttu maahan. Muistaakseni siis.

Lyöntikombojakin taisi olla se tasan yksi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Zoukka sanoi:
PO:ssa ei muistaakseni voinut muuta kuin kiristää vihuista tietoa jollain napilla ja tyrmätä sekä heittää solttu maahan. Muistaakseni siis.

Lyöntikombojakin taisi olla se tasan yksi.

Kun peliä en kuukausiin ole pelannut mutta eikö siinä vaihdellut heitot hahmojen mukaan viitaten Raidenkovichiin jolla on mahdollisesti se yhdestä iskusta lamauttava ote... Tai ehkä sitä ei ollutkaan, nyt en ehdi kokeilla kun peli on ties missä, eikä konekaan toimi ilman kolvausta, tai uuden ostoa. Tai toimii kyllä mutta ääniä ei saa ulos :( Sais kyl tulla jo Slim & Lite valkoisena...

Noilla CQC komboilla ei oikein tee mitään jos nyt ei tahdo läpäistä kenttiä tappamatta ketään sillä puukko on paras ja toimii aina. Tosin sitten tulee tappoja, yleensä kyllä kentät läpäistään ketään tappamatta tai kolkkaamatta tajuttomaksi... Puukko kuitenkin toimii paremmin kuin mikään CQC-kombo. Ärsyttää muuten niiden vartijoiden likinäköisyys niin ja se että pilasivat Frank Jägerin. Siis
Gray Foxin eli Nullin
Tai siis eivät pilanneet, mutta nyt se olikin paljon vanhempi kuin olisi oikeasti pitänyt olla... Time paradox anyone... No joo ihan sama se minulle on sillä mies on silti loistava.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Eddy93 sanoi:
Nyt olen vähän enemmän perillä noista kaikenlaisista asetuksista ja tilastoista, mutta CQC - näppäimet tuottavat vieläkin ongelmia.

Kun hiippailen vihollisen taakse, en osaa kuin ottaa siitä kiinni ja ehkä heittää maahan.

Kertokaapas mulle jotain hyviä CQC - taktiikoita.

Itse en muista käyttäneeni CQC:tä koko pelissä kuin kerran (osana tehtävää). Joukkojen keruu: Tainnutat M9:llä, ei tarvii CQC:llä kikkailla. Sitä ennen ripottelet oman jengisi kentälle sopiviin kohiin, ettei taintuneen raahausmatka boksille ole liian pitkä. Sen jälkeen radiolla yhteys Campbelliin ja homma sitä myöten selvä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

Eddy93 sanoi:
Ja vaikealla englannin kielellä kirjoitettu opas ei ainakaan auta mua tämän jutun kanssa...

Ai niin, pelin ikäsuositus on 16+, joten hittojako tässä neuvomaan :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid: Portable Ops

The Great Samu sanoi:
... ...olisi siitä ruotsistakin apua jos vaikka risteilyllä sattuisi törmäämään johonkin mielenkiintoiseen naikkoseen tai mieheen, sama se. ...
Eipä se nyt ihan sama voi olla... :D
(Toutal offitoppi mutta antaa kukkia. Juu juu huumoria.)
 
Ylös Bottom