Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid Touch [iPhone / iPod Touch]

Paolo

Active Member
Nyt kun Metal Gear Solid Touch on ilmestynyt, oli aika siirtää spekulointi- yms. viestit omaksi ketjukseen.

T: KonsoliFIN-ylläpito

----------------------------


Konamin saitilla uusi teaseri.

Olenko ainoa kenellä tuosta tulee mieleen Xbox 360:n power button?

Huutomerkki, voisikohan olla ACiD Xboxille...?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4

Olenko ainoa kenellä tuosta tulee mieleen Xbox 360:n power button?
Et ole ainoa. Sama mielleyhtymä mullekin tuli. Jäin tosin myös miettimään, onko tuo "A next" pelkkää engrishiä, vai kätkeytyykö siihenkin jokin vihje.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4

Kyllähän tuo Xboxin power buttonilta näyttää. Nythän ne huhut ja kaiken maailman spekulaatiot vasta alkavat. Ehkä se on juuri ollut Konamin tarkoituskin...

Olisihan tämä ihan mukava lisä boksin pelitarjontaan, vaikka itselle peli luultavasti olisikin alelaari kamaa
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4

GT:lle löytyy hyviä vaihtoehtoja ihan X0:n omasta valikoimasta. Esim tammikuussa tuleva Simbinin tekemä Race Pro vaikuttaa erittäin hyvältä.

Forza 2 on Microsoftin suora vastine Gran Turismolle. Onko tuo Race Pro tulossa vain Xbox 360:lle?
Vähän menee kyllä OT puolelle :eek:

Onko joku jo pähkäillyt mitä tuo "A next.." meinaa
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4

Onko joku jo pähkäillyt mitä tuo "A next.." meinaa

Eikös tuo "A" viittaisi siihen että tämä mysteeriprojekti olisi vain yksi monista kehitteillä olevista ja samoihin aikoihin julkaistavista peleistä Metal Gear sarjassa? "The" tarkoittaisi yhtä ja ainoaa nimikettä..? (tai sitten kyseessä vain japanialaisten kielioppivirhe)

Kunnon "mind fuck"in ovat kyllä saaneet muutamaan merkkiin sisällytettyä. :D Markkinamiehet FTW!
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4

PS-miesten parkumisen määrä netissä tulee sitten olemaan eepistä luokkaa, kun tämä julkistetaan. Pelkät huhut tuntuvat jo olevan joillekin liikaa, joskin tuo tiiserisivusto on jo aika suora vihje. Peli ei itseä tosin kiinnosta pätkääkään, mutta eiköhän Konamille ilmainen raha kelpaa sen verran että porttaavat XO:lle.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4

Kuva

Aika selvä tapaus minun mielestäni. En kuitenkaan usko, että kysessä olisi MGS4 vaan joku muu. MGS1 HD grafiikoilla Live Arcadesta voisi olla nannaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4

Tuo viimenen kuvio ei ole samanlainen ton boxin virtanappulan kuvan kanssa. Siinä pylpyrässä on ! ja boxin nappulassa on pelkkä suora viiva..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4

Kuva

Aika selvä tapaus minun mielestäni. En kuitenkaan usko, että kysessä olisi MGS4 vaan joku muu. MGS1 HD grafiikoilla Live Arcadesta voisi olla nannaa

Menohan on melkein yhtä mieletöntä kuin rapakon toisella puolella. Olen kyllä nähnyt vielä persoonallisempia spekulaatioita, mutten kuitenkaan väitä että tuo olisi millään tavalla huono.
Olisiko kuitenkin parempi ensin ihan odottaa, tällä tyylillä voi joku vielä pettyä.
Taaskaan, en väitä ettei MGS4:sta tultaisi jossain muodossa nähtyä XO:llakin, vain sitä että Kojima itse ei sitä tahtoisi.

Onko yhdellä miehellä muka niin paljon valtaa Konamilla?

Kun pistetään mahdollinen voitto ja uskollisuus vaa'alle, niin siinä tuntuu aina tulevan voitto ensisijalla.
Jos Kojima tempusta kettuuntuu, voihan tämä aina lähteä kävelemään, saadaan ainakin uusia tuulia pelisarjaan, ja eikö tämä jo todennut jättäneensä Metal Gearin muiden käsiin. Mitä sitä sitten enää murehtia Kojiman mielipidettä? Kääntäkää se peli, loppuupahan typerä eipäs-juupas-kinastelu.
Konamille olisi äärimmäisen kannattavaa kääntää MGS4 XO:lle, sillä tästäkin leiristä löytyy selvästi sarjan ystäviä. Jos kerran käännetään XO:lle niin miksei myös PC:lle? Kyllä joku PC-pelaajakin varmaan tykkää, sitten ei jää kukaan ilman.

Paitsi Wii-pelaajat, jotka viimeistään nyt tietävät kyllä minkä konsolin ostivat ja millaisia pelejä sille voi odottaa. Turha itkeä, ei oo teitin vika, syyttäkää kehittäjiä joiden mielestä Wii soveltuu parhaiten koko suvulle, eikä kukaan sitä tai sen pelejä edes tahtoisi ottaa tosissaan(?!)
kiitti.

Pakko mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta uskon että sinulta löytyy huumorintajua: Olet oikeassa, yritin taas parhaani puffata Wiitä ja PS3:sta, kuka sillä XO:lla mitään tekee, ette ainakaan te omistajat ja senhän tietää parhaiten konsolia omistamaton. :rolleyes:
(älkää ihmetelkö jos ette tajua, ihan vain sitä että kirjoitin ihan mitä tahansa, sen saa kuulostamaan loukkaukselta, fleimaamiselta tai toisen laitteen puffaamiselta, kunhan parhaansa tekee. Ärsyttääkö? No totta ketussa!)

Miksei kukaan ota AC!Dia DSi:lle tai iPhonelle tosissaan, varsinkin kun olisivat kyseiselle sarjalle aivan mahtavia alustoja, molemmat. Vaikka tuo uusi Metal Gear olisi XO:lle toivotaan nyt kaikki oikeen kovasti että Metal Gear-sarjaa nähdään vielä taskukoossa.

PS. Kelatkaa, entä jos ollaan kaikki väärässä ja toi onkin tyyliin joku pachinko-peli. ;)

tl;dr

uusi Metal Gear, mahdollisesti iPhonelle, DSi:lle tai XO:lle, älkää kuitenkaan hakatko kiveen tota alustaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4

Eiköhän se MGOnline ole. Tai sitten jotain ihan muuta eikä edes XOlle.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4

Kyl toi kuva mun mielestä enemmän vaikuttaa iPhone tai DSi Ac!dille kuin Xbox-versiolle. Ei tuo vihreä valo ja virtanappi minun mielestä ole tuossa se pointti vaan i + !.

Ei mua kyl Xbox-versiokaan haittais mutta eipä kyllä kiinnostaisikaan kovin paljoa. Yhdentekevä pelisarja mulle, joskus tosin saatan noita PSP:lle olevia MG-pelejä testata :-|
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4

Ei, se ei ollut yksi päätön NeoGAF-teoria, vaan yksi päätön NeoGAF-pila. Metal Gear Soda on siis täysin keksitty juttu.
Hahah! Oli pakko lukea nyt ketju loppuun asti. Aika käsittämätön juttu kaikkinensa. No, katsotaan, mitä sieltä sitten OIKEASTI oikeasti lopulta tulee. :)
 
Ylös Bottom