Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid - Twin Snakes, codec-frequency

Limbo

New Member
Jep, eli alkutaipaleella tarinassa (Revolver Ocelot on juuri kohdattu ensimmäistä kertaa) ja jo nyt :confused:

Ongelma on siis Merylin taajuus. Pitäisi kontaktoida neito codecin avulla ja vinkki on, että taajuus löytyisi "back of the package", mutta olen kierrelyt ja kaarellut kaikki, lähes paketinomaiset esineet paikat ja ihmiset, mutta mitään ei ole löytynyt, eli jotain ymmärrän väärin tai sitten jotain on mennyt ohi, mutta mitä?
 
Vastaus: Metal Gear Solid - Twin Snakes, codec-frequency

Kaikki paketinomaiset?

Myös sen paketin, jossa itse pelilevy hengailee ;)
 
Vastaus: Metal Gear Solid - Twin Snakes, codec-frequency

Jep, eli alkutaipaleella tarinassa (Revolver Ocelot on juuri kohdattu ensimmäistä kertaa) ja jo nyt :confused:

Ongelma on siis Merylin taajuus. Pitäisi kontaktoida neito codecin avulla ja vinkki on, että taajuus löytyisi "back of the package", mutta olen kierrelyt ja kaarellut kaikki, lähes paketinomaiset esineet paikat ja ihmiset, mutta mitään ei ole löytynyt, eli jotain ymmärrän väärin tai sitten jotain on mennyt ohi, mutta mitä?

Pelilaatikon... Muistaakseni jossain kuvassa oli tuo Merylin taajuus.
 
Vastaus: Metal Gear Solid - Twin Snakes, codec-frequency

heh itse vedin juuri yhdeltä seisomalta kans pelin läpitte (ei oo GC-muistikorttia tullu vielä wiille hommattua :rolleyes:) ja samaan ongelmaan törmäsin. Lopuks sit meni hermot ja menin vaan siihen codeciin ja rämppäsin sitä lukua siinä vaan eteenpäin sairasta tahtia ja sit se lopuks tuli vastaa :D
 
Ylös Bottom