Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metallinen PS2-pädi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Korbenn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Korbenn

Member
Koska olen PES2:n Master's leagueta extremellä vaikaustasolla pelatessani onnistunut jo kaksi Pleikka-ohjainta rikkomaan, niin kysynkin:

Onko olemassa kestävempää metallista (esim. alumiinista) PS2-ohjainta saatavilla? Esim. jenkeistä. Sonyn oma ohjain kun on vielä usein hyvinkin hiostava niin tuollainen metalli pädi olisi nannaa.

metalliseen tanssimattoon olen törmännyt , samoin tuulettimella varustettuun padiin, mutta metallisesta padista en ole edes kuullut....

edit: Tuulettimella varustettu tanssimatto olis myös aika cool...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vink vink vaan itelles.

Olen kyllä yllättynyt jos Pleikka-ohjaimia ei ole koskaan tehty vaihtoehtoisista materiaaleista. Niin erikoista (ja tarpeetontakin) roinaa maailmalla näkee.

koitapa sitten selailla läpi Japanin suunnalla toimivia nettikauppoja. Sieltä tuollainen padi löytyy, jos mistään. Tai sitten vaan sorvin ääreen tee-se-itse -hengessä...

Täytyypä alkaa selailla Japania. Sorvia en osaa käyttää joten... voisi mennä ehdottelemaan johonki amikseen, että vääntäis tollasen. :)

Kiitti vinkistä.

Kattelin Logitechin ohjaimia netissä ja ne näytti aika hyviltä. Niissä on "siistit" nahkatoppauksetkin. Lisäksi luvattiin hyvää kestävyyttä.

Suomesta näitä ei varmaankaan saa (arveli Dosen myyjä). Osaako joku kertoa mikä (ehkä Brittiläinen) nettikauppa olisi hyvä?

Ylös Bottom