Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metro Redux

Nyt tuli tuo Last Light myös saatua loppuun ja kuten sanoin aikaisemmin en muistanut siitä mitään kuin vain kerran pelannut läpi. Se ei ole niin hyvä kuin 2033, onko se huono peli ? ei 2033 vaan on niin julmetun hyvä peli. Tässä on liikaa ihmisiä vastaan taistelua ja vaikka peli paikoitellen saavuttaa sen saman tunnelman kuin ensimmäinen osa on se suurimmaksi osaksi heikompaa tasoa. Osa chaptereistä tuntui aivan turhalta ja ne oli aika tylsiä ja peliin on lisätty typeriä boss taisteluita ja pakollisia action kohtauksia muutenkin liikaa. Toisaalta pelissä oli muutama todella loistava hiippailu osuus jotka toimi paremmin kuin 2033 vastaavat. Juoni kyllä toimi kuten ensimmäisessä osassa ja tapahtumat ja hahmot oli mielenkiintoisia. Nyt sitten odotellaan ensi vkl suu vaahdoten.
 
Melko loppupuolella peliä tullaan suon jälkeen juurakkokujaa pitkin laajalle kuopalle, jossa törmätään isoon karhun näköiseen hirviöön. Olen tappanut karhun, mutta en pääse pelissä eteenpäin. Pienemmät pedot on ison karhun ruhon kimpussa, mutta vaikka kierrän koko kuopan ympäri, en löydä aukkoa, josta jatkaa eteenpäin? Noita pienempiä ruhon kimpussa olevia petoja ei saa tapettua, vaikka kuinka niitä ampuisi? Mitä tässä pitäisi tehdä?
 
Viimeksi muokattu:
Melko loppupuolella peliä tullaan suon jälkeen juurakkokujaa pitkin laajalle kuopalle, jossa törmätään isoon karhun näköiseen hirviöön. Olen tappanut karhun, mutta en pääse pelissä eteenpäin. Pienemmät pedot on ison karhun ruhon kimpussa, mutta vaikka kierrän koko kuopan ympäri, en löydä aukkoa, josta jatkaa eteenpäin? Noita pienempiä ruhon kimpussa olevia petoja ei saa tapettua, vaikka kuinka niitä ampuisi? Mitä tässä pitäisi tehdä?


itsellä ainakin karhu lähti karkuun kun olin ampunut tarpeeksi ja kun menin jonkun pusikon läpi ne pikkuiset oli sen ympärillä ja kävelin vaan vasemmalta puolelta ohi.
 
itsellä ainakin karhu lähti karkuun kun olin ampunut tarpeeksi ja kun menin jonkun pusikon läpi ne pikkuiset oli sen ympärillä ja kävelin vaan vasemmalta puolelta ohi.
Kiitos, pitääpä kokeilla vielä kerran, kun pääsee duunista konsolin äärelle.
 
Ylös Bottom