Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime 2: Echoes

Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

No joo, kaikki tietää että se on kuitenkin jälleen maailman paras tai toiseksi paras peli, niin ei siitä tarvitse paljoa keskustella. :cool: En kyllä malta odottaa peliä. Pääsee jälleen sinne uskomattomaan seikkailuun. Tämä, MGS3 ja FFXII ovat odotetuimmat pelini. Eipä tästä ihmeempiä.
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

MP1 oli loistava, mutta kakkososaan odotan tiettyjä parannuksia. Esim. salaisia, kartassa näkymättömiä paikkoja oli loppujen lopuksi todella vähän, vaikka se on elintärkeä osa metroidia. Niitä kun olisi kakkososassa yhtä paljon kuin Super Metroidissa, niin olisi meikäpoika kyllä tyytyväinen :p

IMHO tuo moninpeli, mitä posse on ruikuttanut peliin,on aika turha eikä se mielestäni sovi metroidiin sitten pätkääkään. Mutta jos sellainen on kerran laitettu, niin toivottavasti se on myös tehty huolella.

Olin jostain lukevinani, että kakkososaan tulisi elementtejä Metroid Fusionista Dr. Eevil Sampan muodossa. Tämä olisi loistavaa, sillä se ja sen "fiilis" oli tehty aivan loistavasti Fusionissa. En ole ennen kokenut sellaista pelon ja pakokauhun tunnetta missään tietokonepelissä kun über aseistettu Evil Samus jahtaa sua sokkeloisessa luolastossa. Ainoa päämäärä on henkiinjääminen ja pakeneminen. Erittäin loistava ja toimiva idea.

Ehkä eniten peliltä toivon yksinkertaisesti sitä, että se on huolella ja ajankanssa tehty. Toisaalta nuo kriteerit tuntuvat täyttyvän melkein jokaisessa Miamoto-taideteoksessa, joten veikkaan että suklaata on tulossa ja paljon.
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

Tuossa metroid 2 on kululemma yksi pahimmista vastustajista,
Varmaankin SPOILER:
Dark Samus
ja pelissä saattaa olla kraid näin jossain kuvassa kraidin vähän aikaa sitten(en muista enää missä) jonka naama oli osittain metallia varmaan siksi kun sitä ammuttiin super metroidissa ja zero missionissa päähän? Jos se olisikin meta kraid kuten metroid 1 meta ridley :D
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

En odota kummoisia tuolta moninpeliltä ja itse asiassa se ei edes kiinnosta minua. Täytyyhän sitä toki jossain vaiheessa kokeilla edes kerran.

Vielä vähän aikaa...
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

FelisLeo sanoi:
En odota kummoisia tuolta moninpeliltä ja itse asiassa se ei edes kiinnosta minua. Täytyyhän sitä toki jossain vaiheessa kokeilla edes kerran.

Vielä vähän aikaa...

Sama juttu tuon moninpelin kanssa,ei oikein inspiroi,jotenkin tuntuu ettei sovi tämän pelin henkeen.
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

Lionman sanoi:
Sama juttu tuon moninpelin kanssa,ei oikein inspiroi,jotenkin tuntuu ettei sovi tämän pelin henkeen.

Ehkäpä moninpelistä tulee jotain todella spesiaalia. Normaali deathmatch ei ehkä sovi henkeen, mutta enpä usko sen huonontavankaan peliä. TimeSplitters ei ehkä saa tästä kilpailijaa moninpeli saralla...
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

Taannoisen Edgen MP:E-spesiaali sai mut kyllä entistäkin luottavaisemmalle mielelle. Toivottavasti yltää edeltäjiensä huimalle tasolle :)

Pitääpä muistaa laittaa ennakkotilaus menemään..
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

Mainosalert. Meillä on uusimmassa Pelaajassa testissä Metroid Prime 2 Echoesin demo, joka ainakin vakuuttaa täysin.

Thomas
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

Hmmh...traileri ei saanut minussa aikaan mitään ihmeväristyksiä. Paljon näytti olevan samaa vanhaa, mitä sinällään varmasti ihan mielelläni kuitenkin pelaan
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

Olipas hyvän näköisiä kuvia,kuola valuen niitä katseli,mutta olis ehkä syytä panna spoilausvaroitus tuohon linkkiin,kun näytti tuota tarinaakin siellä olevan.. ;)
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

Noh eipä ole enään hirveä odottelu ja odotan innolla tätä peliä, ensi kuussa palaa paljon rahaa konsolipeleihin kun tulee niin hyviä pelejä, kuten Halo 2, MP2 ja peli jota odotan itse eniten: Tales of Symphonia
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

Ikävää sinänsä 50Hz töllön omistajien kannalta, mutta jos tämä on se hinta, mikä on maksettava siitä, että pelit julkaistaan ajallaan Euroopassakin niin itse olen sen valmis mukisematta maksamaan.
 
Vastaus: Metroid Prime 2: Echoes

JarZa sanoi:
Ikävää sinänsä 50Hz töllön omistajien kannalta, mutta jos tämä on se hinta, mikä on maksettava siitä, että pelit julkaistaan ajallaan Euroopassakin niin itse olen sen valmis mukisematta maksamaan.

Sehän se on..
 
Ylös Bottom