Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Malefieus sanoi:Kiitokset Vouchereista, erityisesti Solid Vegetalle jolta niitä tulikin suurin osa. Vielä olisi 8 jäljellä jos joku sattuu tarvitsemaan. Nyt on sitten viimein pelattu peli läpi kaikilla kolmella vaikeusasteella eikä se Hypermode nyt mitenkään erityisen vaikea ollut. Kuolin vain kerran, lähinnä omasta huolimattomuudesta viimeisessä lopparissa, mutta kyllä se vähän haastetta lisäsi peliin. Ainakin olin huomaavinani joillain loppareilla uusia hyökkäystapoja mitä ei helpommilla vaikeusasteilla tullut vastaan. Normal tuntui ainakin Hypermoden jälkeen naurettavan helpolta, mutta kaitpa tuo aloittelijoille sopii paremmin. Vouchereita löysin pelistä yhteensä 26, noita ei kait ole tuota enenmpää? Ai niin, suosittelen hankkimaan sen "All Troopers Survived" creditin sitten normalilla, hypermodella se on lievästi tuskastuttavan vaikea hommata.
Solid Vegeta sanoi:Joo kiitti vaan itsellesi. Mulla on noita Crediittejä jo tarvittava määrä, ettei enää mulle tarvi lähettää. Hypermodessa taitaa olla kyse vain kärsivällisyydestä kun noi lopparit kestää vähän enemmän kuritusta.
Calathia sanoi:Mä en tajuu. Veteraanillakin on jo pomot tuskaa, tuskin uskallan kokeillakkaan hypermoodia Ja pidän itseäni kuitenkin suht hyvänä veteraanipelaajana...
Calathia sanoi:Mä en tajuu. Veteraanillakin on jo pomot tuskaa, tuskin uskallan kokeillakkaan hypermoodia Ja pidän itseäni kuitenkin suht hyvänä veteraanipelaajana...
Solid Vegeta sanoi:Ei se hypermode siis todellakaan ole helppo. Omat virheet korostuu melkoisesti, meinasin kuolla jopa alun Meta Ridley taisteluun. Etenemistä auttaa kun yrittää etsiä kaikki mahdolliset power upit ennen pomotaisteluita. Sitten kun antaa hypermoodin korruptoitua niin sitä voi käyttää luovasti.
Solid Vegeta sanoi:Mutkun sadalla prosentilla näkee hienot loppuvideot. Oikeasti täytyy kyllä kunnioittaa teitäkin jotka pärjäätte vähemmällä romumäärällä.
Solid Vegeta sanoi:ohjuksilla on minun mielestäni tässä pelissä vähemmän virkaa kuin edeltäjissä.[/I]
Ykkösessä ei todellakaan olleet. Supermissilet piti kyllä huolen reilusta ohjuskulutuksesta. Echoesissakin noita kului jonkun verran. Tässä Corruptionissa taas tuntuu beam rämpytyksellä saavan nopeimmin ja tarkimmin vahinkoa aikaan. Ohjuksia ei tullut koko pelin aikana juuri käytettyä. Kerättävät ohjuslaajennukset kattaa kuitenkin 50% kaikista esineistä, joten Retrolta todellinen moka että niille eivät mitään käyttöä keksineet.FelisLeo sanoi:Metroid Prime -pelien ongelma on koko ajan ollut se, että ohjukset ovat lähes hyödyttömiä.
Calathia sanoi:Solid Vegeta, ei ollut tuo pomo minkä sanoit vaan se pallo jossa hilluu niitä robottipuluja siinä ympärillä hirveet määrät. Ja kaikki mahdolliset energiatankin olen yrittänyt koluta mutta ei mulla ole muistaakseni kuin 6 tai 7 (Mielestäni energiatankkeja saa todella lineaarisesti eikä siten että ne pitäisi jotenkin erityisesti löytää, mikä on minustra sääli) . Mut joo, siin en nyt varsinaisesti mikään käsi ole ymmärtääkseni, mutta en näköjään paraskaan
Ostimpa tässä välissä Xbox360:nkin mutta silti on sen pelaaminen jäänyt vähemmällä kun tämä Metroid kutkuttaa ilta toisensa jälkeen
KovisSR sanoi:KovisSR
Homma on Metroidien kohdalla sellainen, että Samuksen täytyykin olla altavastaaja. Metroidit ovat olleet seikkailupelejä, mutta Corruptionissa seikkailua on selvästi korvattu toiminnalla, mikä sotkee genreasetelmia ja mistä seuraa juuri tuollaisia ajatuksia ja oletuksia sarjasta. Metroidien ideana on aina ollut se, että Samus on yksin valtavassa maailmassa ja nimenomaan seikkailee, ei räiski jenkkityyliin mässäilemällä.KovisSR sanoi:Tähän asti ei ole ainakaan vielä tullut sellaista fiilistä että pelihahmo olisi oikeasti "bad ass" kuten jossain Halossa vaan enemmänkin aina altavastaaja heti kun isot pojat tulevat kehiin.