Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Calathia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metroid Prime 3

Jooseppi sanoi:
Kuvia Mp3:sesta. Hyvälle näyttää, tulisipa uusi trailerikin.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=168371

Voiko aamun enää ihanammin aloittaa? Kiitos Joosepille linkistä, vaikka olisihan tuo ottanut silmään kun GAF:ia tulee melkein päivittäin seurattua.

Pelihän on kaunis, siis todella. Varsinkin tuo jossa Samuksen kasvot heijastuvat visiiristä. Swing! E3, haluan uuden videon MP3C:stä.

Retro on kuningas.

Edit: Haastattelu http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=119768
ja toinen http://playmagazine.com/index.php?fuseaction=SiteMain.showGamePage&Game_ID=578&page=1
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Meni kyllä aika lailla kokonaan kiinnostus tähän peliin koska nettipeliä ei ole luvassa (Eikä varmaan normaalia moninpeliäkään) ja sehän on itselleni edellytys että ostan pelin.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Pelimies__ sanoi:
Meni kyllä aika lailla kokonaan kiinnostus tähän peliin koska nettipeliä ei ole luvassa (Eikä varmaan normaalia moninpeliäkään) ja sehän on itselleni edellytys että ostan pelin.

Silti sulla on godfather ja nfs:carbon?
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Pelimies__ sanoi:
Meni kyllä aika lailla kokonaan kiinnostus tähän peliin koska nettipeliä ei ole luvassa (Eikä varmaan normaalia moninpeliäkään) ja sehän on itselleni edellytys että ostan pelin.

Mulla on ollut aina moninpelit erikseen ja yksinpelit erikseen, joten hankintalistalle menee, saas nähdä hankinko.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Jooseppi sanoi:
Silti sulla on godfather ja nfs:carbon?

No eihän nuilta peleiltä odotettu edes nettipeliä, mutta tähän se oli todella mahdollinen, joten... so? Mutta itse kyllä jätän hommaamatta kun ei pääse toisia nöyryyttämään Samuksella netissä.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Japle sanoi:
No eihän nuilta peleiltä odotettu edes nettipeliä, mutta tähän se oli todella mahdollinen, joten... so? Mutta itse kyllä jätän hommaamatta kun ei pääse toisia nöyryyttämään Samuksella netissä.

Onko joskus puhuttu edes nettipelistä Corruptionin yhteydessä? Ainoa mitä itse muistelen olisi ollut se WiiConnect 24-ominaisuus (mahdollisia lisätehtäviä, alueita, pukuja, aseita jne.).

Mutta aivan sama, jättäkää peli kauppaan jos ei yksinpelit kiinnosta. Itse en sitä virhettä tee ;)
 
Vastaus: Metroid Prime 3

On se sääli että Nintendo/Retro ei osaa käyttää huippupelien koko potentiaalia hyväkseen.
Varmasti saisi osaavissa käsissä Metroidista loistavan nettiräiskinnän, ei sen pakko olisi olla perusdeathmatchia.

Muuttaa, Metroid 1:stä vasta pelailen nyt ja hyvä peli sekin on :) Tulee kolmonenkin melko varmasti jossain vaiheessa hankittua.

Onko jossain ollut juttua talletussysteemistä? Toivottavasti nyt olisi vapaa tallennus, tallennuspisteet on niin jotain viimesukupolvea.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

darkone sanoi:
Muuttaa, Metroid 1:stä vasta pelailen nyt ja hyvä peli sekin on :) Tulee kolmonenkin melko varmasti jossain vaiheessa hankittua.

Onko jossain ollut juttua talletussysteemistä? Toivottavasti nyt olisi vapaa tallennus, tallennuspisteet on niin jotain viimesukupolvea.

NES:in Metroidia vai ;)

Ei ole tietoa tallennuksesta, itselleni kelpaa edelleen nuo save-huoneet. Mutta ainakin Retro on haastatteluissa ilmoittanut kuuntelevansa palautetta faneilta, joten muutos saattaa tulla tallennukseen. E3:lla taitaa tietoa sadella enemmän.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Pelimies__ sanoi:
Carbon on autopeli ja Godfather rajatapaus ;)

No autopeligenrehän oikeastaan huutaa nettipeliä ;)

Itse kyllä vihaan tuota tallennushuonesysteemiä :mad: Pelissä kuin pelissä.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Ainakaan Prime 2:n ja Huntersin moninpeli ei ollut kovin erikoista. Metroid on yksinpelisarja. Hyvä, että keskittyvät siihen, eivätkä pistä paukkuja hommaan, jonka muut pelit tekevät paljon paremmin.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Olen varmaan ainoa, joka ei jaksanut pelata alkuperäistä Metroid Primeä läpi? Kun tuli niitä kummitusmonsuja, joita oli niin äärettömän rasittava tappaa, meni pelistä viimeinenkin mielenkiinto.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Linkitys sanoi:
Olen varmaan ainoa, joka ei jaksanut pelata alkuperäistä Metroid Primeä läpi? Kun tuli niitä kummitusmonsuja, joita oli niin äärettömän rasittava tappaa, meni pelistä viimeinenkin mielenkiinto.
Ne helpottuu reilusti hetken päästä.

Ite ostin ykkösen joskus pari vuotta sitten ja pelasin ~10-20 % ja kyllästyin, nyt aloitin uusiksi ja kohta pelattu läpi.
 
Ylös Bottom