Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Calathia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metroid Prime 3

Ei löydy sieltä. Kenties noita kanavia ei voi poistaa sen takia, koska ne tuli firmware päivityksien mukana. MP3:C todennäköisesti laittoi osan Jenkki-kanavista 3.0 firmware tarkistuksen ohella. Tuskinpa tuo on mikään Nintendon keino tunnistaa modatut Wii:t tuolla tavalla.

Pelkkä ohjelmointivirhe mahdollisesti. Ei Wii loppujen lopuksi ole tarkoitettu Region Free konsoliksi muutenkaan.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Joo tuo jenkki-Metroidi tosiaan tuo tullessaan nuo kanavat tuplana. Ei saa pois. Eipä tuo haittaa, iteki tuon nyt vihdoin sain, ja mahtava peli :D Ei haittaa kanavat mitään.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Kaveri on tällä hetkellä Jenkeissä työharjoittelussa. Osti pelin ja lähetti sen tänne Suomeen postissa. Ei siinä pahemmin muuta vaadita.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

seli seli darkblade :P noo ei vaan uskotaan uskotaan :)

joo tuplakanavat tulee, pienellä kikkailulla tuonkin voi välttää, ohjeet löytyvät interwebistä ;)
(siihen liittyy vaan yksi semmoinen toimenpide mitä en pidä kovinkaan terveellisenä wiille, meinaan virtajohdon irroittaminen firmware päivityksen aikana :/ noo, kyllä monet (tosi monet kommenteista päätellen) on tuossa onnistuneet ilman seuraamuksia. itse tyydyin suosiolla tuplakanaviin, siellähän ne on poissa silmistä seuraavalla sivulla:) )
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Omistin kumpaisetkin Metroid Primet Gamecubelle, mutta kumpaakaan en päässyt läpi (välillä liian vaikeat bossit ja jumiin jäi välillä totaalisesti:o Pelit olivat hyviä, mutta pelattavuus ei oikein ikinä tuntunut niin luontevalta (osasyynä tähän yhdestä tatista liikkuminen ja kääntyminen:confused: ), mutta nyt kun Metroid Prime 3 käyttää perinteisiä FPS-kontrolleja (tai voiko niin sanoa edes Wiin kohdalla:D ), mutta enivei, niin uskon pelaamisen olevan nyt todella luontevaa ja sekin on hyvä itselleni, että peliä ei enää pidetä aivan yhtä vaikeana kuin kahta ekaa. En katsos jaksa menettää hermoja ja myydä lopuksi pelin pois (kuten kävi Metroid Prime 1&2:lle:o ) Hankintaan siis menee ja uskon tämän olevan se "The Definitive Metroid Prime"! (Eikä pelkästään tarinan takia.)
 
Vastaus: Metroid Prime 3

mano sanoi:
nyt kun Metroid Prime 3 käyttää perinteisiä FPS-kontrolleja (tai voiko niin sanoa edes Wiin kohdalla:D )
Periaatteessahan kontrollit on ihan niinkuin ennenkin, eikä siinä kontrollipuolella pitäisi olla vaikeuksia Cubellakaan. Nappula pohjaan ja tähtäin lukittuu 100% vastustajaan ---> ei pitäisi olla hirveän vaikeaa enää liikkua. Kääntää vaan tattia ihan niinkuin missä vaan seikkailupelissä.

Nyt corruptionissa taitaa sitten tulla vaikeusastetta sen verran lisää ohjauksiin, että pitää liikuttaa vielä lukituksen lisäksi tähtäintä motella (?). Näin olen ymmärtänyt, mutta en ole aivan varma lukittuuko se tässäkin 100% vai pitääkö motea vielä heiluttaa.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Pibe sanoi:
Nyt corruptionissa taitaa sitten tulla vaikeusastetta sen verran lisää ohjauksiin, että pitää liikuttaa vielä lukituksen lisäksi tähtäintä motella (?). Näin olen ymmärtänyt, mutta en ole aivan varma lukittuuko se tässäkin 100% vai pitääkö motea vielä heiluttaa.

Corruptionissa voi valita käyttääkö vanhan mallista lukitusta vai uudenlaista, jossa vain kuvakulma lukittuu viholliseen ja tähtäys on edelleen vapaa. Peliä pelaamattomana tuo jälkimmäinen vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta. Ja tässä pelissä tuskin tuota lukitusta tarvitsee käyttää niin paljoa, koska tähtäys luonnistuu muutenkin.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Sen voi valita. Eli vanhanlaisen tähtäyksen tai uuden, jossa vain katse lukittuu, mutta tähtäin siirretään ruudulla itse. Lisäksi voi säätää normaalin kääntymisen herkkyyttä eli kuinka pienestä tähtäimen siirrosta myös kamera kääntyy.

Uusi tähtäystapa ja täysi herkkyys on se, miten tätä kuuluu ja on järkevä pelata.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Kannattaa muuten katsastaa Gametrailersin review. (olikohan joku laittanut jo... no tulipahan uudestaan jos oli) Himot peliin nousi entisestään, vaikka yksi negatiivinen asia mainittiinkin positiivisena tuolla. "Action packed" ja "Metroid" ei mun mielestä sovi samaan lauseeseen. Rauhallinen Prime 1:n rytmitys oli mahtavaa. Se kuulostaa kuitenkin hienolta, että erilaisia maagisia maisemia on taas luvassa yllin kyllin :)

Kakkonen ei innostanut enää pätkääkään, mutta tämä on tarpeeksi erilainen, joten innostus on noussut edes hieman uusiksi metroidia kohtaan.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Tuli tuota viikonloppuna kaverilla kokeiltua, aivan uskomattoman mahtavan tuntuinen peli, vaikka onkin aika toimintapitoinen. Ja ihan nättikin on, vaikka odotin että olisi ollut vielä vähän nätimpi. Sais jo ilmestyä prkl! :D

-i-
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Mistäs meinaatte käydä omanne julkaisupäivänä hakemassa? Itse suuntaan todennäköisesti Pelimieheen tai Kärkkäiseen aamuvarhaisella. Vinkkejä otetaan vastaan jos on tietoa mistä Oulussa löytyisi halvimmalla (ja nopeiten).

edit: Olin nyt kuukautta etuajassa suuntaamassa kauppoihin, voisihan noita julkaisupäiviä opetella lukemaankin. No kuukauden päästä paremmalla onnella. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metroid Prime 3

Volle sanoi:
Mistäs meinaatte käydä omanne julkaisupäivänä hakemassa? Itse suuntaan todennäköisesti Pelimieheen tai Kärkkäiseen aamuvarhaisella. Vinkkejä otetaan vastaan jos on tietoa mistä Oulussa löytyisi halvimmalla (ja nopeiten).

edit: Olin nyt kuukautta etuajassa suuntaamassa kauppoihin, voisihan noita julkaisupäiviä opetella lukemaankin. No kuukauden päästä paremmalla onnella. :)

halvimmalla pääsisit varmaan jos veisit gamestoppiin kolme vanhaa peliä, varaisit pelin ja maksaisit siitä kokonaisen euron. Tuolla www.play.com on pelit yleensä halpoja. Suosittelen, vaikka onkin pari kertaa peli eksynyt matkalla, mutta pian ne lähettävät jo uuden.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

The Great Samu sanoi:
halvimmalla pääsisit varmaan jos veisit gamestoppiin kolme vanhaa peliä, varaisit pelin ja maksaisit siitä kokonaisen euron. Tuolla www.play.com on pelit yleensä halpoja. Suosittelen, vaikka onkin pari kertaa peli eksynyt matkalla, mutta pian ne lähettävät jo uuden.

Juu tuosta Gamestopin kampanjasta oon lukenutkin, harmi vain kun ei Oulusta liikettä löydy. BlahDVD:stä oon löytänyt tähän mennessä parhaan hinnan, että jos ei kotimaiset laske hintaa julkaisuun mennessä niin taidan pistää tuolta tilauksen vetämään.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Volle sanoi:
BlahDVD:stä oon löytänyt tähän mennessä parhaan hinnan, että jos ei kotimaiset laske hintaa julkaisuun mennessä niin taidan pistää tuolta tilauksen vetämään.

Metroid lähtisi The Hutista 5 puntaa halvemmalla (postikulut sisältyvät hintaan täälläkin):
http://www.thehut.com/hut/8632244.product

Ja jos teet tilauksen tällä viikolla, koodilla price5dash saat vielä ylimääräisen 5 % alennuksen.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

Vähän on kyllä koominen toi Hurmeen arvostelu MP3sta kun se on sitä samaa same old same old, mutta sama mies antaa halo 3lle enemmän pisteitä kuin Honkala! Tosin Hurme nyt onkin selvä xbotti, mutta jotain rajaa nyt kuitenkin. Ei ehkä sama ero kuin Pelaajan Jannen Eye of Judgmentin ja halo 3n arvosteluissa, mutta pistää silti miettimään. Miten sellainen peli kuin Metroid voi hävitä halolle millään osa-alueella, paitsi no ne nyt on eri genreä joten Metroideissa ammutaan vähemmän ja tutkitaan enemmän. Kontrollitkaan eivät vaikuta arvosanoihin millään tavalla eikä fysiikan mallinnus tai tarina... Tai no ainakaan mitenkään negatiivisesti... Olkoon. halo on pelihistorian paras trilogia :D, not. Ärsyttää arvostelijoiden fanipoikuus, kun ei voida omasta lempipelistä sanoa mitään negatiivista. Jotkut ei vaan osaa. Tai sitten ei vaan osaa arvostaa suht helppoa ongelmanratkaisua... Makunsa kullakin, mutta silti. Go with the flow.
 
Vastaus: Metroid Prime 3

The Great Samu sanoi:
Vähän on kyllä koominen toi Hurmeen arvostelu ... blaa blaa...

Oletko pelannut molempia? Siis Halo3 ja MP3? Jos et, niin miten ihmeessä voit kommentoida asiasta mitään? Itsellä ainakin kiinnostus koko MP3 kohtaan on laskenut jatkuvasti. Eri asia olisi ollut, jos se olisi julkaistu vuosi sitten niinkuin alkuun lupailtiin.
 
Ylös Bottom