Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Tulihan se! Alkufiilis on mitä mahtavin, siis aivan tautisen loistava peli, tosin vasta noin 20min takana. Suosittelen lämpimästi jopa niille joille Metroid Primet Cubelle ei auennut, lähinnä kontrollien puolesta. Mutta yritän heittää tässä parempaa kuvaa, kun peliä olen enemmän pelannut.
Moninpeliä testasin yhden matsin Voettoa vastaan kun hän pelin tänään toi, lukemat olivat rumat 7-2 hänelle :)
Ah, Friend Code:

3050
1077
8399

Ja nimi on sama mikä nickkinä.

VoiP toimii pirun hyvin! Ja nettipeli myös, 7-1voitto Voetosta :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Lisäkkäähän minunkin koodi:

nimi: heplo
fc: 481104376573

Olisikohan tänään mahdollisuutta pelata nelinpeliä? Tulkaa tänne foorumille vaikka 17:30, niin sovitaan pelit.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

kolamies sanoi:
Siellä ollaan

Odotetaan hetkinen, jos joku muukin tulisi.

Edit: Voettokin näköjään tuli online, toivotaan että hänkin huomaisi tämän viestin.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Mihinkäs kaikki katosivat, onnistuisivatko uudet pelit?

Minulla on jo serveri pystyssä, eli kipin kapin sinne päin.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Kannattaa varmaan laittaa samanlainen threadi pystyyn tästä pelistä mitä itse laitoin mario kartista.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Tuollainen pelien sopiminen kannattaisi varmaan mieluummin järjestää pikaviestimillä kuin täällä...
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Oliskohan kolamies tulossa pelaamaan? Mää voisin tehä serverin niin saatas kolminpelit pystyyn. Sanoppas jos oot tulossa.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Väkisinkin alkaa pukata mieleen ajatus, että Metroid -sarjassa on tulossa perus deathmatch-kuraa. :( Metroidhan ei ole ollut niin sanottu "firts person shooter" vaikka ulkonäön puolesta sitä on monesti sellaisena pidetty.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Tulkaahan kaikki maholliset pelaamaan tänään klo 16.30, eikös vain?
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Oijoi, muutama tunti peliä takana, ja vaikuttaa aivan mahtavalta.

Yksinpeli toimii yllättävän hyvin. Vaikka Cuben Prime ei oikein iskenyt, Hunters on ollut varsin maukasta menoa toistaiseksi. Peli painottuu enemmän räiskimiseen, muttei lyö kuitenkaan yli, joten muutos enemmän kohti toimintapainottesuutta toimii. Ohjattavuus taas tuntuu yhtä luonnolliselta kuin hiiri-näppis-kombo, jotenka toivottavasti DS:llä nähdään myös muita FPS-pelejä.

Yhden kasetin moninpeliä oon päässyt kokeilemaan vain kaksinpelinä, mutta hauskaa oli silti. Harmi että bottien käyttö vaatii jokaiselle oman kasetin. Nettipeliä testailen jahka wlan-routerini saapuu.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

kaba sanoi:
Yhden kasetin moninpeliä oon päässyt kokeilemaan vain kaksinpelinä, mutta hauskaa oli silti.
Olihan se ihan hauskaa kun johdin 5-0, harmi että luovutit sen jälkeen :p
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

fDiamond sanoi:
Olihan se ihan hauskaa kun johdin 5-0, harmi että luovutit sen jälkeen

Eiku pelattiin eilen intissä ihan "oikeesti". Selvin päin sitä pärjäs jo vähän paremmin ;)
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

kaba sanoi:
Eiku pelattiin eilen intissä ihan "oikeesti". Selvin päin sitä pärjäs jo vähän paremmin ;)

Nyt on tainnu pojat pelata vähän väärässä paikassa :rolleyes:
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Millä senssillä pidätte ohjaustanne? Katselin tuossa eri forumeita ja kaikki näyttävät käyttävän maksimissaan 7, useat reilusti alle. Itselläni senssi on täppi 15.
 
Ylös Bottom