Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Draco sanoi:
Ja mitenkäs sen Gorea kakkosen saa vastaansa?
Sopisiko muuten matsi?
EDIT: Foorumeille on jo rekisteröitynyt Draco niminen henkilö...!:confused:

No koeta sitten vaikka Draco_
Näätkö siellä pomohuoneessa seinillä niitä juttuja? Ammu ne oikeassa järjestyksessä, oikealla aseella.

Matsia en nyt kerkeä.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Rekisteröidyn, sitten kun ehdin. Mutta olen tehnyt niin kuin sanoit, mutta muuta ei tapahdu, kuin että saan viestin, joka ei paljoa valaise. (Tai sitten en vain osaa lukea)
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

tänään aloin viimein pelaamaan tätä kunnolla...ei olisi kannattanut.
lyhyesti: pelasin useamman vmäisen kohdan läpi, hyppäsin vituiksi, samus kuoli koska tippui tyhjyyteen,"do you want to restart from last checkpoint?", no totta vitussa ja mihin peli minut laittaa, saatana kohtaan ennen noita kaikkia, vatun vattu.
ketkä apinat tän on suunnitellu, häpäisee koko prime sarjan nimen tämä pökäle.pelkkää vatun räiskimistä joka ei toimi paskanvertaa plus päälle vielä se että moni paikka täynnä portaaleja joista tulee vihuja kunnes ne tuhoaa.
tuhoa siinä sitten kun kymmenkunta kusipäätä räiskii päälle.

lopputulos tuon kuoleman jälkeen, DS kuoli.ensin se lensi oveen, sitten hain sen ja koitin toimiiko vielä, kyllähän se perkele henkiin heräsi mutta siinä vaiheessa napsahti lopullisesti jostain syystä ja väänsin koko paskan kahtia ja löin puukon kosketusnäytöstä läpi, kossin kuulokkeet lensi täysillä lattiaan hajoten palasiksi, taisivat vielä tehdä kenkääni sentin viillonkin, muuta selitystä en sille keksi.

taidan todellakin hakea johonkin vihanhallinta skeidaan, nyt kun muutenkin otin loparit duunista kun ei pää kestä ja aion mennä psykologille joka saa luvan todeta että olen työkyvytön.(jota todellakin olen, vihanhallinta ongelmat, alkoholiongelma ja koko työelämä masentaa.

vielä pisteenä ii:n päälle en ole edes koko konetta vielä maksanut kokonaan, viimeinen erä on joulukuussa.
noh ainakin hyvä syy ostaa lite.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

pelle sanoi:
tänään aloin viimein pelaamaan tätä kunnolla...ei olisi kannattanut.
lyhyesti: pelasin useamman vmäisen kohdan läpi, hyppäsin vituiksi, samus kuoli koska tippui tyhjyyteen,"do you want to restart from last checkpoint?", no totta vitussa ja mihin peli minut laittaa, saatana kohtaan ennen noita kaikkia, vatun vattu.
ketkä apinat tän on suunnitellu, häpäisee koko prime sarjan nimen tämä pökäle.pelkkää vatun räiskimistä joka ei toimi paskanvertaa plus päälle vielä se että moni paikka täynnä portaaleja joista tulee vihuja kunnes ne tuhoaa.
tuhoa siinä sitten kun kymmenkunta kusipäätä räiskii päälle.

lopputulos tuon kuoleman jälkeen, DS kuoli.ensin se lensi oveen, sitten hain sen ja koitin toimiiko vielä, kyllähän se perkele henkiin heräsi mutta siinä vaiheessa napsahti lopullisesti jostain syystä ja väänsin koko paskan kahtia ja löin puukon kosketusnäytöstä läpi, kossin kuulokkeet lensi täysillä lattiaan hajoten palasiksi, taisivat vielä tehdä kenkääni sentin viillonkin, muuta selitystä en sille keksi...

Nauroin hysteerisesti tuohon asti. En oo ite vielä noin fyysiseksi käyny vaikka kaukana ei oo ollu. Mutta joo, jos on vihanhallinnan kanssa ongelmia niin niitä kannattaa yrittää kyllä hoitaa. Tai oli mitä ongelmia tahansa, emt :l
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Täällä ei sitten vissiin enää ole pelaajia =/
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

En omista enää peliä.


xxxx-xxxx-xxxx WeePee
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Lisätkää minut uudestaan, sillä Friend Code vaihtui.
2964-4070 0960
Miks kukaan ei enää pelaa tätä?
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Draco sanoi:
Lisätkää minut uudestaan, sillä Friend Code vaihtui.
2964-4070 0960
Miks kukaan ei enää pelaa tätä?
Koska tämä alkaa olla jo vanha peli. Minua kuitenkin kiinnostaa edelleen pelaaminen (paljonkin) ja joskus voitaisiin pelata.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Lisäilkää 7283-8104-1891-4000,Ja jos joku kiltti kehatais pistää pelit tänä iltana käyntiin
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Noseblunt sanoi:
Koska tämä alkaa olla jo vanha peli.

KonsoliFIN tahtoo olla uusimman tekniikan perässä juoksevien teknofriikkien paikka, jolloin vuoden vanha peli on jo todellakin vanha ja sen hehkuttamisesta tulee usein sanomista.

Tämänhetkinen taloustilanteeni ei salli tuliterien kotiteatterien, HD-töllöjen ja uuden sukupolven kaikkien konsolien ostamista uutuuspelien kera kaikilla herkuilla niin tyydyn hehkuttamaan Tilt.tv:n teinimestassa hieman vanhempia pelejä, jotka ovat edelleenkin loistavia, vaikka niillä ikää jo kaksi vuotta osalla onkin.

Jaa niin: pelaan Metroid Prime: Huntersia päivittäin ja saan turpaani Wi-Fissä jatkuvalla syötöllä.
http://witendofi.com/wifitags/FelisLeo1980
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Hunters on loistopeli, siitä ei ole epäilystäkään. Näin hyvin toteutettua taskuräiskyttelyä ei ole toista olemassa. itse olen pelin reilun vuoden omistanut, mutten silti ole löytänyt oikein aikaa sitä pelata.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

rKarhu sanoi:
itse olen pelin reilun vuoden omistanut, mutten silti ole löytänyt oikein aikaa sitä pelata.

Johtunee siitä, että toiminnan oppiminen vie paljon aikaa. Ja Wi-Fi-pelaaminen on sitten kuin toinen peli kuuden uuden ja erilaisen Hunterin voimin.
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Terveeksi vain kaikille...

Lisää pelaajia kaivattaisiin Hunters-matseihin, FelisLeon kanssa pari matsia ollaan otettu ja kivaa on ollut, vai mitä Leo ;)
Eli kaikki halukaat vain nappaavat minun FC:ni tuosta sigusta ja heittävät vaikka yv:llä omansa minulle.
Peliä siis!
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

joo sain just mph:n ja luulin ettei kukaan enää pelaa sitä... mikä sun fc on?

miks pelaat jos saat turpaan koko ajan?? =)

ja muuten paljon sulla on ranking pointseja??
 
Vastaus: Metroid Prime Hunters: nyt verkkopelillä

Juuri lisäsin henkka123. Minun on 1289 5399 8594. Lisäilkääs niin päästään pelaamaan. Voisi joku kenties ilmoittaa pelistä?
 
Ylös Bottom