En ole pitkään aikaan thehunteria pelannut. Mutta nyt koitin viikonloppuna kaverin kanssa netissä. Kaikki ok.
Seuraavana päivänä piti jatkaa yksinpeliä, mutta peli alkaa sieltä mihin aikanaan jäin yksinpelissä, mutta tehtävät alkaa alusta. Olin myös koko kartan avannut, nyt auki oli vain se mesta missä saven aikana olin ollut.
Levelit, skilssit, perksit, aseet jne on tallessa. Mutta kaikki tehtävät jne nollaantunut.
Otin pilvestä saven ajalta ennen moninpeliä kun ajattelin sen vaikuttaneen, mutta sama homma.
Onko tuo jonkun päivityksen myötä nollaantunut, bugi vai mitä tapahtunut?
No selvisi sit tämäkin nyt vasta. Me oltiin eri alueella.
Tänään tajusin et ilman DLC:täkin on pari aluetta ja siirryin Eurooppaan niin siellähän oli tutut tehtävät ja kartta auki.
Ollaan kaverin kanssa sitä jenkkien mappia pelailtua muutaman kerran ja eilisestä sain kipinän yksinpeliin. Aamulla vedin sitä jenkkien storyä, kunnes piti kuvata kaksi karhua samaan aikaan. Ei toivoakaan. Sit löysin nuo alueet ja siirryin Eurooppaan.
Muistin taas miksi peli aikanaan jäi pelaamattomien pelien joukkoon. Nimittäin jousipyssy ja kettu. Aivan mahdoton..
Pelasin tänään 12-14, 16-17 ja 18-23. Eli 9h nopeasti laskettuna?
En nähnyt kettua, en kuullut sen ääniä, en löytänyt edes jälkiä! Löysin ruokapaikan jossa oli jotain elukan raatoja ja näytti et on niiden ruokapaikka yöllä. Mitään muuta en löytänyt. En juoma/nukkumispaikkaa.
Tuon jälkeen tuo ruokapaikkakin oli kartalla vain yksi merkki. Niitä raatoja ei ollut enää, eikä näkynyt hohtavia kohteitakaan.
Menin viereiseen linnaan telttailemaan ja heräsin yöllä. Ainuttakaan kettua ei missään.
Etsin ympäri aluetta koko päivän..katoin Googlesta apua kettujen sijainteihin, ei apua.
Katsoin YouTubesta videoita missä ihmiset juoksi ja ketut käveli päin..ei mulla. Eikä tosiaan jäljen jälkeä.
Tänä aikana en käytännössä löytänyt enää edes muiden eläimien jälkiä.
Turhautti ja otti päähän ja olin luovuttamassa aivan täysin. Tuskin olisin enää peliä avannut uusiksi. Siksi päätin jatkaa. Lopulta ostin sen kutsupillin. Tässä on aina rahat ihan loppu ja 6tonnille olisi ollut parempaakin käyttöä. Eikä tässäkään siitä ollut lopulta mitään hyötyä.
Tein lopussa videon youtubeen ja käytännössä sen päätteeksi luovutin. Olin jo pelin päävalikossa kunnes päätin vielä kerran yrittää ja lähdin yöllä kohti ruokintapaikkaa.
Olin kuitenkin taas luovuttamassa, kunnes ketun paritteluhuuto! Oikeasti eka huuto noin 8,5h jälkeen. Sen jälkeen karhu alkoi mesoamaan ja kettua ei kuulunut. Kunnes juuri luovuttamisen hetkellä taas huuto, sit nauhoitus päälle taas.
Lopulta näin ketun, ammuin ohi, mutta nyt sain jäljet ja sain seurattua ja lopulta sen tapettua.
Kaiken kaikkiaan tälläiset tehtävät on aivan perseestä. Tietty alue missä olla ja tietty ase, vieläpä sellainen mitä en muuten käyttäisi ollenkaan. Olisin voinut tuolla metsästellä niitä näitä ja joskus kun kohdalle olisi osunut niin olisin tappanut ketun. Mutta kun en jousipyssyä halua käyttää, niin tämä vain oli saatava alta pois. Nyt se on onneksi ohi. Jos ei olisi onnistunut, en olisi peliä enää käynnistänyt, niin kova turhautuminen oli..