Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS 2 Pelivinkit (SPOILEREITA!)

Umm..alussa Engine roomin sensoreissa on se mesta mitä pitää ampuu se vilkkuva, ammun sen ja kuuluu ääni et menis pois päältä mutta sitten kun kävelen niin se räjähtaaki..eli miks helvetis se viel menee räjähtää?
 
Riippuen vaikeus asteesta niitä välkkyviä ( eli c4 laukaisimia) on
1 - 3 , paras tapa varmistaa onko niitä viellä jäljellä on ampua
sen käytävän päässä olevan oven vieressä oleva jauhosäkki jolloin näet onko lasereita jäljellä..
 
eh ... löysinpä muuten uuden bonuksen USP suppressor tankkerilla, ilmoittelen kohta mistä löytää milläkin vaikeus asteella..

EDIT: Tähän mennessä joka vaikeus asteella suppressor ilmestyy
sinne laivan mastoon thermal gogglesseja alempaan kerrokseen.
Tavaran saa kun on pelannut pelin/tankkeri osuuden läpi pari kertaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Pelaan normaali tasolla, ja ammuin sen yhen, ja en naa toista tai kolmatta samanlaista siellä..kaikki mitä nään on semtexii..olen ampunu monet kerrat jauho säkkiin..keskimmäisestä lähtee kyllä laaserit...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cem0
Pelaan normaali tasolla, ja ammuin sen yhen, ja en naa toista tai kolmatta samanlaista siellä..kaikki mitä nään on semtexii..olen ampunu monet kerrat jauho säkkiin..keskimmäisestä lähtee kyllä laaserit...

Yksi ylhäällä katon rajassa ja toinen lattianpinnassa lasereiden lähellä. Nouse sen laatikon päällä missä oli ammuksia USP:n, niin voit laittaa palasiksi ylhäällä olevan.
 
Eli niiden sensoreiden paikat ovat , jos oikein muistan ensimmäinen sen ison virta paneelin päällä, toinen oikealla semtexin ja paneelin jossa keltainen varoitus kolmio välissä , vasemmalla seinässä olevan paneelin takana piilossa first person modessa R2 niin pääset ampumaan sitä kulmaan..
 
Heh kiitos kun kerroitte vaikka löysin ne jo =) Käytin Infrapunalasei ja naköyi hyvin ne palikat..
 
Kuinka ne metalgearin sivu kuvat pystyy ottamaan? Oon saanut otettua eestä ja siitä marine logosta, mutta en sivuilta. Pitääkö ne ottaa sieltä hallin ylätasoilta, jos pitää niin miten sinne pääsee.
 
Hoopo, siin hallis on ne boksit molemmil puolil, mee niitten eteen ja ota kuvat molemmilt puolilt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cem0
Pelaan normaali tasolla, ja ammuin sen yhen, ja en naa toista tai kolmatta samanlaista siellä..kaikki mitä nään on semtexii..olen ampunu monet kerrat jauho säkkiin..keskimmäisestä lähtee kyllä laaserit...
thank god mä älysin hakee thermal goglesit..niitä jutskia on monta, yks on ainaki aika korkeella, yks alhaalla..ja yks siinä keskellä tai sitten ei..en muista..aika easy thermalien kanssa..niillä ne oikeet boksit on vihreenä. muutoin niitä ei erota taustasta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cem0
Hoopo, siin hallis on ne boksit molemmil puolil, mee niitten eteen ja ota kuvat molemmilt puolilt.
hitto se oli karu tehtävä..mä menin sinne ylös, ja ammuin muutaman soltun nukkumaan:)
 
mä oon siinä Raidenin miinan purku jutussa, F paikka on vaikee..mistä saa supressorin? mulla on vaan se socomi jonka ((((((.snake))))))) .se outo mies antaa siinä alussa
 
Supressorit

USP : Laivan maston toisiksi ylin "kerros" ( thermal goggles kerrosta yksi alemmas ). Peli tarvii mennä (en ole kyllä varma) pari kertaa läpi...

Socom : Olikohan Strut F warehousessa ?

AKS-74u : Shell 1-2 Connecting Bridge juuri Strut G:n oven vieressä ( erään pomo taistelun jälkeen )..
 
Korjaan vähän Crisis

Socom: Se Snaken näköne äijä antaa, en muista nimee

M9: F osan ylä kerros oikean puoleinen huone

En tiiä saako äänenvaimentajaa socomiin siinä vaiheessa, itse olen kanssa juuri pommin purku hommis.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cem0
Korjaan vähän Crisis

Socom: Se Snaken näköne äijä antaa, en muista nimee

M9: F osan ylä kerros oikean puoleinen huone

En tiiä saako äänenvaimentajaa socomiin siinä vaiheessa, itse olen kanssa juuri pommin purku hommis.
NIIN!! ottaa saatanasti päähän ku tappaa yhen ja sata on kimpussa..sitten muistin..kuristus on keksitty..mutta ootko menny pommien purkuu läpi? mä en pääse pommin luo siinä eka paikassa mihin mennään raidenilla..eli toiseks viimenen pleissi..eli..strutt a pump facilitity...se on ihan mahdottomassa paikassa..sen luo ei pääse!!
 
Niin, mullakin meni kymmenisen minuuttia sitä tutkiessa, ja sitten huomasin että kun meet oikealta puolelta niistä rapuista ja putkien alta sinne sisään niin siel on ne punaset putket, ryömi niitten mukaisesti sinne pommin luo, koska sen alla voi ryömii. ;)

Meen kohta takas pelaa ku on sormet niin turtana 7 tunnin jälkeen :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Supressorit

USP : Laivan maston toisiksi ylin "kerros" ( thermal goggles kerrosta yksi alemmas ). Peli tarvii mennä (en ole kyllä varma) pari kertaa läpi...

Socom : Olikohan Strut F warehousessa ?

AKS-74u : Shell 1-2 Connecting Bridge juuri Strut G:n oven vieressä ( erään pomo taistelun jälkeen )..

Siis tässä viestissä tarkoitin mistä näihin aseisiin löytää supressorit enkä sitä mistä nämä aseet saa :)



ja BTW jos joskus tulee mieli kerätä dog tageja tai jotain muuta
ja huoneessa on monta vastusta nukuta/tainnuta heidät , coolantilla voit näet herättää nukkuvan/tajuttoman vahdin ja sitten kohdata vahdit yksi kerrallaan.
 
Eli tuota sen Socom supressori kannattaa käydä hakemassa heti
kun mahdollista sieltä Strut F warehousesta , etsikää aukinainen ilmastointi käytävä seinästä ja ryömikää sen kautta erääseen huoneeseen jossa on Socom bullets ja Supressor laatikkojen takana..
 
jes..pommi tehtävät suoritettu..kiitti että kerroit sen yhen pommin pleissin..oisin varmaan vieläki sitä ettimässä:)
 
Ylös Bottom