Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mgs2 Hypentappoa (sis. spoilereita)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikkois
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

mikkois

New Member
Mgs2 Hypentappoa

olen lukenut useita arvosteluja kyseisestä pelistä metacriticin kautta ja lähes jokaisen arvostelun pointti on ollut tämä, mitä tulee grafiikkaan, pelattavuuteen ja äänimaailmaan, peli on loistava mutta tarina on PASKA. useat arvostelijat kertoivat arvostelussaan pelin olleen yksi vuoden suurimmista pettymyksistä koska tämänkaltaisessa pelissä tarina on niin suuri osa peliä, monet väittivät jopa että tarina oli niin huono että heitä
alkoi vit**taan kuinka vuoden odotetuin peli on pilattu näin naurettavalla ja surkealla juonella. tiedän että peli on loistava ja tulen varmasti pitämään siitä mutta se on vain viihdettä eikä mitään sen enempää, kun näitä mgshypemessiasparas peli ikinä -sivuja lukee niin luulempa että monet tulevat pettymään koska odottavat peliltä aivan liikaa. mutta ei kannata kuunnella minua, tämä oli vain minun mielipiteeni. :rolleyes:

Anteeksi tietämättömyyteni SIR, menekin tästä heti lukemaan kaikki mgs2 foorumit etten ole näin jäljes kehityksestä.:cool:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkois
Anteeksi tietämättömyyteni SIR, menekin tästä heti lukemaan kaikki mgs2 foorumit etten ole näin jäljes kehityksestä.:cool:

Hyvä niin! Sillä ei ole järkeä olla kahta threadia (no kolme jos spoileri-threadi otetaan mukaan) samasta pelistä, tai jutut menee sekaisin. Tämä nyt vaan ihan kaikkien omaksi parhaaksi. Ei muuta.

Saanen kertoa tästä hieman , no ensinnäkin itse en todellakaan
ymmärrä mikä tarinassa on huonoa , se täydentää aukot ykkösosasta ja kertoo paljon lisää. Ainoa pointti on se että
pelaajat jotka haukkuvat tarinaa eivät 1. Ole ymmärtäneet sitä
2. Eivät pidä Raidenista.. jne.

se on luultavasti totta, nämä arvostelijat jotka juonta haukku on amerikkalaisia ja kaikkihan tietää että jenkit on tyhmiä ku saappaat eikä niihin uppoa mikään monimutkasempi juoni toisin ku japanilaisiin ja olen varma että juonessa ei ole mitään vikaa, kysehän on vain mielipiteestä, toiset tykkää bemarista ja naapurin erkki ajaa saabilla.

Ei sitten voinut laittaa niitä spoilervaroituksia etukäteen.
Minä en mikkois välitä jos haluat pilata peli- ja yllätyksen ilon itseltäsi, mutta me muut emme sitä välttämättä halua.

Kiitos ja hyvää loppuelämää vaan sinnekkinpäin.

No joo eihän tuolta spoilerilta oo voinu välttyä:( Kun peli julkastiin jenkeissä jo marraskuussa ja tottakai oon lukenu paljo nettisaitteja asiaan liittyen, niin kyllä se paljastu melkeen heti. Sinänsä sääli:( Mutta tuosta juonesta niin itsekin olen kuullut että se on melko monimutkainen, ja että monet jenkit eivät oikeasti ymmärtäneet sitä! Mutta sehän sopii minulle! Jenkkipelien juonet on taas yleensä...
Noh...
You know:)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom