Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS2 Substance

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ppn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ppn

New Member
Mitä siellä Cora Sell 2:ssa täytyy tehdä. Olen uinut siellä alemmassa kerroksessa, mutta en löytänyt mitään. Taas ylemmässä kerroksessa on joku "sähkömatto" josta ei pääse ovelle. Toivottavasti edes joku ymmärsi. :confused: :confused:

Jos peli on identtinen PS2 version kanssa niin pitää mutkitella ja uida sinne loppupäähän niin kauan kun tulee ovelle ja aukaista se.

1. sun pitää etsiä sieltä veden alta nikita.
2. nikitalla sun pitää ampua ilmastointi kanavasta huoneeseen jossa pressa on sähkölaatikko.
3. sähkö menee lattiasta pois ja meet puhu pressalle.
4. pressa antaa sulle lvl4 kortin.
5. sitten menet uudestaan sinne B1 ja uit sielta ihan perälle ja pelastat emman.

Mulla on vähän tyhmempi ongelma, eli kuinka pelin voi lopettaa kesken pelaamisen. Halossahan se onnistuu: start ja sitten save and quit, mutta kuinka tässä pelissä? Omat silmäni eivät moista löytäneet ohjekirjasesta, eikä pelin valikoista. Tuntuu vain aika oudolta napata virrat pois kesken pelin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Mulla on vähän tyhmempi ongelma, eli kuinka pelin voi lopettaa kesken pelaamisen. Halossahan se onnistuu: start ja sitten save and quit, mutta kuinka tässä pelissä? Omat silmäni eivät moista löytäneet ohjekirjasesta, eikä pelin valikoista. Tuntuu vain aika oudolta napata virrat pois kesken pelin.

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=10517

Kolmas sääntö.

Mutta vastataas tähän: Et mitenkään. Itse harmittelin samaa, mutta kuolema -> Exit on ainoa tai koneen reset. Sitä ei ole lisätty, koska PS2-versiossa sille ei ollut tarvetta. (Pelkkä mainstory ja pari optionssia)

Ylös Bottom