Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS4 [SPOILEREITA] Parhaat kohtaukset TULE TÄNNE VASTA KUN OLET PELANNUT PELIN LÄPI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MGS4 [SPOILEREITA] Parhaat kohtaukset TULE TÄNNE VASTA KUN OLET PELANNUT PEL

Shadow Mosekselle paluu meni kyllä minun parhaaksi pelielämykseksi. Mahtava tunnelma vanhojen, luonnon armoille jääneiden rakennusten tullessa näkyviin. Helipad, tela-ajoneuvo, portaat ja valvontakamerat ovat kaikki siellä missä muisteli, taustalla soi tunnelmallinen musiikki ja MGS1-flashbackit viimeistelevät tunnelman.

Kiitokset Kojimalle näin avoimesti sarjan faneille tehdystä pelistä

Vastaus: MGS4 [SPOILEREITA] Parhaat kohtaukset TULE TÄNNE VASTA KUN OLET PELANNUT PEL

Mielestäni hankalin kohta oli ACT5:n alku, joka on miltei mahdoton päästä ilman alerteja. Sitte meni viimein hermot ja ostin anti-material snipun ja iskin kaikki matalaks.

Nukutus pistoolilla kaikki matalaks mitkä uhkaavat etenimistäs, gekkojen ohi vain hiipien sitten ja odota oven lähellä että ne kääntävät selkänsä ja sitten äkkiä ovi auki. Sillen mä sen ainakin hoidin. :)

Toivottavasti EXTREMEn jälkeen aukeaa vielä vaikeampaa. EXTREME ei ole kovin extreme-mättöä vielä, menee silmät ummessa yhdellä kädellä :(
Aiemmissa on ollut ainakin vaikeampia ja haastavempia vaikeusasteita, eiköhän siis tässäkin.

Ainakin act 2:n loppu aiheutti hauskoja hetkiä. Käytössä on siis kaikki aseet edellisestä läpipeluusta, mutten käytä mitään erikoispyssyköistä. Lifeä parantavia itemejä en myöskään käytä, vaan jakelen taistelukumppaneille. Myös drebin shopin käyttöön ja aseiden vaihtoon pitää olla "turvallinen" paikka.

Laughing Octopuksella oli eräs one hit kill -liike, itsellä oli käytössä AN-94 (hieno tulinopeus :eek: ) ja vähän räjähteitä, muutama kerta meni delatessa. Selvästi vaikeampi oli imo kuin hardilla. Lopun takaa-ajossa tuli myös otettua pataan, kuten myös gekkorynnistyksessä (piti kiertää sieltä sun täältä ja pakko oli teilatakin pari gekkoa, huvittavaa kun Otacon sanoo "jätä ne rauhaan" ... luonnonsuojelija ;) ).

Mutta voihan se olla ettei muille kuin mulle nämä aiheuta ohjelmaa :) loppua edeltäneestä hiiviskelystä/jäljityksestä nautin silmittömän paljon, kun kokeili uusia ratkaisuja ja tutki paikkoja.

Aika jännä juttu, että minun ei pitänyt edes hommata tätä peliä. Gamestopin tarjouksen takia ajattelin, että pitää päästä eroon vanhoista peleistä ja jos sitä Metal Gear Onlinea tulisi vähän pelattua. Just pääsin läpi tuon eeppisen spektaakkelin ja voin todeta, että tämä on yksi parhaista pelikokemuksistani. Kolmas MGS oli niin tylsä, etten edes pelannut sitä loppuun, mutta tämä sulki ympyrän todella komeasti.

Varsinkin ensimmäinen MGS oli aikaansa edellä ja siitä tulikin yksi suosikkipeleistäni joskun aikoinaan. Siitä syystä paluu Shadow Moses-saarelle oli aika hämmentävän nostalginen kokemus. Oli pakko tehdä hälytyskin Snaken unen aikana pelkästään siitä syystä, että sai kuulla sen hienon musiikin.

Act viitosen alku oli itselleni kaikista vaikein kohta ja siinä sain tuhlailtua varmaan tusinan verran continue-mahdollisuuksia. Lopulta se oli aika simppeli ja nopea mennä, kun tajusi mennä hissukseen. Eihän ne sotilaat tappamalla loppunut, jos niitä yritit alkaa listimään.

Hieno pelisarja, unohtamatta hienoja musiikkiteoksia.

Mielestäni hankalin kohta oli ACT5:n alku, joka on miltei mahdoton päästä ilman alerteja. Sitte meni viimein hermot ja ostin anti-material snipun ja iskin kaikki matalaks.

Itseltäkin toi tuotti ongelmia, mutta lopulta pääsin läpi. Ensin vaan johonkin seinää vasten piiloon, kun FROGS joukot tulivat partioimaan. Odota piilossa, niin ne lähtevät vähän ajan kuluttua. Sen jälkeen laivan vasenta reunaa eteenpäin, jolloin FROGS yksikköjä hyppää pian eteesi. Painaudut taas varjoon, niin en eivät huomaa sua. Vähän ajan päästä tilanne taas rauhoittuu. Edessä kuitenkin yksi FROGS yksikön edustaja. Pysy suojassa ja ota Mark II käyttöön, jolla vihollisen voi helposti tainnuttaa. Sitten laivan vasenta reunaa viellä eteenpäin. Pian siellä sivulla näkyy Gekko. Kannattaa kuitenkin mennä vaan eteenpäin varjoissa liikkuen ja varovasti edeten. Sieltä laivan perältä tulee pian taas kaksi FROGS joukon edustajaa. Tässä kohtaa Mk II ei omasta mielestä ollut paras vaihtoehto, koska viholliset liikkuivat aikas nopiaan hieman ahtaissa tiloissa, jonka ansiosta Mk II:llä helposti kompuroi ja törmäilee vihollisiin, jolloin peli helposti pilalla. Sen sijaan noi kaksi FROGSin edustajaa hajaantuu, joten kannattaa käyttää Solid Eyetä ja ottaa nukutuspistooli. Odota, että viholliset menevät jonnekin vähän syrjään, ammu ne sitten. Huom noi viholliset menee eri suuntiin, niin ne kannattaa hoitaa yksitellen. Lopuksi sen Gekkon muistaakseni pystyi myös hoitamaan ihan nukutusnuolilla vähäksi aikaa pois pelistä. Oven luo mennessä, molemmista sivuilta hyökkää viholliset. Tässä kohtaa ei enää tarvi pahemmin hienostella, tappaa vaan miten parhaaksi näkee ja avaa sitten sen oven, ennen kun enempää tukijoukkoja ehtii paikalle... Noin ton tilanteen itse ratkaisin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vaikea sanoa parhaita kohtia, mutta sanotaan nyt vaikka Ocelot vs. Snake duel, Psycho Mantis, MGS1, flashbackit/muistelot ja pidin myös Snaken ja Big Bossin jälleen-näkemisestä. Big Boss herätti olemuksellaan kunnioitusta. Sellainen herraskainen viisas vanha mies. Aika ideologinen hän oli. Voin kuvitella millainen hän olisi Metal Gearin ja MG2:en päivitetyissä versioissa, vau...

Oli myös paljon liikuttavia hetkiä, joita en jaksa luetella...

Jotenkin jälkeenpäin ajateltuna, olisi ollut ehkä parasta antaa Snaken mennä... :rolleyes: En ihmettelisi, jos pelin lopussa olisi alunperin pitänyt olla hautajaiset, eikä kieltämättä kummastusta herättäneet Merylin ja Akiban häät...

Uskon, että Hideo olisi halunnut tätä. Toisaalta saahan Snake elää nyt ainakin jonkun aikaa normaalia elämää...

Mitä muut ovat mieltä? Mitä enemmän ajattelee, sitä erikoisempi MGS4 on.

Vaikea sanoa parhaita kohtia, mutta sanotaan nyt vaikka Ocelot vs. Snake duel, Psycho Mantis, MGS1, flashbackit/muistelot ja pidin myös Snaken ja Big Bossin jälleen-näkemisestä. Big Boss herätti olemuksellaan kunnioitusta. Sellainen herraskainen viisas vanha mies. Aika ideologinen hän oli. Voin kuvitella millainen hän olisi Metal Gearin ja MG2:en päivitetyissä versioissa, vau...

Oli myös paljon liikuttavia hetkiä, joita en jaksa luetella...

Jotenkin jälkeenpäin ajateltuna, olisi ollut ehkä parasta antaa Snaken mennä... :rolleyes:

Uskon, että Hideo olisi halunnut tätä. Toisaalta saahan Snake elää nyt ainakin jonkun aikaa normaalia elämää...

Mitä muut ovat mieltä?

Minä taas olen vähän eri mieltä, oli hyvä ratkaisu jättää Snake ainakin vielä eloon. Jotenkin ei ollut voittajafiilis, kun piippu meni suuta kohden ja "tiesi" miten tässä tulee käymään. Vähän kliisemäinen, mutta omasta mielestä hyvä ratkaisu, ettei se luoti ollutkaan lävistänyt Snaken takaraivoa :)

Huomaan, että muillakin oli Act 5:n alussa vaikeuksia ja voin sanoa, että täällä oli myös yksi, jolla kului pari alerttia miettiessä taktiikkaa. Lopulta Gekkot jäivät maleksimaan kauas ovesta ja nappasin sniperillä siitä oven vierestä ne pari FROGG:ia -> juoksuksi ja ovi auki.

Läpi pelasin Solid Normalilla ja se oli mielestäni ihan hyvä vaikeustaso, aiheutti pientä päänvaivaa, muttei ollut liian vaikea/helppo. Nyt aloitin Boss Hardilla ja yritän olla tappamatta ketään. Jo alun perusteella voin sanoa, että tämähän on paljon haastavampaa, vaikkei nyt mitään ylitsepääsemätöntä vielä ole ollut.

Toitotan sitä vieläkin; paras peli mitä olen pelannut :rolleyes:

Kolmas MGS oli niin tylsä, etten edes pelannut sitä loppuun, mutta tämä sulki ympyrän todella komeasti.

Mistä tiedät josset ole edes pelannut sitä loppuun? Ja suorastaan huonoa herjaa väittää kolmatta tylsäksi, sillä se valottaa sarjan taustoja enemmän kuin mikään muu sarjan peli (yllättäen) ja oli monelta osin sarjan paras osa.

Minä taas olen vähän eri mieltä, oli hyvä ratkaisu jättää Snake ainakin vielä eloon. Jotenkin ei ollut voittajafiilis, kun piippu meni suuta kohden ja "tiesi" miten tässä tulee käymään. Vähän kliisemäinen, mutta omasta mielestä hyvä ratkaisu, ettei se luoti ollutkaan lävistänyt Snaken takaraivoa :)

Huomaan, että muillakin oli Act 5:n alussa vaikeuksia ja voin sanoa, että täällä oli myös yksi, jolla kului pari alerttia miettiessä taktiikkaa. Lopulta Gekkot jäivät maleksimaan kauas ovesta ja nappasin sniperillä siitä oven vierestä ne pari FROGG:ia -> juoksuksi ja ovi auki.

Läpi pelasin Solid Normalilla ja se oli mielestäni ihan hyvä vaikeustaso, aiheutti pientä päänvaivaa, muttei ollut liian vaikea/helppo. Nyt aloitin Boss Hardilla ja yritän olla tappamatta ketään. Jo alun perusteella voin sanoa, että tämähän on paljon haastavampaa, vaikkei nyt mitään ylitsepääsemätöntä vielä ole ollut.

Toitotan sitä vieläkin; paras peli mitä olen pelannut :rolleyes:

Laukaisiko Snake aseensa vai ampuiko BB Patriootilla?

Edelliseen hiden viestiin:

MGS3 on loistava. Juoni on siinä ehyt ja ehkä sarjan paras. Helen kannattaisi pelata se läpi. En kuitenkaan haluaisi laittaa osia paremmuusjärjestykseen. MGS on minulle kuitenkin se paras pelisarja.

Laukaisiko Snake aseensa vai ampuiko BB Patriootilla?

Oliko se tuossa toisessa ketjussa, kun tästä asiasta väännettiin, mutta eipä sillä niin väliä, Snake ei kuollut :b

Itseltäkin toi tuotti ongelmia, mutta lopulta pääsin läpi. Ensin vaan johonkin seinää vasten piiloon, kun FROGS joukot tulivat partioimaan. Odota piilossa, niin ne lähtevät vähän ajan kuluttua. Sen jälkeen laivan vasenta reunaa eteenpäin, jolloin FROGS yksikköjä hyppää pian eteesi. Painaudut taas varjoon, niin en eivät huomaa sua. Vähän ajan päästä tilanne taas rauhoittuu. Edessä kuitenkin yksi FROGS yksikön edustaja. Pysy suojassa ja ota Mark II käyttöön, jolla vihollisen voi helposti tainnuttaa. Sitten laivan vasenta reunaa viellä eteenpäin. Pian siellä sivulla näkyy Gekko. Kannattaa kuitenkin mennä vaan eteenpäin varjoissa liikkuen ja varovasti edeten. Sieltä laivan perältä tulee pian taas kaksi FROGS joukon edustajaa. Tässä kohtaa Mk II ei omasta mielestä ollut paras vaihtoehto, koska viholliset liikkuivat aikas nopiaan hieman ahtaissa tiloissa, jonka ansiosta Mk II:llä helposti kompuroi ja törmäilee vihollisiin, jolloin peli helposti pilalla. Sen sijaan noi kaksi FROGSin edustajaa hajaantuu, joten kannattaa käyttää Solid Eyetä ja ottaa nukutuspistooli. Odota, että viholliset menevät jonnekin vähän syrjään, ammu ne sitten. Huom noi viholliset menee eri suuntiin, niin ne kannattaa hoitaa yksitellen. Lopuksi sen Gekkon muistaakseni pystyi myös hoitamaan ihan nukutusnuolilla vähäksi aikaa pois pelistä. Oven luo mennessä, molemmista sivuilta hyökkää viholliset. Tässä kohtaa ei enää tarvi pahemmin hienostella, tappaa vaan miten parhaaksi näkee ja avaa sitten sen oven, ennen kun enempää tukijoukkoja ehtii paikalle... Noin ton tilanteen itse ratkaisin.

Ahh, Gekkoihin tehoo nukutus nuolet? :o

Mistä tiedät josset ole edes pelannut sitä loppuun? Ja suorastaan huonoa herjaa väittää kolmatta tylsäksi, sillä se valottaa sarjan taustoja enemmän kuin mikään muu sarjan peli (yllättäen) ja oli monelta osin sarjan paras osa.

Totta, MGS3 oli ehkä kaikkein parhaiten tasapainoitettu tarinan ja pelattavien osuuksien välillä. Peli oli myös pisin MGS minun mielestäni (mikä on vain hyvä asia). Kolmannessa osassa on vieläkin jotain elementtejä mitkä ovat paremmin tehty kuin 4:sessa. Mutta silti pidän neljännestä hieman enemmän. :)

Hieno hetki: Snaken automatka pelin alussa, anonyymina ja raihnaisena reliikkinä uuden sodan ja maailman keskellä. Pelin ainoa täysin onnistunut hetki, imo.

Maininnan arvoinen oho-hetki: moottoripyöräily euroopassa. Komeaa menoa, vaikka hommasta selvisikin tekemättä itse yhtään mitään, ainakin normal vaikeustasolla.

Hienoin kohtaus ollut tähän mennessä Raidenin ja Vampin kaksintaistelu. Olisii katsonut uusintana heti uudestaan, jos siihen olisi ollut mahdollisuus. Muuten jo se pelin alkuvideo siellä haustausmaalla on vaikuttava yhdessä sen musiikin kanssa. Tunnelmat kohdillaan.

Arvasin, että joku tarttuu tuohon. Korostan sitä, etten ole mikään MGS-fanaatikko enkä HC-pelaaja, eikä minulle ole tärkeintä mitkään elämää suuremmat tarinat. Tärkeintä on, että pelin parissa viihtyy. Kolmas osa oli minusta todella tylsä, enkä tarkoita tarinaa, vaan itse peliä. Silloin kun pelasin sitä, niin se ei vaan napannut. Voi olla, että nyt se nappaisi.

En voi lyödä faktoja pöytään, mutta uskon ettei Kojima ole keksinyt MGS-tarinaa ensin ja ajatellut, että teenpä tästä pitkän pelisarjan, jossa on jo tarina kirjoitettu etukäteen. Väitän, että joka pelin jälkeen tarinaa on aina vaan jatkettu ja näin edetty peli kerrallaan. Moni pelaaja on niin tarinan lumoissa, ettei edes halua huomata miten paljon siinä on porsaanreikiä ja saippuaoopperamaisia piirteitä. Hyvä esimerkki on tämän neljännen osan loppu, jossa Liquid yhtäkkiä käänsi kelkkansa ja halusikin, että tekoäly tuhotaan. Ennen sitä hän kuitenkin teki kaikkensa sen eteen ja moneen otteeseen yritti surmata sen ainoan uhkan, Snaken. :rolleyes:

Arvasin, että joku tarttuu tuohon. Korostan sitä, etten ole mikään MGS-fanaatikko enkä HC-pelaaja, eikä minulle ole tärkeintä mitkään elämää suuremmat tarinat. Tärkeintä on, että pelin parissa viihtyy. Kolmas osa oli minusta todella tylsä, enkä tarkoita tarinaa, vaan itse peliä. Silloin kun pelasin sitä, niin se ei vaan napannut. Voi olla, että nyt se nappaisi.

Helpottaa heti pelikokemusta kun pääsee vähän räiskimään vai mitä? ;)

En voi lyödä faktoja pöytään, mutta uskon ettei Kojima ole keksinyt MGS-tarinaa ensin ja ajatellut, että teenpä tästä pitkän pelisarjan, jossa on jo tarina kirjoitettu etukäteen. Väitän, että joka pelin jälkeen tarinaa on aina vaan jatkettu ja näin edetty peli kerrallaan.

Tässä voikin hyvin kysyä, oletko koskaan kuulut kenenkään väittävän että sarja kirjoitettiin jo 80-luvulla sellaiseksi kuin se nyt on? Mielestäni Kojima on aina sanonut keskittyvänsä yhteen osaan toisia sen pahemmin edes suunnittelematta. Joten on melkoinen saavutus saada näinkin toimiva sarja tälläisellä mentaliteetilla.

Moni pelaaja on niin tarinan lumoissa, ettei edes halua huomata miten paljon siinä on porsaanreikiä ja saippuaoopperamaisia piirteitä.

Eikös tämä ole vain hyvä asia? Jos haluat kunnon draamaa mene elokuvateatteriin katsomaan suomalaista lihatiski tuotantoa. Tämä on videopeli, ei tämän ole tarkoitus olla Oscarin arvoista draamaa vaan viihdettä, juonen käänteitä ja toimintaa. Saippuaooppera on AINA ollut osa näiden pelien tarinankerrontaa. Eikä näitä kannata ottaa liian vakavasti. Ja tuskin sinä siitä mitään menetät jos muut näistä nauttivat.

Hyvä esimerkki on tämän neljännen osan loppu, jossa Liquid yhtäkkiä käänsi kelkkansa ja halusikin, että tekoäly tuhotaan. Ennen sitä hän kuitenkin teki kaikkensa sen eteen ja moneen otteeseen yritti surmata sen ainoan uhkan, Snaken. :rolleyes:

Huomaa selvästi että olet katsonut tarinan loppuun :D

Oli kyllä kerrassaan loistavaa kun halusin demottaa kaverille kuinka mieletön peli on (ensimmäisen pelikerran aikana) ja tiettyhän sieltä tuli sitten se uni. Kaverini oli pelannut pelkästään MGS1:stä aiemmin ja oli tietty suuri kysymysmerkki et "onko tällasta tapahtunu ennenkin?" Ite siinä sit ihan fiiliksissä et "TÄS ON SAMAT KAMATKIN!" :D

Laughing Octopus oli kyllä yks jännittävimmistä pelikokemuksista ikinä, musiikki lähti jossain välissä aina vetämään vähän kovemmilla kierroksilla niin ties et kohta räiskyy. Kerran ei sitten räiskynykään ja täytyy myöntää et siinä välissä oli hauskaa huomata kuin paljon pulssi nous pelkästään siitä musiikista. Pavlovin koira. :P

Itse tykkäsin niistä Act 1:n ja Act 2:n kohdista missä sai ihan vaan hiiviskellä omalla tempolla. Olivathan ajokohtauksetkin aivan mielettömiä välissä, mutta hiiviskely oli minulle pelin parasta antia.

Eniten ehkä koko pelin aikana harmitti se, että Haveniin tultaessa on todella vaikeaa päästä ovelle frogsien ja gekkojen läpi saamatta alertia, mutta kaiken kukkuraksi alertista ei pääse millään eroon. Ovea oli lähes mahdoton avata alertin aikan. Turhauduin tässä vaiheessa hieman ja juoksin rail gunin kanssa läpi toivoen parasta.

Nukutus pistoolilla kaikki matalaks mitkä uhkaavat etenimistäs, gekkojen ohi vain hiipien sitten ja odota oven lähellä että ne kääntävät selkänsä ja sitten äkkiä ovi auki. Sillen mä sen ainakin hoidin. :)

Mä menin heitellen lippaita. Sitten hiippailin ohi, kun hölmönä tuijottelijat sitä lipasta maassa. :)

Pelin ylivoimaisesti paras kohtaus oli REX vs RAY. Minua ovat aina kiehtoneet jättirobotit ja niiden ohjaaminen peleissä. Ensimmäisen MGS:n jälkeen (eli minulle toisen, aloitin sarjan 2:sta) toivoin, että kolmannessa osassa päästäisiin rymistelemään Metal Gearilla. Paras vitsi koko pelissä oli varmasti uusi kohtaaminen Psycho Mantiksen kanssa.

Muuten pelissä parasta antia olivat act 1 ja 2, varsinkin 1. Niissä kun pääsi kunnolla harrastamaan sitä mitä peliltä odotinkin, eli hiippailua. MGS2:ssa oli sama ongelma, eli perushiippailua oli liian vähän. Aina esiteltiin uusia kikkoja, joita saa käyttää tasan kerran. Minulle olisi maistunut mainiosti "keinotekoinen pidentäminen" siirtymäalueilla jotka eivät juonen osalta olisi erityisen tärkeitä, mutta joissa pääsisi vapaasti hiippailemaan omaan tahtiinsa ja käyttämään kaikkia oppimiaan kikkoja. MGS3:ssa oli mukavasti tätäkin.

Act 4 oli typerästi pilattu tylsillä mustilla palleroilla. Miksi pelin parhaassa ympäristössä oli vastassa pelin tylsimmät ja ärsyttävimmät vastustajat? Olisi ollut vaikka FROGSeja. Taistelut GEKKOjen kanssa Shadow Moseksessa iskivät kyllä kovaa. Myös Act 5:n alku oli tylsä rymistelynä ja ympäristönä. Olisi voinut olla joku eeppinen soluttautuminen vaikka johonkin ydinsiiloon ja vielä parempaa, Grozny Gradiin (joka tosin taitaa olla atomeina...).

Vaikka valitettavaa löytyykin, oli peli loistava kokemus! Pitää taas pelata aiemmat osat läpi, vaikka teinkin sen keväällä viimeksi.

Mä menin heitellen lippaita. Sitten hiippailin ohi, kun hölmönä tuijottelijat sitä lipasta maassa. :)

Haha! :D

Itellä palo vaan pinna siinä kohdassa kun jäin pari kertaa kiinni, loaddasin pelin uudestaan ja nukutin kaikki mikä tuli eteen. Toimi kuin charmi. Mutta pitäs kai seuraavalla kerralla kokeilla sitä vihollisten välttelyä.

Enpä huomannut ennen että sieltä Helipadilta Act 4:sesta saa niitä "Chaff" granaatteja. Ajattelin että niitä ei pelissä enään olisi ollenkaan. Onneksi löysin ne, helpoittui se Tank Hangar alue todella paljon kun ei tarvinnut kuin viskoa chaff maahan ja sprintata toiseen päähän. :D
Toisella peluu kerralla vasta löysin sen Socomin sieltä auton alta (ja huomasin miten ne ärsyttävät ase lamput voi kytkeä pois päältä).

Mikäs muuten teidän mielestä on paras (tai parhaat) iPod kipale tässä pelissä? Minusta parhaat ovat: "Calling to the night" ja "Zanzibar Breeze" (Todella hyvä kappale sitä Rex taistelua varten :) ).

Loistava peli! V aikea lajitella parhaita kohtia, mutta itselle parhaat hetket toi mgs1 kohta ja mantis pomotappelu. Tuli kokeiltua vaihtaa sitä ohjain porttipaikkaa 2:ksi ni otaconi alkaa sieltä v*****lemaan :P Prkl ku sen socomin sai vasta niin myöhäisessä vaiheessa :mad: No uudestaan pelaaminen alkoi samantien ja socomi on paukkunut :p

Ylös Bottom