Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Michael Jackson kuollut

Vastaus: Michael Jackson kuollut

Tottakai kaveria muistellaan kenellä on noin kovat meriitit musiikin saralla, hurja kaveri että lähes 60 keikkaa lyöny kiinni samalle areenalle ja varmasti jokainen loppuunmyyty. Itse en ole ollut mikään MJ:n suurkuluttaja, toki kaverilla hyviä biisejä on mitä myös itseltä löytyy, ikäviä tapahtuamia tällaiset varsinkin kun näitä kavereita ei enään synny, musiikin sankarit ovat jo näyttäytyneet parrasvaloissa. RIP

The king is gone but he's not forgotten sanoi Neil Youngkin
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Miehen kuolinaikaan satuin just pelaamaan singstarin Billie Jeania. Pari viikkoa sitten rakkaus jätkän musiikkiin liehahti taas ja oonki siitä lähin fiilistelly miehen kultakauden musiikkia, joten kuolema on todellakin järkytys. Olisin nuorempana halunnutkin katsomaan miehen helsingin keikkaa, mutta nyt ei enää tuu miehen keikkoja nähtyä.
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Jos ei Jacksonista muuten välitä, tuotannon tekninen laatu on ajankohtaan nähden loistava. Monesti tulee uudet äänentoistolaitteet vieläkin testattua Jacksonin biiseillä.
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Tosiaan, vaikka itse en Jacksonin musiikkia hirveästi ole kuunnellut, niin onhan tuo kunnioitettava heppu. Eikös Thriller levy ollut maailman myydyin viihdejulkaisu kunnes GTA IV ilmestyi?
Eiköhän se ole edelleenkin, jos lukumääräisesti katsotaan. Lähteistä riippuen sitä arvioidaan myydyn jopa kosmiset sata miljoonaa kappaletta, ja myönnettävä että omistan kyseisen CD:n myös itse. Rahallisesti viihdejulkaisujen ykkönen lienee sitten Titanic-elokuva lähes kahden miljardin dollarin tuotolla. Uudet pelit ovat loppujen lopuksi aika pieniä näiden rinnalla kun edes laitekanta ei ole Thrillerin lukemissa vielä. Halot ja GTA:t rikkovat lähinnä ensimmäisen myyntivuorokauden rahaennätyksiä, ja lukumäärällisesti sitten bundle-pelit kuten alkuperäinen Super Mario Bros ja Wii Sports lienevät lähimpänä Thrilleriä, vaikka eivät ihan samalta viivalta ponnistakaan.
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Tämä saattaa kuulostaa julmalta, mutta olen helpottunut, kun MJ kuoli. Onhan hänen viimeiset vuotensa varmasti olleet kivuliaita. Rispekti kumminkin hänelle, hyvää musaa teki, vaikka itse en ole voinut sietääkään sitä. :)
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

No perkele. :( Tänäänkin on myös mun nimipäiväni, oli kyllä surullista kuulla tuota.
R.I.P Michael Jackson o/
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Kyllä se tuli aika lailla puun takaa, kun tänä aamuna istuin aamukahvilla ja telkkarista töksäytettiin että "Michael Jackson on kuollut". Kyllä siinä meni ajatukset sekaisin, vaikka en mikään fani olekkaan.
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Kuoli nimipäivänäni. En ollut suuri M.J.n musiikin ystävä, mutta tätä hetkeä muistelen Billie Jean kappaleella.
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Kuolema tuli täytenä yllätyksenä. Levätköön King of Pop rauhassa.

Mutta tämä on täysin käsittämätön (ja oikeasti tosi) juttu:
Päätin eilen lisätä musaa omaan ja avovaimon kännyyn. Kysyin vaimokkeelta, mitä musaa hän haluaisi. Antoi pari CD:tä Michael Jacksonia! Noh, normityyliin heitin CD:n koneeseen ja rippasin biisit CDEX-ohjelmalla. Sen jälkeen käynnistin Nokian Music-ohjelman, jolla lisäisin biisit kännyihimme. Jostain kumman syystä Nokian softa ei kuitenkaan suostunut ottamaan vastaan kyseisiä biisejä! Olen puolen vuoden ajan käyttänyt tuota softaa, mutta koskaan ei ole ollut vastaavanlaisia ongelmia. Mutta nyt Jacksonin biisit eivät vain suostuneet menemään, vaikka softa toisin väittikin!

Kaikista oudointa on, että tämä sattui klo 23:00. Luin nyt viisi minuuttia sitten, että Jackson oli tuona ajankohtana viety sairaalaan!

Taistelin puolitoista tuntia ja sitten biisit menivät kännyihin. Ettei vain sattunut Jackson juuri kuolemaan tuolloin? :eek:

(Ja ei, en ole millään tavalla yliluonnollisuuksiin uskova. Tuo oli vain käsittämätön yhteensattuma, joka sai miettimään. Aamulla vaimoke sitten soitti duunista, että olinko kuullut Jacksonin kuolemasta. En ollut.)
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

R.I.P. Jacksonin Michael.
Miestä kunnioittaakseni leiskautan Master Systemin tulille ja pelaan erän Moonwalkeria.
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

R.I.P. MJ. Todellisena yllätyksenä ja järkytyksenä tuli uutinen, vaikka olihan tämä odotettavissa viimeaikaisten otsikoiden valossa :(.

Vaikea elämä oli miehellä ja olisi ehkä toisenlaisen lopun ansainnut.
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Itse en ole niin tekopyhä että väittäisin tämän asian koskettavan minua mitenkään syvästi. :) Tokihan täytyy myöntää silti että moonwalkit ja muutamat kappaleet on tulleet tutuksi, tahtoi sitä tai ei.
Ainakin nyt se kirottu ikuinen höpöttäminen miehen erinäisistä tottumuksista loppuu ja kaikki varmaankin nyt kunnioittaa vainajaa sille kuuluvalla tavalla. Hyvä niin. Ja parempia unia MJ:lle.
:eek:
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Ei se mitään kuollu ole, lähti samalle saarelle kun Eliviskin ja elää mukavaa elämää sielä. Ei kestänyt enään pedofiili vihaajia.
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Yksi lapsuuden suurista musiikkivaikuttajista on poissa. Levätköön rauhassa.
 
Vastaus: Michael Jackson kuollut

Hyvin surullista, ja tuli aivan yllätyksenä tämäkin. Popin legenda on kuollut, mutta uskomattomia biisejä teki ja suuren vaikutuksen musiikkiin myös. Todella vaikeata uskoa tätä todeksi :(

R.I.P MJ
 
Ylös Bottom