Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Michael Jackson of a bitch

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leipuri Hiiva
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika ristiriitaiset tunnelmat jäi tuosta dokumentista. Voihan hyvinkin olla mahdollista, että Jackson haluaa lapsille vain hyvää, ja kutsuu heitä huvipuistoonsa vain hyvää hyvyyttään. Tai sitten ei...
Joka tapauksessa Jackson saa minulta enemmän sympatiaa kuin tuo dokkarin tekijä. Lopussa varsinkin yritettiin metsästää jotain sensaatiomaista, mutta toimittaja ei edes uskaltanut kysyä asioita suoraan, vaan kierteli ja kaarteli. Ihme, että Jackson ylipäätään suostui tähän dokumenttiin.

Michaelhan murtui siinä sen viimeisen haastattelun lopussa. Siinä ei kyllä näytetty, mistä syystä tai minkä kysymyksen takia. Aika nurkkaan se kuitenkin siinä ajettiin.

Jos on elänyt lapsesta asti jossain neljännessä ulottuvuudessa kuten Jacko, on varmasti pikkasen vaikeaa erottaa oikea ja väärä toisistaan. Ei voi olla lapsi toisten lasten keskellä, vaikka haluaisikin.

En voinut katsoa dokkaria kuin osittain, oli niin sairasta juttua kaikki mitä MJ teki. Itse tykkään Off The Wallista ja Thrilleristä kuin hullu puurosta, todella sääli miestä. Princen ohella yksi suurimpia menetyksiä nykymusiikissa, superlahjakkailla taitaa olla ihan oma planeettansa tuossa 30 ikävuoden jälkeen :(

Outoja ihmisiä pitäisi kunnioittaa, kunhan eivät ole vaaraksi muille.. Ainoa mikä vähän epäilyttää on tuo suhde lapsiin. Mun mielestä oli ihan hyvä dokkari, saatiin edes jonkinlaista kuvaa Jackon elämästä. Hulluhan se on, ei käy kieltämistä.. Mutta tuskin on vaaraksi kenellekään! Nyt on tulossa uusi parempi dokkari, koska Michael ei ollut tyytyväinen tähän juuri esitettyyn. Kuulemma oikeasti tämä haastattelija oli kehunnut kuinka hyväsydäminen ja loistava isä hän on lapsilleen, mutta itse dokumenttiin hän oli kääntänyt asian toisinpäin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Nyt on tulossa uusi parempi dokkari, koska Michael ei ollut tyytyväinen tähän juuri esitettyyn. Kuulemma oikeasti tämä haastattelija oli kehunnut kuinka hyväsydäminen ja loistava isä hän on lapsilleen, mutta itse dokumenttiin hän oli kääntänyt asian toisinpäin.

Niin. Voihan hyvin olla, että kuvausryhmä taltioi myös hyviä puolia Jackosta, mutta ne jätettiin leikkauspöydälle, koska dokkarista haluttiin saada sensaatiomainen!

Olen sitä mieltä, että hullujen ei pitäisi antaa ansaita rahaa niin hullusti. Olis Wacko-Jackokin vielä ihminen eikä joku mutantti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
Dokumentti oli sensaatiohakuista sontaa, sanon minä. Terveemmältä Jackson vaikutti kuin se haastattelija.
No sekasin tuo kyllä meikäläisen mielestä tuntui olevan. Kovin terveellä pohjalla ei Miihkalin lapsiin tuntema kiinnostus ainakaan ole.

Ja dokkarin sensaatiohakuisuus oli kyllä selvää. "Haastatteluja" pohjustettiin valmiiksi dokkarin tekijän omilla puolueellisilla mielipiteillä. Noinkin monen haastattelun pohjalta on helppo tehdä juuri sen sävyinen dokkari kun huvittaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Ei vois uskoa että se äijä oli ennen neekeri! Leikelly sen nenänsäkkin miljoonaan kertaan ja naama on muutenki ku asfalttijyrän alle jääneellä kalkkunalla. Ois vain pysyny nokikolarina, ei ois tosiaan tarvinu leikellä itteään tommoseksi mutantiksi!
HAHAHAHA... SORI.

Sain hyvät naurut tuosta. Etenkin se kalkkuna-kohta :D Toivottavasti julkisen sanan neuvosto ei nosta kannetta sinua vastaan, yoshi :)

Tota joo mulla oli melko negatiiviset tunteet tota jackoa kohtaan ennenkuin kävin kattomaan dokumenttiä. Luulin sitä täysin tärähteneeksi tyypiksi, joka on joskus ollu kai normaali ja jolla on muutamia ihan hyviä kipaleita kuten Billie Jeans. Kun kävin sitten kuuntelee dokumenttiä niin alkoi sympatiaa herua Jackoa kohtaan. Isä pahoinpidellyt, haukkunut nenää ja mitä lie vielä muuta. Ilmankos on mies käynny operoimaan itseään. Tosta sen sauraudesta en kyllä tiedä. Voi olla ihan paskaa että ois pigmenttihäiriö. Siis eihän siinä mitään pahaa että pitää lapsista, mutta kyllä toi vähän menee yli nukkua ventovieraitten lasten kanssa samassa sängyssä. Sairashan se mies on enkä yhtään ihmettele. Ja rahaa sillä on ainakin saatanasti. Mä otan ton ja ton ja ton, olikos toi ja otettu. Hoitoon se pitäs viedä voi olla kyllä että on jo liian myöhästä. Veikkaan ite että sitä ois leikelty sellane 20 kertaa. :rolleyes:

Ei se Jackson niin hirveen tyhmä voi olla. Kun huomasitte varmaan että sillä oli rahaa kuin saharalla hiekkaa.
(mutta en väitä että jacksonin ei tarvisi mennä hoitoon)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
Ei se Jackson niin hirveen tyhmä voi olla. Kun huomasitte varmaan että sillä oli rahaa kuin saharalla hiekkaa.
(mutta en väitä että jacksonin ei tarvisi mennä hoitoon)

Tyhmä ja sairas ei ole sama asia. Ja siinä missä Sahara vain leviää, Jackson kuluttaa nykymenolla varansa ennen kuin pimahtaa lopullisesti tai kuihtuu pois.

Hullu mies Jackson on, mutta kyllä se säveltää ja tanssia osaa. Itse on pidä äijän musasta yhtään, mutta asiansa se osaa.
Mutta on se tosiaan hullu, mut ei sitä linnaan tarvii pistää, kun ei se vaaraksi kellekkään oo. Se on vain pöpi

Michael Jackson on ihminen siinä missä me muutkin! Mut en kyl siltikään hyväksy sen "kauneus"leikkauksia.. Mut se ihon värin vaihto.. Itseasiassa on todellakin olemassa sellainen sairaus, jossa ihon väri vaalenee/kärsii auringon valossa.. se vaan on niin tuntematon tauti, että siihen ei ole löydetty vielä mitään hoitoa.. varmaankin jos siihen olisi joku hoitomenetelmä, M.J aloittaisi hoidot välittömästi! Mutta kuka nyt sitä uskoo... Vastaus: 0,1% ihmisistä...

Ei muuta!

Kiitos ja kumarrus!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaamoz
Itseasiassa on todellakin olemassa sellainen sairaus, jossa ihon väri vaalenee/kärsii auringon valossa.. se vaan on niin tuntematon tauti, että siihen ei ole löydetty vielä mitään hoitoa..
Kyllä vitilago (eli pigmentin häviäminen) on ihan oikea sairaus, ei kukaan sitä ole kiistänyt. Ongelmana on vain se, että se esiintyy iholla laikkuina tai muuten vain epätasaisesti. Maikkelilla iho on tasaisen valkoinen, joten lienee syytä epäillä hänen sepustuksiaan.

Jos Michael Jacksonissa on jotain diivan merkkejä niin luulen että ne ilmenevät nimenomaan kirurgin töiden kieltämisenä. Eihän meikinkäytöstä ja muusta ehostuksestakaan nosteta haloota ja kun mammonaa on yhtä paljon kuin Jacksonilla, voi nenän operointi vaikuttaa pikkujutulta. Ihonväriin en ota kantaa, ja yleensäkin minulle on ihan sama, mitä Michael Jackson tekee ulkonäöllään. Se, onko miehestä isäksi, on eri asia.

Lapsille pitää asettaa rajoja, mutta tämä Peter Pan tekee, mitä huvittaa.

Voi voi...Nyt harmittaa kun en tätä dokumenttia katsonut.
Tuliskohan tätä uusintana millonkaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Voi voi...Nyt harmittaa kun en tätä dokumenttia katsonut.
Tuliskohan tätä uusintana millonkaan?
Älä muuta sano. Minäkin olin tämän näyttämisaikaan abiristeilyllä vain naisia naurattamassa :(

Ylös Bottom